data familie-uitjes: 6 april, 1 juni, 3 augustus, 12 oktober

hoi marriet,

ja hoor mag je best vragen. we hebben er gewoon niet zoveel behoefte aan. klinkt misschien lullig maar met de meeste mensen heb ik niet zoveel. en net als pauline zie ik regelmatig en doen we leuke dingen mee.

Hai Lisette, jammer te horen van je beslissing om niet meer te komen.

Voor de mensen die wel willen komen: zondag 8 juni is de nieuwe datum! Ik weet dat Mariette, Ico en kids, Aukje en kids (zonder Artur) en volgens mij ook Inge, Dirk en kids kunnen. Maar wie nog meer!? Ilse ook?
groetjes marieke

Leuk dat er toch een datum is waarop meer mensen kunnen. Een weekje later kan wat Tom en mij betreft ook, dus 8 juni staat genoteerd.

gwen attendeerde mij er op dat dit een lang weekend is ivm Queen's Birthday?!?!?!
Voor het geval er mensen zijn die dat lange weekend wilden benutten om de hort op te gaan zeg maar. wij hebben die plannen niet, maar misschien is niet iedereen zich hiervan bewust...
greetz mariette

wij ook niet, maar als iemand zin heeft om maandag ook wat leuks te doen?? wij zijn er wel voor in!

Ons lijkt het ook wel leuk om mee te gaan

Ik weet nog niet zeker of wij kunnen maar daar kom ik nog op terug.

Hebben jullie al een idee wat jullie gaan doen?

Groetjes Maud

Het plan is om te gaan bowlen (in Moorabin waarschijnlijk) en daaran BYO dinner bij ons thuis (in Bentleigh-East).
Ik moet de bowlingbanen nog reserveren dus ik moet wel ongeveer hoeveel mensen er komen.
Volgens mij komen:
Mariette, Ico en 3 kids
Aukje, met 3 kids
Inge, Dirk met 2 kids
Maud met man en kids? (hoeveel en bowlen ze mee?
Ilse en Tom
wij met twee kids
Ben ik iemand vergeten??
Kosten bedragen 19,50 per volwassene en 17,50 voor junior voor twee spelletjes. Is dat OK voor iedereen?

Hallo allemaal,

Via Aukje hoorden wij van de familieuitjes maar de afgelopen keer was ik helaas ziek. Deze keer zouden we het erg leuk vinden om mee te gaan. Wij (Marcus, Annette, Jochem (3) en Camiel (1) zijn hier in januari aangekomen en wonen in Scoresby. We hebben al gelezen wat de plannen zijn voor de 1e, is het mogelijk dat we hierbij aansluiten?

Met groet, Annette

Hoi marieke (volgens mij ben jij degeen die het uitje op de 8e organiseert),

Ik mis een posting van mezelf. Anyway, wij vinden het toch ook leuk om mee te gaan bowlen (andere afspraak is verzet). ZOu je even willen laten weten of dit okay is.

Bedankt!

Annette

hallo allemaal,
ik heb vandaag gereserveerd, zondag 8 juni, 7 bowling banen om 13:45h. Moorabin Bowling, 938 Neppean Highway Moorabin. tel: 9555 3555.

Mariette, Ico en 3 kids (5)
Aukje, met 3 kids (3)
Inge, Dirk met 2 kids (4)
Maud met man en kid(s) (aanname: 3)
Ilse en Tom en kids (4)
wij (Jeroen en Marieke) met twee kids (2)
Annette, Marcus, Camiel en Jochem (2)
Totaal aantal bowlers: 23 (13 volw en 10 kids)

Kosten voor 2 games: 19,50 voor volwassen en en 17,50 voor kids boven 6 jr. Je betaalt per spel en niet per baan dus er kunnen nog mensen bij want we hebben nu 7 banen. Normaal sta je met 6 op een baan.

Daarna eten en drinken bij ons thuis, vanaf circa half 5. 1 Simmonds Court, Bentleigh-East, tel: 9579 4837.
BYO eten en drinken. Ik heb er zin in, tot dan!!
groetjes Marieke

Hallo,

Ook mijn posting is verdwenen. Het kwam er op neer dat we sinds een paar weken in het oosten van Melbourne metro wonen en ik het leuk vind dat jullie iets organiseren. Ik zou graag een keer meegaan met mijn gezin. We zijn met twee volwassenen en twee kinderen (5 en 3 jr).

Groet, Marije.

We hadden eerder al aangegeven dat we er de 8ste weer graag bij zijn. Marieke, ik weet niet of het van belang is voor je telling maar wij zijn met zijn tweetjes (geen kids).

Tot zondag!

Beste luitjes

Jammer maar het gaat ons dit keer niet lukkken. Wij zijn dit weekend druk met uitpakken, sjouwen, verplaatsen en inrichten. Leuk om alles weer na tig weken in handen te hebben. Dus Marije, jullie mogen 4 van onze 5 plaatsjes innemen.

groetjes

Laatste stand, na wat aan,- en afmeldingen.

Mariette, Ico en 3 kids (2+3)
Aukje, met 3 kids (1+2)
Ilse en Tom (2)
Marije, man en kids (2+1)
wij (Jeroen en Marieke) met twee kids (2)
Annette, Marcus, Camiel en Jochem (2)
Totaal aantal bowlers: 17 (11 volw en 6 kids) en nog een stel kleine kids.

Ik heb 7 banen en dat is ruim dus er kunnen nog mensen bij!
Tot zondag 13:45! Moorabin Bowling, 938 Neppean Highway Moorabin. tel: 9555 3555.

nou, dat was weer errug gezellig! chapeau voor de organisatie en de gezelligheid en wat was het leuk weer nieuwe mensen te leren kennen!!!
ik geloof dat ik de volgende ben, mmmmmm, moet maar eens gaan brainstormen!
enneh, jaja, ik zal aan mijn lasagna werken.... :|
greetz mariëtte

Ah! you beat me to it!!

Het was weer errug goed, Thanks Marieke en Jaroen, jammer dat je er zelf niet zo erg bij was Mariek, en inderdaad Mariette; nieuwe mensen erbij is leuk, en het waren goede mensen...  :grin:

De eerste foto's staan op mijn blog, en ik ga het heus proberen op picasa /you send it. Maar volgend ekeer neemik mijn goede camera mee, want er zit veel bewogen bij.

Back