Catkin's nieuwe weg naar Australië

View attachment 876 Vandaag naar de dierenarts geweest en volgens haar is er geen reden (ondanks de astma van Zorro) dat hij niet kan vliegen! Dus stap 1: check van de chip, gezondheid en rabies inenting gelijk voltooid! Over een maandje op naar stap 2! En dus heeft de dierenarts daarmee tevens ons lot bezegeld en zal de verhuizing naar australie gaan plaatsvinden.
Super! Ik hoop dat alles soepel verloopt! We hebben net onze verhuizing naar Adelaide met hond en 11 jaar oude kat achter de rug. En dat is goed verlopen. Ze waren bij ons erg streng met die 180 dagen en daarna 10 dagen quaraintaine in Melbourne. Omdat ze de hond eerst niet goed hadden ingeeent kwamen er bij ons ook nog onverwacht nog een aantal weken bij. We zaten dus ineens een stuk eerder in Australie dan de dieren. Achteraf wel goed omdat we zo eerst dingen in Australie op orde konden brengen en de rust een beetje was teruggekeerd toen de dieren kwamen en toen hadden we alle tijd voor ze. Maar al met al is alles goed gegaan en de beesten lopen nu rond of er nooit iets gebeurd is! Succes!!
 
Ik wil niet teveel op de stoel van @Catkin gaan zitten maar nu er hier regelmatig gepost wordt door oude bekenden van dit forum en dus van haar toch maar even een voetnoot.
De berichten die ik op Facebook tegenkom zijn minder positief dan de laatste berichten hier. Wellicht komt ze het hier nog even vertellen, al kan ik me ook voorstellen dat ze er even klaar mee is...
 
Back
Top