De echte LaStaVaSa van Marie en Dan (nu met goede afloop...)

Het inpakken/ uitmesten van tevoren gaat in sneltreinvaart!
Een huis vol dozen en een berg zooi in de tuin voor de stort.
Als ik zo doorga heb ik straks nog plek over in de container! :roll:


Nog 12 nachtjes..... :lol:
 
Lekker hoor! Wij gaan na onze validatietrip ook beginnen met uitmesten
grin.gif
...

Nog even...tik tak..
afro.gif
 
Heftig hoor!
Huis leeg, container in Rotterdam ondertussen en wij met z'n allen K.O! :lol:

Het leven uit de koffer kan beginnen!

Wat een afschuwelijk heftig weekje...
Afscheid op school vd meiden is een feit, nu nog de allerzwaarste loodjes...familie en vrienden...

En daarna :roll: lekker 'n dagje vliegen!
En een nieuw begin!!!!

:up:
 
o jongens wat spannend! En wat raar lijkt me dit! Geen huis meer, geen spulletjes, geen werk, geen school. Nog een paar agen van afscheid nemen en afronden, en dan weer opnieuw beginnen.

:lol: :up:
 
Ik had al een gevoel van jetlag voor we in het vliegtuig stapte, het is allemaal zo onwerkelijk wanneer het huis leeg is en er echt afscheid moet worden genomen van vrienden en familie. Maar terug kijkend zeker de moeite waard.

Groetjes
Yvonne
 
die vind ik mooi: een jetlag voordat je het vliegtuig in stapt. Kan me er heel veel bij voorstellen :)
 
Heel veel sterkte de komende dagen, als je de doune door bent op Schiphol is het tijd om te juichen!!!!
 
Laatste loodjes wegen het zwaart... Maar zijn ze zeker waard! Afscheid nemn is altijd zwaar, maar zoals Sas al zei: als je door de douane bent, valt het allemaal op z'n plek en gaat het grote avontuur eht beginnen! Geniet er van!

Groeten,

Leon en Chantal
 
Wat een fijne berichtjes allemaal!
Jullie weten als geen ander hoe het is... :wink:

En Yvonne heeft gelijk, het voelt als een jetlag (of 'n lichte kater.. :evil: )
Ik kan niet wachten tot we door de douane zijn!
Je kunt ook niet afscheid blijven nemen, toch? :cry:

Nog 4 nachtjes!
 
:up: WE ZIJN ER! :up:


Joehoe! Sydney, we zijn er!!!!!



Na een beetje een bumpy start zijn we aangekomen in ons appartement. Heerlijk, een echt bed! :roll:
Een half uur na het opstijgen vanuit A'dam kreeg een man vlak voor ons een hartaanval!
Gelukkig waren er 2 verpleegsters aan boord, man op de grond in het gangpad en reanimeren....
Heel akelig allemaal. We zijn meteen terug naar A'dam gegaan, vliegtuig vol met ambulance personeel, brandweer, politie... :oops:
Geen idee of hij het heeft gehaald..

We hadden een krappe overstap in Singapore, die we nu gemist hadden. Daar aangekomen werden we meteen opgevangen en overgeboekt op de volgende vlucht. Prima geregeld.
Ik ben blij dat we een hotel bij het vliegveld hadden geboekt. Konden we meteen gaan slapen.

Zaterdag zijn we naar ons appartement gegaan, echt een geweldige plek!
Hier houden we het wel ff uit! :p

Sinds gisteren ook weer internet! Fijn hoor!

Ik praat jullie snel weer bij....
 
Welkom!

Wel een bizair begin van julie avontuur!

Nu lekker slapen en wennen aan de nieuwe tijdzone!

En vooral genieten van alle nieuwe indrukken!

Groeten,

Leon en Chantal
 
Poeh, wat een naar begin van de reis! Maar nu lekker gaan genieten, en je eerste flood meemaken denk ik?
 
Damn!!! Dat is ff heftig!
Lekker dat jullie er eindelijk zijn! geniet er maar van!
afro.gif


Wij komen ook bijna
smiley.gif
 
WELCOME Marie en Dan! :up:
He getsie wat een verschrikkelijke ervaring in het vliegtuig terwijl jullie nog een beetje in shock waren van het afscheid misschien? En dan weer terug naar A'dam te moeten. Maar goed, jullie zijn er en thats what counts!
Waar gingen jullie uiteindelijk wonen? En hebben jullie eigenlijk een blog? Ik wil jullie wel volgen natuurlijk! ( en ik kom niet zo heel vaak meer op Xpdite )
Veel plezier hier (nieuwere versie van Holle Bolle Gijs) :wink:
Groetjes Ingrid en Rimko
 
Back
Top