Het is goed mensen vol enthousiast te zien in deze tijdVol enthousiasme 2x geplaatst wellicht?
Ik nu ook!Hmm... ik zie er maar 1 hoor
F*ck, daar gaat Singapore. Het voorbeeld van hoe het ook kan, sluit de scholen ivm een tweede wave...
Ik wil niet doom denken, maar met een ID consultant in de family geloof ik geen zak van wat onze vrienden in Canberra zeggen.Je zag het in de statistics al een tijdje aankomen. Ze dipten heel snel. Maar gingen recentelijk weer omhoog in dezelfde trajecterory als de rest
on a positive note.... Australia is flattening the curve. En laatste keer dat ik keek, woonde ik in Australia
En het land waar we het meeste binding mee hebben naast AU, NL, is ook flattening the curve.
We zullen waarschijnlijk wel door een paar up en down cycles gaan met zijn allen. Keep all hands and feet inside the cart at all times! And ‘enjoy’ the ride!
Je zag het in de statistics al een tijdje aankomen. Ze dipten heel snel. Maar gingen recentelijk weer omhoog in dezelfde trajecterory als de rest
on a positive note.... Australia is flattening the curve. En laatste keer dat ik keek, woonde ik in Australia
En het land waar we het meeste binding mee hebben naast AU, NL, is ook flattening the curve.
We zullen waarschijnlijk wel door een paar up en down cycles gaan met zijn allen. Keep all hands and feet inside the cart at all times! And ‘enjoy’ the ride!
Ja het zijn spannende tijden! Gelukkig werkt mijn vrouw voor Queensland Health en ligt haar ondertekend permanent contract ergens te wachten op een bureau een paar verdiepingen hoger. Voor mezelf zie ik donkerdere wolken hangen de komende weken en hopelijk blijft het droog tot de opklaringen. Ergens binnen enkele weken (maanden?).Ik heb geen idee of, en op hoeveel mensen hier dit van toepassing is, maar ik kan me voorstellen dat er zijn op XPdite met temporary visa in aanloop naar permanent. Maar sorry als dit overbodig is.
Hier is de laatste info van Home Affairs in relatie tot het virus.
Ik wil niet doom denken, maar met een ID consultant in de family geloof ik geen zak van wat onze vrienden in Canberra zeggen.
Inmiddels is er in NSW alweer een stijging... Hopelijk bij de rest van de staten niet en dat we inderdaad aan het minderen zijn.
Maar goed in China ook weer nieuwe gevallen.
Ja het zijn spannende tijden! Gelukkig werkt mijn vrouw voor Queensland Health en ligt haar ondertekend permanent contract ergens te wachten op een bureau een paar verdiepingen hoger. Voor mezelf zie ik donkerdere wolken hangen de komende weken en hopelijk blijft het droog tot de opklaringen. Ergens binnen enkele weken (maanden?).
Eigen volk eerst. Deels snap ik het wel maar het gaat voor sommige mensen echt dramatisch zijn. Enkele dagen terug zei PM nog dat hij even goed voor iedereen in Aus zou zorgen als de andere landen voor ‘zijn’ mensen daar. Blijkbaar is het nu overal zo dan?
Net een gesprek gehad met een agent om onze mogelijkheden voor PR te bekijken. Eind dit jaar kunnen we er voor gaan als de werkgever bereid is voor een nominatie. Ook hier is het door het oog van de naald gezien we beiden boven de 45 zijn.
Ik kan niet wachten tot we een jaartje verder zijn. Beam me up Scottie