Verder gaan we vrolijk verder en hopen we dat QLD de grenzen nog even dicht houdt.
en het weekend daarna word ik 50
We hebben nu eind Juni een weekje vrij
10 man mag hier in NSW alleen in 'a public place' zoals een park. Maar 5 man thuis. Kun je niet echt een feest noemen. Dus ervoor gekozen met een bevriend stel een weekend naar de kust te gaan. Even uitwaaien, hapje eten en bijkletsen. Mocht je nog wandeltips willen hier in de bergen, laat maar weten. Genoeg mogelijkheden om hier uit te waaien zonder al te veel mensen tegen te komen.Waar is het feestje? Tot 10, 20 man of iets mag het toch? ;-)
Terug on topic inderdaad, wat dat gekibbel over en weer is redelijk vervelend om te lezen.
Ik had een maand terug een enorme dip. Kon er niet tegen om maar thuis te blijven en niks te mogen. Sinds kort hebben we weer wat vrienden gezien, zijn we wezen wandelen in de prachtige parken in en rondom Sydney en zelf al een keer weer uit eten geweest.
Het thuiswerken gaat mij steeds beter af en heb bij mijn werkgever aangegeven dat ik voor Juni nog thuis wil blijven (ik geef de collega's die gillend gek worden thuis voorrang, we mogen toch niet allemaal tegelijk terug).
Volgende week zouden we naar Nederland vliegen, maar die tickets hebben we gecancelled. Petje af hoe China Airlines dat heeft afgehandeld, geen kosten of boetes en binnen 4 dagen stond het geld op onze credit card terug.
We hebben nu eind Juni een weekje vrij en moeten nog plannen waar we heen gaan. Mijn jongste nichtje wordt 16 en we willen haar verrassen in Melbourne, dus dachten via de kust richting de familie te gaan.
10 man mag hier in NSW alleen in 'a public place' zoals een park. Maar 5 man thuis. Kun je niet echt een feest noemen. Dus ervoor gekozen met een bevriend stel een weekend naar de kust te gaan. Even uitwaaien, hapje eten en bijkletsen. Mocht je nog wandeltips willen hier in de bergen, laat maar weten. Genoeg mogelijkheden om hier uit te waaien zonder al te veel mensen tegen te komen.
Oh ja, dat moet vast wel te regelen zijn! Leuk@Jagermeester als jullie eind juni een gaatje in de planning hebben, misschien een idee voor een social-distancing borrel met de Melburnians? De horeca is (beperkt) open in VIC.
Mooie plaatjes allemaal. En allemaal anders ook (Melbz, Cairns)
Laatst zei iemand dat ze meer foto's wilde zien van de omgeving waarin mensen wonen, ik meen dat dit @Beebmeep was, maar kan het verkeerd hebben. Dat vind ik ook een tof idee want dan krijg je ook echt een goed beeld van hoe divers Oz is. En ook hoe het weer en seizoenen kunnen verschillen in verschillende states.
Eens. Wat mij betreft een nieuwe thread waard. Ik maak veel foto's voor m'n ouders en dergelijke om ze een idee te geven van ons leven hier, dus genoeg te posten!
yep zo ongeveerErgens halverwege van de foto aan de andere kant van de lage heuvelrug aan de linkerkant moet @SteveSW ergens wonen.
yep zo ongeveer
Prachtige foto’s.
Ondertussen ben ik zo ongeveer door al de Cairns northern suburbs gereden met mijn Wollies delivery truck. Was best een goede manier om de buurten te verkennen. Onze straat met uitzicht op die prachtige heuvels en leuke buren blijft de voorkeur. Brinsmead en Redlynch tegen de heuvels en sommige stukken van Whitfield goede tweede.
Maar - om terug om in topic te blijven - dit was een goede manier om och wat centjes te verdienen tijdens de ergste (hopelijk) Corona crisis maar Cairns Council heeft ondertussen mijn/ons ontwerp voor de Esplanade Dining Precinct gegast-tracked en vanaf maandag kan ik weer voor min. 4 weken fulltime aan de slag in het archi-bureau!
Thanks. Kan ten alle tijde afgesloten worden. Druk op de knop, palen uit de grond. Het zal afhangen van de politiek hoeveel en wanneer er op die knop gedrukt gaat worden. Bevoorrading via voorlopig 3 loading zones en kan ook altijd voor en na bepaalde uren indien nodig. Wordt nog een harde strijd om alles te krijgen zoals ontworpen.Ik zag het op het nieuws! Gefeliciteerd man goed werk. Maar blijft het nog steeds accessible voor auto's? Dat vind ik persoonlijk wel jammer maar snap ook dat alle restaurants bevoorraad moeten worden.