Jazeker een mooie stadIk wist niet dat jij deze mooie stad met Emulate en mij deelde! Waar zit je ongeveer en waarom was je niet bij onze Xpdite catch-up een tijd terug?
Jazeker een mooie stad
Na 5 jaar Brisbane zijn we in 2010 naar Melbourne gekomen en momenteel wonen we in Mount Eliza (Frankston/Mornington area)
Ik heb een catering business (the Wicked Spud) dus veel van mijn werk is helaas in het weekend, als er de volgende keer weer wat georganiseerd probeer ik die dag zeker vrij te houden
Dat bedrijf ken ik! Waren jullie wellicht op Tesselaar Tulip en op Holland Festival pre-lockdowns? Die twisters van jullie zijn zo lekker!
Dank je wel en ik laat het je zeker weten als we weer mogen traden. Het is idd een erg moeilijke en uitdagende tijd geweest de afgelopen 18 maanden. Elke keer als er een lockdown aangekondigd word komen 5 minuten later de eerste cancelations binnen en het lastige voor ons is dat we afhankelijk zijn van gatherings en wanneer je catered moet je op zijn minst een groep van 50 man hebben anders is het niet de moeite waard. Helaas als de lockdown word opgeheven dan duurt het nog steeds minimaal 2 maanden voor dat je prive gatherings van 50 man of meer mag hebben. Gelukkig cateren we ook veel voor bedrijven en scholen en daar zijn de regels weer iets anders. Nog ff volhouden, we komen er allemaal welWat een leuk bedrijf! I love myself some potato. Als we weer open zijn kom ik het een keer proberen als jullie ergens staan.
Jullie zullen flink te lijden hebben onder al deze lockdowns in dat geval. Hoop dat jullie het wat uit kunnen zingen.
Mount Eliza betekent in ieder geval dat je het water binnen je 5km hebt
Jazeker een mooie stad
Na 5 jaar Brisbane zijn we in 2010 naar Melbourne gekomen en momenteel wonen we in Mount Eliza (Frankston/Mornington area)
Ik heb een catering business (the Wicked Spud) dus veel van mijn werk is helaas in het weekend, als er de volgende keer weer wat georganiseerd word probeer ik die dag zeker vrij te houden.
Hahaha geweldig en zal ik zeker doen en ik weet je te vinden, dus komt goed indien nodigLachen! Ik heb een tijdje een baked potato shop hier in Amsterdam gemanaged en chef geweest. Jacketz heet het. Nu inmiddels 4 jaar geleden. Als je nog eens zin hebt om een aardappelbakker te sponsoren hoor ik het wel! ;-)
Six police officers hospitalised, more than 200 arrested in Melbourne anti-lockdown protests
Six police officers were hospitalised and more than 200 people were arrested during anti-lockdown protests that brought chaos to Melbourne’s CBD on Saturday.www.theage.com.au
Draagvlak is weg en de infecties zitten nu overal.
Sprankje hoop, vorig jaar zijn jullie van 700+ cases per dag terug gegaan naar 0. Nog steeds applausje waard!Naja, met de resultaten van vandaag denk ik dat we er niet meer uit gaan komen in Melbourne. Draagvlak is weg en de infecties zitten nu overal.
Ik voorspel dat ik niet meer buiten mijn suburb ga komen dit jaar.