Dijnnas' stavaza-> Verwelkoming en afscheid

mijn weegschaal vroeg vorig jaar rond deze tijd om sonja bakker :) Heb dat toen een tijdje gedaan en ben er best wel wat kilo's door kwijt. Verder wil ik in Oz mijn duikdieet weer op gaan pakken :) Regelmatig duiken zorgt er ook voor dat je afvalt, maar dan wel minimaal elke week 2 keer duiken ;) En wat is dat een straf in Oz zeg ;)

Heb van mijn leven nog nooit gedieet en eigenlijk is het ook helemaal niet nodig, maar ben net een vrouw; nooit tevreden, kan altijd mooier, strakker etc ;)

Duiken doe ik niet, maar lekker op het strand liggen wel. Zou dat ook goed voor de lijn zijn?

[quote author=Dijnnas link=topic=8077.msg107378#msg107378 date=1199819085]
Duiken doe ik niet, maar lekker op het strand liggen wel. Zou dat ook goed voor de lijn zijn?
[/quote]

Alleen als je net als in die reclame af en toe een glaasje Spa gaat drinken...daar schijn je nl. al calorieën mee te verbranden door het glas op te pakken en naar je mond te brengen :lol:

Hola,

Hoe is het met u? Lukt het nog een beetje met die ontbrekende beschrijvingen?  :cool:

Good luck!
Tampet

[quote author=Dijnnas link=topic=8077.msg107060#msg107060 date=1199620806]
Daar is het hysterische poppetje weer  :lol:
Was het gezellig in la douce France?
[/quote]

Kei! En Berlijn was ook leuk :p

[quote author=tampet link=topic=8077.msg108141#msg108141 date=1200429371]
Hola,

Hoe is het met u? Lukt het nog een beetje met die ontbrekende beschrijvingen?  :cool:

Good luck!
Tampet
[/quote]

Vorige week was ik aan het bankhangen, hoor ik naast me de opmerking: Hee, kijk nou! Wat blijkt? Heeft-ie met zijn diploma een beschrijving van het leertraject meegezonden gekregen. IN HET ENGELS! Gekker moet het niet worden  :koekkoek: Niet meer over nadenken  :lol: We missen nog wel iets, maar dat was dan weer van minder groot belang geloof ik. Ik weet het ook niet meer :)

[quote author=4np link=topic=8077.msg108148#msg108148 date=1200430965]
[quote author=Dijnnas link=topic=8077.msg107060#msg107060 date=1199620806]
Daar is het hysterische poppetje weer  :lol:
Was het gezellig in la douce France?
[/quote]

Kei! En Berlijn was ook leuk :p
[/quote]

Goed te horen! Allemaal goed gegaan in Berlijn?

[quote author=Dijnnas link=topic=8077.msg108184#msg108184 date=1200468414]
[/quote]

Jazeker, ik heb mijn sticker :p Maar het ging wel wat anders dan ik had gedacht. Het is daar net alsof je naar de tandarts of naar de huisarts gaat. Je komt gewoon in een soort wachtkamer waar nog andere mensen zitten; geeft je uitnodigings brief, grant letter en paspoort aan de mevrouw achter het raampje en 5 minuutjes later zit de sticker in je paspoort en kan je weer naar buiten. Ik had toch eigenlijk een meer 1-op-1 benadering verwacht; misschien wat vragen, even persoonlijk contact en dan uiteindelijk dat visum in je paspoort. Gewoon een simpele sticker met de tekst die op mij van toepassing is met een jaren 80 dot-matrix printer op de sticker geprint, met als afsluiter: 'Holder(s) permitted to stay in Australia indefinately' ;)

Klopt, het gouden randje mis je echt wel in het
stickertje...maar hij blijft evenveel waard  :up:

[quote author=tum link=topic=8077.msg108290#msg108290 date=1200551289]
Klopt, het gouden randje mis je echt wel in het
stickertje...maar hij blijft evenveel waard  :up:
[/quote]

Inderdaad; geen fancy hologrammen, gouden randjes of anti-kopieer strips... gewoon een sticker :p Maar hij blijft 't idd zeker waard, mn door het laatste zinnetje :p

