hey froggies,
dat laatste is inderdaad een heel goed idee. ik ben hier ook op een WHV voor 1 jaar, maar dan niet als backpacker, maar heb me eigenlijk helemaal gesetteld in Perth. eigen appartement, auto, werk, etc.
op het visum na (wat egenlijk meer voor backpackers is bedoeld) ben ik dus eigenlijk al ge-emigreerd.
alleen ik kan dus altijd terug, want heb mijn huis in NL nog en mijn auto in NL en met mijn baas afgesproken, dat ik na een jaar weer terug kom werken.
ben nu iets meer als 4 maanden hier en kan nu lekker rustig de beslissing maken of ik hier langer blijf (zal waarschijnlijk gebeuren) of dat ik gewoon na dit jaar weer terug ga. maar heb dus 1 jaar de tijd om te bekijken, hoe het nu werkelijk is om in OZ te leven,
een aanrader voor iedereen, mits je natuurlijk de mogelijkheden hebt!
wat ik wel heel jammer vind, is dat jullie door het lot (lees werk) in Melbourne zijn terecht gekomen, want ik denk dat jullie je geluk wel in Perth hadden gevonden. als ik zo lees wat jullie zoeken. (buiten de stad leven, toch normaal woon-werk verkeer, qua klimaat, qua atmospheer, etc). en WA is op dit moment gigantisch aan het groeien en jullie werk wordt hier in Perth ook veel gevraagd. maar het is bij lange na nog niet het drukke van over-east. heb veel collega's hier, die van Melbourne, Sydney en Brisbane komen. en dus weten hoe het daar is tegenover hier.
een gemiste kans misschien voor jullie.
maar zeg nooit nooit........
een fijne terugreis en zie jullie wel op jullie 65ste
groetjes werner