Tim911
Account Inactief (eigen verzoek)
Zit wat in, maar ik merk het tegenovergestelde: ik krijg in mijn maandelijkse delivery altijd meer/groter/verser/beter dan ik besteld heb, en altijd een gratis kadootje (nieuw product dat gepromoot moet worden, van vliegenspray via yoghurt tot chips). De uiteindelijke prijs hangt af van het gewicht van de verswaren maar is altijd lager dan ik verwacht, nooit hoger, en ze betalen zelfs 3 dollarcents de volgende dag terug. Ik ben daardoor een zeer loyale customer geworden en ga dus nevernooitnie naar de concurrent. Het kan dus zijn dat kwaliteit leveren ook een goede marketingstrategie is.
Nou moet ik wel eerlijk bekennen dat de paar keer dat we groente en fruit besteld hebben er niks aan de hand was, en de kwaliteit ook gewoon prima. Mijn enige punt van kritiek is de korte THT op melk, zelf graaf ik altijd de langste datum uit het schap, en nu pakken ze de voorste, wat vaak de oudste datum is. Zelf bestellen we online bij Coles, maar als we zelf gaan shoppen gaan we altijd naar Woolies, ik vind woolies ook fijner met een iets beter assortiment. Coles was echter iets goedkoper met afleverkosten, maar wellicht dat ik binnenkort ook wel gewoon bij Woolies online ga bestellen.