Erna & Jeroen alweer meer dan twee jaar in Oz

Erna & Jeroen

Voor het geval dat jullie ineens "uit de lucht" zijn, sterkte voor de laatste paar dagen en alvast een hele voorspoedige reis toegewens en een heel mooie toekomst in Australia!!! Wie weet komen we jullie ooit nog eens tegen in Brisbane :)

En anders tot spreeks als jullie aan deze kant zitten :), sterkt ook met de lange zit!

Groetjes
Syl

Hi Erna .

Sterkte hoor!!!
Ik hoop dat je er niet te veel last van hebt.
Als het wel zo is ,kan je altijd nog de buren lastig vallen.
dat is als die een  :computer: hebben.
Anders word het door zetten met the cold turkey.
Tot Zaterdag.

Gr Ineke   :)

Groot voordeel is wel dat je ineens zeeën van tijd hebt (zonder computer :evil:)

Groetjes
Syl

Hoi Erna,

Succes de laatste paar dagen (met of zonder :computer:) en ook succes mocht je afkickverschijnselen krijgen :crazy:.
Natuurlijk alvast een goede :plane:. En ook namens ons een mooie toekomst toegewenst in Australië :)

Gr. Mel

Hey Erna, ik zag dat je er vandaag errug vroeg bij bent. Zes minuten over zes!!!!!  :-o
Je weet natuurlijk niet HOE VROEG of LAAT ze je afsluiten.
Jan en ik wensen jou en Jeroen een hele goede reis naar OZ en heel veel succes met alles na aankomst. Spannend, hoor. Hier heb je het nu allemaal voor gedaan  :up:

groetjes 

Goede reis, enne we verwachten wel een mailtje vanaf Singapore (? of waar jullie dan ook een tussenlanding maken  :up:). Geniet van de laatste dagen en van elkaar!

He luitjes,

Bedankt allemaal voor jullie leuke reacties. Zoals jullie kunnen zien, hebben we nog steeds onze internetverbinding :-o :up:. Hoe lang dat zo blijft is met de KPN natuurlijk afwachten. Uiteraard houden we jullie op de hoogte van ons wel en wee. Is het niet via dit forum dan toch zeker via onze website www.webbezoek.nl.

Wie weet ontmoeten we inderdaad tijdens onze reis sommigen van dit forum. We hebben nog geen idee waar we allemaal naartoe zullen reizen. We hebben alle tijd maar zoals gezegd; we houden jullie op de hoogte.

Zolang we internetverbinding houden, blijven we uiteraard dit forum bekijken  :wink: want ja 't is echt behoorlijk verslavend  :-D

[quote author=Erna link=topic=2246.msg27630#msg27630 date=1126637459]
Is het niet via dit forum dan toch zeker via onze website www.webbezoek.nl.
[/quote]

Kickuh site hebben jullie!
Vooral die oorlogsverklaring aan Telsell hakt er in  :evil:

Goede reis!

:up:

Nog steeds niet afgesloten van internet :computer:. Hmmm  :think: zou KPN dan toch doen wat we hebben gevraagd? Tot nu toe lijkt het er wel op. Verbazing alom.

Vandaag weer flink aan het opruimen geweest. We hadden nog heel veel spelletjes, boeken en kerstversiering staan die we niet mee willen nemen naar Oz. Een vriendin adviseerde me contact op te nemen met een ziekenhuis om te vragen of ze de spullen konden gebruiken. Zo gezegd, zo gedaan. :call: naar het Diaconessenhuis in Meppel. Ik kon de spullen meteen komen brengen :drive:; ze waren er dolblij :cheer:mee. De spullen weggeven aan iemand die er blij mee is, geeft toch een veel prettiger gevoel dan het naar de kringloop te brengen :up:.

Via Marktplaats hebben we de afgelopen dagen ook nog wel het een en ander verkocht. De resterende spullen breng ik deze week wel naar de kringloop. Kan een ander onze rotzooi weer kopen :).

Nog 8 dagen dan  :plane: we naar Oz. De tijd vliegt nu om. Heb ook af en toe het gevoel tijd tekort te komen om alles nog op tijd af te krijgen maar ach, 't zal allemaal wel los lopen.

Tot later

Leuke site, ga jullie zeker volgen!!!!!

Heel veel plezier nog de komende dagen, maar vooral in oz en eindelijk jullie nieuwe leven. Geniet ervan, want life is too short!!!!!!!!!!!! :lol: :cool: :lol: :cool: :lol: :cool:

Gr. SAb

Hoi,

We worden NIET afgesloten van ADSL nu. KPN heeft toch aan ons verzoek voldaan om ons pas op de 22e af te sluiten. Gelukkig maar want ik krijg vast afkickverschijnselen als ik zolang niet op dit forum kan rondsnuffelen.

