Beebmeep
XPdite Sponsor 2024
Dat wilde ik ook al zeggen Ze is naar mijn idee superdruk met heel erg leuke dingen in NLIk denk het ook (het eerste) ik zie op FB een happy dame, enjoying life (in NL). Dat lijkt me het belangrijkste
Dat wilde ik ook al zeggen Ze is naar mijn idee superdruk met heel erg leuke dingen in NLIk denk het ook (het eerste) ik zie op FB een happy dame, enjoying life (in NL). Dat lijkt me het belangrijkste
Ha die Caitkin, je huis verkocht! Dat is in ieder geval de belangrijkste stap om nu in alle vrijheid te kunnen beslissen weke richting je opvliegt! Maar is London een keuze vanwege jouw passie voor het theater of een rationele? Dichter bij familie en vrienden, minder grote stap dan naar de andere kant vd aardbol verhuizen ? Geen idee hoe het gesteld is met de theatre scene in Perth maar ik zie het als een teken aan de wand dat je notabene in London met twee banen op zak heimwee krijgt naar Perth! Kies met je hart, niet met je hoofd! Sterkte!Bedankt allemaal! Jullie hebben gelijk. De afgelopen jaren heb ik een goed en actief leven in Nederland geleid. Helaas waren de huizenprijzen te laag om te kunnen verkopen zonder flink verlies en dat verlies afbetalen en emigreren, allemaal alleen, was geen optie!
Dus wederom besloten mijn leven in Nederland op te bouwen!
Australië uiteindelijk redelijk afgeschreven, bleef het avonduur trekken en na een paar keer in Londen te zijn geweest kwam er ineens het plan daar een jaartje te gaan wonen! In oktober mijn huis te koop gezet en binnen drie uur was het verkocht! In maart 2018 is de overdracht!
Deze twee weken ben ik in Londen om vast te orienteren/ solliciteren. Ondanks twee positieve sollicitaties (mag bij beide komen werken), loop ik nu tegen de grootste blokkade op; hoe positief ik Londen ook bekijk (mijn passies; ik kan mijn hart hier ophalen met theater, acteren en reizen), het is geen Perth...
Zo vertrek je uit Nederland om te starten met een leven in Londen en krijg je heimwee naar Australië!
Omdat mijn visum in principe nog geldig zou moeten zijn nu twee dingen om uit te zoeken;
- ik heb nooit iets terug kunnen vinden (na mail) dat mijn visum op mijn nieuwe paspoort is gezet en deze is inmiddels alweer een jaar oud (visum stond op mijn oude inmiddels een jaar verkopen paspoort). Vandaag dus the departement gemaild of mijn visum toegevoegd kan worden aan mijn nieuwe paspoort of dat dit destijds al is gebeurt (zonder visum heb ik überhaupt geen keus meer).
- mijn kat heeft astma ontwikkeld en ondanks dat dit geen bio issue is, moet eerst gekeken worden of hij goedgekeurd wordt voor de lange vlucht!
Mochten bovenstaande problemen goed opgelost worden dan is er dus nog een kans dat ik ooit (mei 2018) toch nog richting Perth zal raken...
wauwie.....speechless....