Emigranten 2010 of later?

wij willen deze keer ook wel eens komen om met gelijkstemde zielen eentje (of meerdere) te drinken.

Laat maar weten waar en wanneer...
 
Het ligt er een beetje aan waar....maar we hebben wel zin !
Groetjes Annemiek en Harold
 
Zat voorgaande net allemaal te lezen en ik vroeg me af van alle mensen die hebben aangegeven dit jaar te gaan, nu ook daadwerkelijk gaan of er al zijn?

Van Catkin, Skippie weet ik het wel... maar de rest?

Ligt er aan waar er iets georganiseerd zal worden, vind het verder een prima idee! :up:

Ik ben anders ook echt weg over 12 dagen!!
Jammer dat ik het uitje mis. Maar als ik terug ben, ben ik weer van de partij!
 
ik ken eigenlijk alleen de rerstaurantjes in Heemstede en Alkmaar. Ik denk voor de meeste niet echt centraal. Weet iemand een tentje in het midden van het land?
 
Ik ben er ook nog een van 2010 maar waarschijnlijk wordt het minimaal een jaartje later. Heb sinds een week een CO en ben nu met VOG/medicals bezig.

Gwen, nog maar 12 dagen? Dat gaat snel!
 
Gwen, nog maar 12 dagen? Dat gaat snel!

11 ondertussen
cool.gif
grin.gif
 
Als we dan niet al elk weekend volgepland hebben, dan willen wij ook wel ff komen kletsen.
Maar Fritsie nog niet in Oz? Ik had verwacht dat jij-jullie er al lang waren aangezien je al zo lang op het forum actief bent. Zo zie je maar, dat het een lange weg is naar je toekomst :up:
 
@skippie: klopt helemaal. Vanaf onze eerste plannen t/m de daadwerkelijke emigratie heeft het voor ons zo'n 6 jaar geduurd. Da's best wel lang ja, maar beter laat dan nooit toch? :mellow: De enkeltjes zijn in ieder geval geboekt: 8 juni vliegen wij!
 
En waar gaat de reis heen Fritsie?
( ff erg off topic, hoe verschepen jullie je spullen, als ik vragen mag? wij zijn nog erg aan het twijfelen... )
 
ik ken eigenlijk alleen de rerstaurantjes in Heemstede en Alkmaar. Ik denk voor de meeste niet echt centraal. Weet iemand een tentje in het midden van het land?

Ik weet er wel een, beetje centraal: Annies Place in Alice Springs.

Das vrij centraal toch :evil:
 
Annies place, daar ben ik al eens geweest!!! En inderdaad erg centraal... alhoewel, vanuit new zealand nog wel ff vliegen (ach maar vanuit nederland is t verder :p ).
 
Voor ons is het Tasmania geworden. Onze spullen gaan met Hazelegger.

Goede keus! :up:

Waar in Tasmanie gingen jullie ook al weer naar toe? Ik las dat jullie in de winter (juni) hierheen komen. Brrr... :wink:
 
Goede keus! :up:

Waar in Tasmanie gingen jullie ook al weer naar toe? Ik las dat jullie in de winter (juni) hierheen komen. Brrr... :wink:
[/quote]

Tja, van de kou hier naar kou daar...... Wij gaan naar Launceston area. Groet,

Frank
 
ik ken eigenlijk alleen de rerstaurantjes in Heemstede en Alkmaar. Ik denk voor de meeste niet echt centraal. Weet iemand een tentje in het midden van het land?

Ik weet er wel een, beetje centraal: Annies Place in Alice Springs.

Das vrij centraal toch :evil:

Als we het dan toch over centraal hebben : Houten, bij Utrecht.

Zie ook mijn berichtje over de emigratiebeurs.
Misschien niet echt een forumuitje maar toch? Vorige keer was ik er niet bij , maar bleek toch heel gezellig te zijn geweest :smile:
 
utrecht is super! maar wij komen niet naar de emigratiebeurs... :cry:

zijn op weekend met de schoonfamilie :up:
 
Back
Top