Nog 6 dagen en dan zijn we weg. 't Gaat nu allemaal wel erg snel. Te snel eigenlijk want ik kom een beetje in tijdnood om alles op tijd af te krijgen.

Gisteren heb ik de kleine spullen die we nog hadden allemaal naar een kringloopwinkel gebracht. Acht zakken met kleren in een container van het leger des heils gedumpt. Een vriendin kwam nog een deel van ons wandmeubel halen en een broer van mij is deze week al twee keer geweest om van alles en nog wat mee te nemen; hij is een soort van Malle Pietje :), kan altijd alles gebruiken (man-eigen denk ik :evil:). Nou ja, hij helpt ons mooi van de rommel af.

Jeroen brengt vandaag de resterende rommel naar de vuilstort en dan is alles zo'n beetje weg en kunnen we de laatste spullen inpakken. Maandag moet alles klaar zijn. Dinsdag komen de verhuizers. Woensdag is de woningoverdracht en donderdag vertrekken we. 't Kan ons nu niet snel genoeg gaan.

Groetjes,

Erna & Jeroen

Wow, nog even en dan is het zover, veel succes nog met het regelwerk en een hele fijne vlucht gewenst. Ben benieuwd hoe alles gaat straks, maar hartstikke leuk dat het te volgen zal zijn (als je tijd hebt) op jullie site.

groetjes Miranda  :)

Hi Erna en Jeroen,

Ook van onze kant veel suk6. Jullie website staat bij mij nu in onze Favorieten folder. Kan dus mooi op de hoogte blijven.

Gr. Rene

Het is bijna zo ver SUPER :up:
Mooie verhalen hoe jullie alles moesten regelen, heb ik nog een lange weg te gaan.
Ik blijf jullie ook volgen.

Heel veel plezier daar.

Gr,
Arnold

Wow......  Zeg Erna... Hoe voel je je nu? ;) Ik zou stijf staan van de spanningen denk ik als het zo ver zou zijn voor ons... En jij Jeroen?? Hoe voel jij je? :p

Moet ineens denken aan een stel kleine kinderen die in de rij staan te wachten voor een super geweldige glijbaan. Iedere keer mag er weer iemand en iedere keer komt het voor een aantal weer dichterbij en degenen die pas net zijn aangesloten in de rij moeten nog een tijdje wachten. Of voor ons... Wij moesten even uit de wachtrij stappen... :)

Ga nu eens even voor de zoveelste keer op jullie site kijken :)

Hoi allemaal,

Vandaag was weer een drukke dag van opruimen, opruimen en nog meer opruimen. Jeroen is vandaag twee keer naar de vuilstort geweest. Vanmiddag werd er nog weer van alles opgehaald door iemand en ons gasfornuis is nu ook weg. Aaaaaaaaaaaaaaaaaach, wat errug :wink:, nu kan ik helemaal niet meer koken, wat een :cry:. Nu MOETEN we vanavond uit eten, wat een straf. Dat wordt dus weer Grieks eten, mijn favoriete eten, hetkan nu nog.

Morgen houden we ons afscheidsfeest voor vrienden en bekenden en zondag doen we een rondje familie-van-Erna. Maandag is er nog 1 dag over om spullen in te pakken, zowel voor de container als voor bagage die direct mee moeten. Wat ik direct mee wil hebben, past niet in mijn koffer. Heb een beetje last van overgewicht (de bagage bedoel ik, ik ook wel maar daar gaat het hier niet over :-D). Nog meer schiften dus :-(. Maar ik heb natuurlijk AL DIE kleren wel nodig die ik heb ingepakt :). Nou ja, ik zie wel hoe ik dit ga oplossen. Kan altijd Jeroens kleren nog af laten vallen :lol.

Groetjes,

Erna

Gisteren vierden we 's middags ons 'afscheids'feest voor vrienden, kennissen en buren. We hielden een BBQ, 't moest natuurlijk wel een beetje aan Australisch zijn. Helaas hadden we niet echt Aussie weer maar 't was in ieder geval droog en dat is al heel wat in dit koude kikkerlandje. 't Was beregezellig en we vonden het tof iedereen nog even te kunnen zien.

Vandaag is het Erna's familiedag; daar zijn we de hele dag zoet mee, 3 broers en 1 vader die we bij langs gaan. We zien wel wat dat gaat worden.

We houden jullie op de hoogte.

Groetjes,
Erna & Jeroen

Back