Erna & Jeroen alweer meer dan twee jaar in Oz

[quote author=Jeroen link=topic=2246.msg70960#msg70960 date=1158144399]
Even een reactie van mijn kant; tis dat ik het w8woord van Erna niet weet en dat ik geen moderator van dit forum meer ben, maar anders was de link al van het forum verwijderd.
[/quote]

Dat was het eerste dat in me opkwam toen ik het bericht las: als Jeroen nog moderator was dan had hij de link verwijderd. :-D

Ik vind het trouwens wel een leuk stukje hoor! Toen ik een tijdje geleden hoorde dat je geïnterviewd was, ben ik wat gaan zoeken op het internet om te kijken of ik het kon vinden. Ik heb toen de halve site van de Bordermail afgezocht en natuurlijk niets gevonden. Tijdens mijn speurtocht vond ik wel wat anders... een podcast van een Nederlands radioprogramma. :cool: Ook erg leuk!

[quote author=Lost link=topic=2246.msg70975#msg70975 date=1158147950]
Ik heb toen de halve site van de Bordermail afgezocht en natuurlijk niets gevonden. Tijdens mijn speurtocht vond ik wel wat anders... een podcast van een Nederlands radioprogramma. :cool: Ook erg leuk!
[/quote]

Ik moet toegeven dat ik dat allang weer vergeten ben en ik heb het ook nooit gehoord, maar dat doet er niet toe; ik ben te druk met andere dingen.
Vandaag is onze website weer bijgewerkt met de maand september en de link naar het fotoalbum is er ook weer. De laatste tijd heel veel bezig geweest met http://www.downundervisitorsguide.com en ook die vandaag bijgewerkt. Tips en meningen zijn zeer welkom.  :up:

Ziet er prachtig uit Jeroen, ik zal eens op m'n gemak
gaan rondneuzen.

groetjes Miranda  :)

Hoi allemaal,

Zoals Jeroen al schreef is, voor de liefhebbers, onze website weer bijgewerkt en zijn onze 'belevenissen' van september erin vermeld. Onze site is www.webbezoek.nl.

Er zijn twee fotoalbums bijgekomen (Temora en Lake Tyers) en in het album Albury en omstreken zijn foto's bijgevoegd die jullie een kijkje geven in ons huisje.

Groetjes,
Erna

Heb net jullie site voor't eerst bekeken, really impressed.
Mooie foto's, natuur en jullie huis gezellig ingericht, jammer dat veel van de foto's van jullie huis niet konden worden geopend, of ligt dat aan mij?
Als ik dat zo zie kan ik eigenlijk niet wachten tot wij eindelijk mogen.
Als het zo ver is kom ik zeker advies bij je vragen voor een rondtrip.
Als het mogelijk is willen we voor we ons vestigen eerst een stuk reizen.

Mariette

Ta! Tum  :)

Bedankt Kallie vor je opmerking, ik heb de schade inmiddels hersteld. Naar mijn best weten zijn alle foto's nu te zien.  :up:

Ik heb vanavond een events calendar aan de website van Down Under Visitors Guide toegevoegd. Als de mensen in Oz evenementen weten dan kan dat op http://www.downundervisitorsguide.com vermeld worden. Graag de juiste staat kiezen. Om spam tegen te gaan moet je wel eerst registreren, maar goed dat is bijzaak.

Eh, ja, hallo maar eens weer. Ben nog steeds dagelijks actief op het forum en heb net Groentje gerieplaaid met te zeggen dat ze vooral moet blijven schrijven op dit forum maar dan moet ik het zelf ook maar weer eens doen hè? Ik zie dat 1 oktober de laatste keer was. Inmiddels zijn we alweer een poosje verder en onze website is ook gewoon continu bijgewerkt dus voor de mensen die willen weten hoe het ons hier in Oz vergaat, neem even een kijkje op www.webbezoek.nl.

Groetjes,

Erna

Hi Erna,

Ik wilde proberen jullie site toe te voegen aan mijn favorieten.
bij http://www.downundervisitorsguide.com lukt dit wel maar www.webbezoek.nl. wil maar niet lukken.
Heb je enig idee of ik iets verkeerd doe dan?

Mariette

Hoi Mariette,

als je onze site op het scherm hebt, probeer dan eens <Ctrl-D>. Dan wordt de site aan je favorieten toegevoegd.

Zegt Jeroen

Groetjes,
Erna

ja gelukt, dank je probeerde met rechtermuisknop maar dat lukten niet.
maar goed, hebbes!

Mariette

Hoi Erna en jeroen. Wij zijn ook in ( 22 nov ) 2005 naar Australie gekomen. ( op dit forum aangemeld begin vorige maand ) Alleen we reizen nog steeds rond. Heerlijk om alle verhalen te lezen. Het begin van het verhaal lijkt ontzettend op ons verhaal, heel gezellig om te lezen. Wij zijn eind vorig jaar in Coober Pedy geweest en volgens mij was "harry" ( dames ondergoed ) net overleden. Wij zijn begin jan. in Albury geweest en je woont inderdaad in een gezellig stadje. We hebben op de camping gestaan met uitzicht over de Hume Dam. En een heerlijke verse forel gekocht daar.
We zijn nu in NSW aan de kust en willen hier ergens werk gaan zoeken. Mark is elektricien dus dat moet eigenlijk wel lukken.
Ga binnenkort ook eens de site bekijken.

Groetjes Jojo, en veel geluk daar in Albury.  :up:

Hoi luitjes,

We hebben jullie nodig, allemaal duimen voor ons. We hebben gisteren een (huur)huis bekeken op een droomlocatie (voor ons dan) en we willen er dolgraag in maar helaas zijn er meer geïnteresseerden dus dat wordt flink duimen de komende tijd. Het huis staat aan een doodlopende weg in de 'bush', zo'n 10 minuutjes van het centrum van Albury. we hebben er uitzicht op de heuvels en de buren wonen op flinke afstand. Het huis op zich is gewoon een huis maar heeft wel een enorme tuin MET schaduw en er is een flinke patio. Er zit een garage bij voor 3 auto's, kan Jeroen toch die bedrijfsauto die hem is aangeboden bij nemen :grin: en er is een granny flat. Achter in die grote tuin staat ook nog een shed en verder is er rondom alleen maar ruimte, ruimte en nog eens ruimte. Helemaal WAUW!!! En ik wil het, ik wil het, ik wil het :grin:. Duimen jullie mee voor een goede afloop? Ik hou jullie op de hoogte.

Groetjes,
Erna

:up: :up: :up: :up: :up: :up: :up: :up: :up: :up: :up: :up:

[move]DUIM DUIM DUIM DUIM DUIM DUIM DUIM DUIM DUIM DUIM[/move]

Hi Erna,

Klinkt helemaal geweldig! Ik hoop dat jullie het huis krijgen!!!!

Groetjes,
Lela

ik ook: [move]duim duim duim duim duim duim[/move]
I'll keep wishing for you guys!!!
Lijkt me helemaal geweldig, can't wait!!

Jaah ik duim ook voor jullie! Klinkt geweldig zeg!
Wanneer heb je de uitslag?

Groetjes Lin

we wonen in edam de buren hoor ik elke dag en me uitzicht is de voortuin van de over buren, zullen we ruilen erna? ach verschil moet er zijn, hoop binnen kort ook zo te wonen, maar geduld is een schone zaak. Hoop voor jullie dat jullie het krijgen, succes gr Patrick

Back