Coronavirus in Australië

Lexie gaat ook lekker hoor jongons... Zal er verder over ophouden, het topic is natuurlijk corona in aus, maar ook grrrrrr.... okay rant over.

😑 👈

 
Lexie gaat ook lekker hoor jongons... Zal er verder over ophouden, het topic is natuurlijk corona in aus, maar ook grrrrrr.... okay rant over.

😑 👈

Nou, wij hadden vorig jaar ScoMo die op zijn vette gat op Hawaii lag terwijl half Australia aan het affikken was. You pick 😁.
 
Doet me denken aan deze kerel die zijn shop in Berwick opende deze week. Hij werd letterlijk als held onthaald door Channel 7's Sunrise, en blijkbaar door de locals ook. Los van wat ik er zelf van denk, werd ik wederom misselijk van de hypocrisie. "A wonderful Australian" werd die man op TV genoemd. Wat wil men nou eigenlijk?

https://www.sbs.com.au/news/the-fee...lbourne-business-owner-breaking-lockdown-laws

"I don't mean to be breaking the law, but I feel so strongly about small business surviving... "

Deze man hoort 100% die $10k boete te krijgen en ik hoop dat Dan ook z'n mening over die presentatrice geeft met d'r domme gedrag.
 
"I don't mean to be breaking the law, but I feel so strongly about small business surviving... "

Deze man hoort 100% die $10k boete te krijgen en ik hoop dat Dan ook z'n mening over die presentatrice geeft met d'r domme gedrag.

100%, dat Sunrise is sowieso het grootste baggerprogramma op de Australische tv, wat een pulp.
 
Goed nieuws en slecht nieuws.

We zitten in Melbourne eindelijk op het rolling average (14-daags gemiddelde) van de beoogde 5 new cases. Regional VIC zit op 0.2. Morgen gaat Dan Andrews nieuwe maatregelen afkondigen en het ziet ernaar uit dat dat meer richting further easing gaat dan verdere restricties.

Maarrr ....

Nieuwe uitbraak in Darebin Cty in de inner north suburbs, te weten Preston en Croxton (Northcote), allebei op scholen.

@Thijsvr zit net ten zuiden van Croxton dus er heel dichtbij, maar voorlopig nog net niet in de gevarenzone
Ondergetekende zit precies tussen Preston en Croxton ingeklemd, en voorlopig zijn we nog vrij van besmettingen.

Schietgebedjes welkom!
 
Last edited:


OFX
Back
Top