Erna & Jeroen alweer meer dan twee jaar in Oz

Hoi Syl en anderen,

Ja hoor, de familiedag is goed verlopen. Mijn jongste broer en mijn vader waren de moeilijkste 'gevallen' om afscheid van te nemen omdat die over het algemeen negatief zijn over ons plan en net doen of we dood zijn als we in Oz zitten maar het viel eigenlijk allemaal wel mee, alleen bij het weggaan vloeiden er een paar tranen.
Bij mijn andere twee broers was het gewoon gezellig; geen tranen maar gewoon een 'tot ziens'. Al met al wel een vermoeiende dag maar we hebben er een goed gevoel over dat we het 'afscheid' op deze manier hebben gedaan.

Nog 3 dagen en dan stappen we in het  :plane:. Alles gaat eigenlijk een beetje langs me heen op dit moment. Het echte besef zal wel komen op het moment dat we in het vliegtuig zitten.

Groetjes,
Erna & Jeroen

Hoe laat gaan jullie eigen vliegen? Dan zal ik hier even op 20 meter hoogte uit het raam gaan hangen om te  :bye: :doofywave:

Annemiek, we vliegen om 11.50 uur weg van Schiphol. Ik zal opletten of ik je over je balkon zie hangen. Ik zwaai wel ff.

We hebben dezelfde vlucht, jullie vliegen toch ook met Singapore Airlines? Ik vertrek op maandag dezelfde tijd.... Wat een spanning he? Hoe laat moeten jullie tekenen woensdag? Dan ook geen huis meer... Eettafel nog verkocht?

Hoi Erna en Jeroen,

Heel veel succes met de laatste loodjes! Een hele goede reis gewenst en een fantastische rondreis daarna natuurlijk. We kijken uit naar jullie verhalen en zullen regelmatieg op jullie site kijken. Veel succes met alles in de koffer proppen .

Eric en Marjon

Hoi Erna en Jeroen,

Heeeeel veel succes in het mooie Down Under en een prettige vlucht toegewenst.
Hopelijk volgen wij ook......

Groetjes
John en Ineke

Dank jullie wel allemaal.
't Zal allemaal wel lukken. Heb vandaag maar wat extra gewicht aan bagage bijgeboekt want in dit geval is 20 kg wel een beetje krap hoor. Ach, op die laatste € 100,00 komt het tenslotte ook niet aan.

Lin, we vliegen inderdaad Singapore Airlines. 't Is inderdaad spannend maar wel heel leuk; we kijken er wel naar uit en hebben geen last van cold feet. De overdracht van de woning is woensdag om 16.00 uur en nee, de eethoek is nog steeds niet verkocht maar Jeroen brengt hem deze week naar de fietsenmaker in Vledder. Die kan altijd alles gebruiken, een Malle Pietje zeg maar :).

Vandaag heb ik het vreselijk druk met de laatste spullen inpakken en zaken regelen. Om 8.00 uur staan de verhuizers morgen op de stoep. Ik hoop dat ik alles op tijd klaar krijg en anders werk ik vannacht gewoon door.

Nou, dawastweer voor nu.

Groetjes,
Erna en Jeroen

Zo ben ik weer, wilde nog even zeggen dat het heel gezelligb was afgelopen zaterdag en dat het echt super verzorigd was. Heel veel sterkte de aankomende dagen.

Groetjes  Sander :up:

Hoi,

Op dit moment zijn de verhuizers bezig ons huis leeg te halen. Omdat ik zo verschrikkelijk verslaafd ben aan dit forum, laat ik de verhuizers ff alleen want ik moet weten wat hier allemaal geschreven wordt :-D.

Hopelijk keert nadat de spullen weg zijn de rust een beetje terug want 't werd toch nog stressen op het laatst. 't Is wel allemaal op tijd klaar gekomen gelukkig.

Vanmiddag worden de laatste spullen die we verkocht hebben gehaald en dan is ons huisje leeg.

Groetjes,

Erna & Jeroen

Als je in de buurt bent moet je maar effe een bakkie doen, PM mij maar voor adres en Ph.no, hele goeie reis, geniet ervan, zoiets doe je niet gauw een tweede keer ( tenzij je willem-lenie heet) :-D

Willem

Hi Erna.

Sterkte met de laatste 3 dagen, we denken aan jullie.
Als alles weg is met de vehuizers, pak een book en ga in het park
een uurtje lezen.
Kan niet zeggen neem een stoel die heb je niet meer   :)
Lezen helpt tegen alle stress.

Groetjes Ineke.

[quote author=Erna link=topic=2246.msg28359#msg28359 date=1127198199]
Omdat ik zo verschrikkelijk verslaafd ben aan dit forum,

[/quote]

Weer een verslaafde. Wie is er nog meer verslaafd aan dit forum?
:lol:

Rene

Erna, een vraagje ivm je bagage... Je zegt dat je maar 20 kg mag meenemen. Wij vertrekken als 'migrant' en mogen daardoor 40 kg meenemen (via IOM). Geldt dit ook niet voor jullie?
Sara

[quote author=Ineke link=topic=2246.msg28364#msg28364 date=1127199241]
Als alles weg is met de vehuizers, pak een book en ga in het park
een uurtje lezen.
Kan niet zeggen neem een stoel die heb je niet meer   :)
Lezen helpt tegen alle stress.

Groetjes Ineke.
[/quote]

Ik weet het Ineke, lezen is heerlijk ontspannend. 't Zal er vandaag alleen niet zo van komen denk ik want er moet nog het een en ander geregeld worden maar het gezeul met spullen hebben we gelukkig bijna gehad. De verhuizers zijn er nog steeds en ik ben maar weer gaan kijken op dit forum, anders loop ik toch maar in de weg :). Goed excuus he? :-D

Groetjes,

Erna

Jeetje Erna, het gaat nu wel heel snel ineens zeg :) Nog heel even.....

Groetjes
Syl

p.s. wanneer gaat de stekker eruit? :-D

Vraag me af... Hoe slaap je dan vannacht? Niet meer in jullie huis? Of op een luchtbedje? Ik leef echt zo met jullie mee. Zit me helemaal te bedenken hoe ik me zou voelen als ik over 2 dagen Nederland voorgoed achter me zou laten...

Heeeel veel succes en fijne vlucht alvast!!!

Ook hier  nog iemand die ongelooflijk meeleeft..... Jemig, laatste nacht in jullie huis....  Beetje rouwig gevoel over het verlaten van NL? Ik heb dat stiekum een beetje wel af en toe.

Heel veel sterkte met de laatste loodjes.... ik heb je trouwens nog een PMtje gestuurd.

Groetjes Lin

(Rene, heeeeel veel verslaafde mensen op dit forum :wink:)

[quote author=Lin link=topic=2246.msg28389#msg28389 date=1127207013]

(Rene, heeeeel veel verslaafde mensen op dit forum :wink:)[/color]
[/quote]

Dacht ik al!!!!!! :lol:

Back