De echte LaStaVaSa van Marie en Dan (nu met goede afloop...)

Phew!
Ook de laatste kerst in NL is een feit.
Viel niet eens zo heel zwaar, alleen met opa's en oma's blijft het erg heftig...

Ik kan niet wachten tot het nieuwe jaar, eerst de vlucht boeken en dan kunnen we streepjes gaan zetten!
Ik heb toch de school van de kinderen maar even gemaild, mss is er een ijverige secretaresse die haar mail checked tijdens de vakantie?! :wink:
 
Nog niet, we mochten van Dan's baas eerst feest gaan vieren en hebben volgende week contact over de vlucht, huisvesting, enz...
 
Vanmorgen de laatste sporen van ons afscheidsfeest opgeruimd.
Het was echt super gezellig, niet al te veel drama's gelukkig.
De kinderen zijn er ook enthousiast over, dat is een hele fijne gedachte.
Ik hoop dat we deze week een vlieg-datum krijgen, dan kan ik streepjes gaan zetten.....blijft een beetje onwerkelijk zo.
We hebben er ontzettend veel zin in!
Ik ben nu begonnen aan het grote opruimen....wel-mee, misschien-mee, niet-mee, iemand blij mee maken, marktplaats...de auto moet ook nog weg, dat valt nog niet mee...
Komt allemaal goed! Ik voel het! :roll:
 
Zoooo, gisteren een hele belangrijke af kunnen vinken: flights are booked!
Goeie deal met 't werk, wij boeken en betalen, rekenen het om en zij betalen dollars op onze Australische account.
Deel een van geld overboeken is een feit :roll:

23 februari gaan we vliegen! (voelt nog steeds een beetje onwerkelijk, maar ik lig er ook niet wakker van tot nu toe..)
 
Gefeliciteerd, eindelijk een datum, ben nog altijd heel erg blij voor jullie! Hebben jullie nu niet de enorme behoefte om straks een kaartje vanuit Australie naar Buysse te sturen :evil:
 
Spannend hoor!! Voor je het weet zit je in het vliegtuig!
afro.gif
 
Nog 21 nachtjes "slapen".......

Tot nu toe was ik eigenlijk vrij relaxed, maar ik moet zeggen dat ik niet elke nacht meer zo rustig slaap als daarvoor. :shock:
Nou word ik ook best gestoord van verschillende organisaties en bedrijven die het gegeven 'VERTREKKEN UIT NL, DUS GEEN NL ADRES MEER'niet helemaal begrijpen.....
Fijne bureaucratie, daar heb ik geen formulier voor!

Het fijne nieuws is dat het bedrijf een prachtig appartement heeft geregeld in Homebush Bay, met zicht op het water en rondom ons een enorm park! Lucky us! De water-cat is op 3oom afstand, dus we zitten zo in de stad als we willen.

Laatste loodjes....... :p
 
:grin: onze kids (5 en 6) zijn ervan overtuigd dat het altijd sneeuwt in de winter... in hun geval, is dat nog waar ook! - tot nu toe ;-)
 
Spannend he deze laatste weken in NL?
Wij waren net voor de vrieskou weg... voelt wel vreemd hoor. Vorige vertrokken uit Nederland met een herfstweertje, aangekomen in Oz met teveel regen en daarna hoog zomers weer terwijl het in NL ondertussen is gaan winteren... dit alles in 1 week?!
The wonders of nature! Nog ffkes en jullie zitten hier ook, heerlijk!!!


xxx goodluck met de laatste weken xxx
 
Goh, heb door alle dingen die hier gebeurden, even niet meer alles gevolgd en zie nu dat jullie een CO hebben gekregen, een Grant en de vlucht al is geboekt. Wow, wat heerlijk voor jullie, van harte gefeliciteerd!!!!

En natuurlijk sterkte met alle laatste dingen..... :up:
 
Goh, heb door alle dingen die hier gebeurden, even niet meer alles gevolgd en zie nu dat jullie een CO hebben gekregen, een Grant en de vlucht al is geboekt. Wow, wat heerlijk voor jullie, van harte gefeliciteerd!!!!

En natuurlijk sterkte met alle laatste dingen..... :up:


Dank je! Zo zie je maar weer, hè? :grin:
 
Back
Top