En vanaf vandaag verklaar ik mijn jetlag als officieel voorbij!
Ik kan me niet herinneren dat ik er ooit zoveel last van heb gehad....zal wel aan die jetlag van te voren liggen denk ik?! :lol:
Maar goed, 1,5 week in Sydney, appartement is geweldig, de auto is gekocht en Dan is maandag begonnen met werken.
Omdat hij eigenlijk alleen nachtdiensten zou gaan draaien heeft zijn baas bedacht dat het voor de Family wel zo fijn zou zijn om de eerste 2 weken vroege diensten te draaien en dus ook nog Family time over te hebben, fijne man die baas!
Stukje bij beetje zijn we alles aan het ontdekken en regelen.
We genieten volop! De grootste iriitatie tot nu toe is eigenlijk dat we vaker geen internetverbinding hebben dan wel internetverbinding.... :angry:
Niet zo heel handig als je ontzettend veel dingen moet regelen!
Met de kinderen ben ik aan een "home-schooling" traject begonnen. Ik had lesmateriaal meegevraagd van school en elke ochtend gaan we daar een uur voor zitten. Vinden ze ook echt leuk om te doen. We hebben zelfs al een gymles ingelast in het park hier voor de deur. Daar staan allemaal fitness apparaten dus dat is wel stoer om te doen natuurlijk.
2 maanden overbruggen met een puber is anders ook niet om te doen..en zo houden we het leuk voor allemaal.
Ik moet zeggen dat ik blij verrast ben door Sydney. Ik was er nog nooit geweest en wilde me er van tevoren ook niet teveel een beeld van vormen.
Nou wonen we op dit moment wel in een soort van oase, maar die zijn er vast wel meer hier.
Afgelopen week zijn we rond gaan rijden in Central Coast(ten noorden van CBD), om wijken te "scannen", bleek dat het stuk dat we in gedachten hadden best wel tegen viel. Komend weekend maar eens naar het zuiden rijden....
Gelukkig hier nog geen natte voeten, maar de beelden op het nieuws liegen er niet om, afschuwelijk!
Nog bedankt voor alle lieve berichtjes!