Dijnnas' stavaza-> Verwelkoming en afscheid

Voor iedereen de beste wensen voor 2008 en dat het jaar maar mag brengen wat jullie hopen.

Ik was iets te snel met het vertellen dat de rpl paperassen vorige week de deur uit zouden gaan. We leken toch nog niet alles in huis te hebben en ja, hoe kom je nog aan beschrijvingen van opleiningen die al niet meer bestaan? Een aantal mailtjes verstuurd en nu maar wachten. Ik baal als een stekker, want zo gaat het allemaal nog langer duren. Maar goed, als dit het ergste is.

Kop op Dijnnas, het komt vast goed! Het klopt
dat al die papieren verzamelen een hele hoop werk
is...en je bent afhankelijk van anderen om
een aantal van die papieren te krijgen. Hoeveel
mailtjes heb je nog moeten versturen, ergo, hoeveel
reacties moet je nog krijgen?

Dat je maar snel wat mag horen!

groetjes Miran  :up:

Hoop ook dat jullie nel wat horen. Die opleiding, bestaat die sowieso niet meer? Of alleen aan het instituut waar jij die opleiding volgde?

De laatste stand van zaken was geloof ik da we nog op 3 reacties wachten. Het gaat overigens niet om mij zelf, maar om mijn man. Zijn HBO-opleiding is er totaal anders uit komen te zien en een opleidingsinstituut schijnt niet meer te bestaan. In vergelijking met de sores van anderen, mogen wij niet klagen. We zullen nog tegen veel ergere zaken aan gaan lopen als ik het zo hoor.

Aaah, je man, ok, dat is inderdaad balen. Mijn man
had 1 certificaat van 1991, maar voor hem en zijn
TRA wel een hele belangrijke. De school was inmiddels
voor de 3e keer gefuseerd en absoluut niet behulpzaam.
Gelukkig werkte er nog een leraar die les had gegeven aan
mijn man en die heeft voor ons een verklaring geschreven over
de inhoud van de opleiding, niveau van de opleiding, gedetailleerde
beschrijving ervan en een complete uitleg over de fusies. Die
hebben we laten vertalen en is meegestuurd naar de TRA.
So...I know where you are coming from  :|.

Dat je maar snel antwoordt krijgt!

Misschien is het anders een idee om een ander instituut, waar die opleiding misschien nog wel gegven wordt, te vragen om een verklaring en die dan op briefpapier van het instituut (waar de opleiding is gevolgd) te laten printen? Misschien wat omslachtig, maar wie weet is het een idee voor als je er echt niet meer uitkomt?

Soms kan het opeens opgelost zijn, met een beetje creatief denkwerk zo blijkt wel Tum :)
Misschien heeft Annemiek net de oplossing geboden... We wachten even af en mocht het niet lukken, of snel genoeg gaan, gaan we op de creatieve weg. Bedankt!

Kreatief met kurk denk ik altijd maar, zo kom je een heel eindje

images

happy-096.gif
Miran

[quote author=Dijnnas link=topic=8077.msg106711#msg106711 date=1199376311]
We wachten even af en mocht het niet lukken, of snel genoeg gaan, gaan we op de creatieve weg. [/quote]

Goedzo meisje, het komt helemaal GOED met jullie!!!! Dit zijn zo van die leuke testjes van Murphy om even te checken of jullie dit echt wel willen... :grin:

Mocht je nog ontspanningsoefeningen nodig hebben....dan weet je me te vinden :grin: :grin: (ja daar op dat yoga matje...haha)

[quote author=Dijnnas link=topic=8077.msg106538#msg106538 date=1199300108]
We leken toch nog niet alles in huis te hebben en ja, hoe kom je nog aan beschrijvingen van opleiningen die al niet meer bestaan? [/quote]

Misschien even een telefoontje met de informatie beheergroep plegen. Misschien dat ze daar nog een studie omschrijving hebben of weten waar je het beste kan zijn voor zo'n omschrijving.
Is er nergens anders een gelijke studie geweest in die tijd?? Mogelijk dat je bij deze school nog wel een omschrijving kan vinden. Misschien wil de IBG dan wel verklaren dat die omschrijving gelijk was aan die van je man.

Je merkt het ik schrijf ook zo maar wat maar het valt te proberen toch?

Succes Chantal

[quote author=tweety link=topic=8077.msg106744#msg106744 date=1199396269]
Misschien EVEN een telefoontje met de informatie beheergroep plegen.
[/quote]

Dat even mag je er wel tussenuit halen....want als je eenmaal in de molen van de IBG zit, dan ben je er nog niet snel klaar mee...Wat een ongelofelijke bureaucratisch instituut is dat zeg.... :)

No idd Maluka, bijna net zo erg als de belastingdienst Apeldoorn...

Maar wel een goede tip als we er niet meer uit komen, thnx.

Vandaag ga ik even helemaal niets meer doen denk ik. Heb net heerlijk gesport (nadat mijn kluisje met een betonschaar open gebroken moest worden, omdat ik het sleuteltje van het slotje IN het kluisje had liggen en het slotje dicht was) en de fitnessjuf zei dat ik genoeg calo's had verbrand voor een broodje kroket  :up: Dat hoeft ze geen twee keer te zeggen...

[quote author=Dijnnas link=topic=8077.msg106848#msg106848 date=1199461306]
Heb net heerlijk gesport (nadat mijn kluisje met een betonschaar open gebroken moest worden, omdat ik het sleuteltje van het slotje IN het kluisje had liggen en het slotje dicht was) en de fitnessjuf zei dat ik genoeg calo's had verbrand voor een broodje kroket  :up: Dat hoeft ze geen twee keer te zeggen...
[/quote]

Hahahahah! Goeie actie  :grin:

En heeft het broodje gesmaakt? hihi :lol:
Volgende keer nog harder trainen dan mag je er 2 of misschien wel een hamburger jammie.

Groetjes,
Moon

Het vlees is zwak...
Alsof je een bigmac menu, grote friet, 2 frietsaus en een cola LIGHT bestelt. Sporten en dan gaan snacken, maar zooo lekker  :up:

Moet weg, sportschool roept  :wink:

Back