[quote author=4np link=topic=8077.msg108269#msg108269 date=1200520694]
[/quote]
Gewoon een simpele sticker met de tekst die op mij van toepassing is met een jaren 80 dot-matrix printer op de sticker geprint, met als afsluiter: 'Holder(s) permitted to stay in Australia indefinately' ;)
[/quote]

Had ik ook voor je kunnen doen, wij hebben nog zo'n back to the eighties printer staan. Wel eerst even de buren waarschuwen voor de geluidsoverlast  :up:

Dan weet ik dus ook hoe dat maandag gaat. wij hadden pas geleden nog even gebeld met de vraag of je van te voren een afspraak moet maken, maar zelfs dat is dus niet nodig :) Moet je lang wachten trouwens?

MOET je tegenwoordig naar Berlijn? Ik heb mijn paspoort aangetekend opgestuurd en thuisgestuurd gekregen. De dame van het postkantoor deed vast niet onder voor de loketdame in Berlijn  :wink:

Groet,
Fae

[quote author=Annemiek link=topic=8077.msg108335#msg108335 date=1200582786]
Dan weet ik dus ook hoe dat maandag gaat. wij hadden pas geleden nog even gebeld met de vraag of je van te voren een afspraak moet maken, maar zelfs dat is dus niet nodig :) Moet je lang wachten trouwens?
[/quote]

Geen id; ik had wel een afspraak. Als je geen afspraak hebt moet je daar een nummertje trekken en dat schoot niet echt op volgens mij. Misschien toch maar een afspraak maken? ;)

[quote author=Fae link=topic=8077.msg108340#msg108340 date=1200595126]
MOET je tegenwoordig naar Berlijn?
[/quote]

Nee, hoeft niet.. je mag idd ook je paspoort opsturen maar ik heb ervoor gekozen om hem gewoon te gaan halen. Ik vond het wel een mooie afsluiter van het hele proces, daarnaast ben ik met mijn zusje gegaan om nog even wat quality time te hebben en Berlijn is ook nog eens een erg leuke stad om te bezoeken...

[/quote]

Vorige week was ik aan het bankhangen, hoor ik naast me de opmerking: Hee, kijk nou! Wat blijkt? Heeft-ie met zijn diploma een beschrijving van het leertraject meegezonden gekregen. IN HET ENGELS! Gekker moet het niet worden :koekkoek: Niet meer over nadenken  :lol: We missen nog wel iets, maar dat was dan weer van minder groot belang geloof ik. Ik weet het ook niet meer :)

Hi there, en.. is het mysterie van ' the missing document'  al opgelost?  :grin:
Is je RPL al onderweg ondertussen?  :cool:

Gr. Tampet

Hey, Het mysterie is opgelost. Niet meer over nadenken.

We zijn nog wel tegen wat dingetjes aangelopen, maar hopelijk komt dat allemaal goed. Dit weekend wordt (weer  :grin:) de laatste hand aan de r$% gelegd en dan: INDIENEN!  :dance:

Verder zijn we onze plaats van bestemming aan het heroverwegen. Sydney vinden we beiden een prachtige stad en het lijkt ons heerlijk om te wonen, maar een van de doorslaggevende redenen om naar Australie te gaan verhuizen was / is mijn gezondheid en de warmte doet me erg goed. Als je dan 'warmte zeker' wilt zitten, zijn er betere plekken dan Sydney. Maar we hebben nog even. To be continued dus...

Wij zijn ook nog in dubio over waar te wonen . :|
We hebben het luxe probleem te kiezen tussen Sydney (northern beaches) en Brisbane (zuidkant).
Persoonlijk vond ik Sydney en omgeving mooier dan Brisbane .
Wat temperatuur betreft is Sydney niet het warmste maar gezien ik in de buitenlucht moet werken vind ik dat niet een heel groot probleem.
Tijdens onze vakantie in OZ hebben wij in Brisbane area een paar echt warme dagen gehad (38 graden  :shock:)

Groet Markus

Back