Red dust
XPdite Sponsor
Toppie! Lekker vieren vanavond!!!Even heel kort aangezien ik op het werk ben: onze grant is binnen!!!
Toppie! Lekker vieren vanavond!!!Even heel kort aangezien ik op het werk ben: onze grant is binnen!!!
Heeeel herkenbaar. Hier nog 9 dagen en woensdag gaat alles in container.Zo,binnen 21 dagen zijn we net opgestegen! Aftellen .....
Ik geloof dat alleen Afterbang op afstand een huis heeft gehuurd, makkelijker als je hier bent. Gewoon opdraven op de aangegeven inspectietijden en je beste beentje voorzetten. Wij hebben altijd pas achteraf papierwerk ingeleverd want al die real estate agents hebben hun eigen formulieren en eisen wat je moet aanleveren. En zo’n verklaring van je verhuurder in het Engels en op hun briefpapier zal zeker helpen omdat je hier geen verleden hebt als huurder. Ze zijn hier gek op referenties!Heeeel herkenbaar. Hier nog 9 dagen en woensdag gaat alles in container.
Ik volg hier ook even want wij hebben nu al op enkele huurhuizen gereageerd bij Realestate.com.au maar krijgen steeds soort standaard antwoord. Geen antwoord op vraag of we bij bezoek iets moeten meebrengen (terwijl we hier al vaker verschillende dingen gehoord hebben)
Succes jullie!
Heeeel herkenbaar. Hier nog 9 dagen en woensdag gaat alles in container.
Ik volg hier ook even want wij hebben nu al op enkele huurhuizen gereageerd bij Realestate.com.au maar krijgen steeds soort standaard antwoord. Geen antwoord op vraag of we bij bezoek iets moeten meebrengen (terwijl we hier al vaker verschillende dingen gehoord hebben)
Succes jullie!
I Ik geloof dat alleen Afterbang op afstand een huis heeft gehuurd, makkelijker als je hier bent. Gewoon opdraven op de aangegeven inspectietijden en je beste beentje voorzetten. Wij hebben altijd pas achteraf papierwerk ingeleverd want al die real estate agents hebben hun eigen formulieren en eisen wat je moet aanleveren. En zo’n verklaring van je verhuurder in het Engels en op hun briefpapier zal zeker helpen omdat je hier geen verleden hebt als huurder. Ze zijn hier gek op referenties!
1. Foto’s van ons NL huis (booklet makelaar NL)
2. Uittreksel geboorteregister beide
3. Visa Grant
4. NAB bank statement
5. Paspoorten
6. Pet resumé (ja ja!)
7. Referentie van de dierenarts (zelf geschreven en laten printen en tekenen door dierenarts)
8. Sollicitatie brief voor het huis met daarin al het bovenstaande als bijlage en uitgelegd dat we de 100 points checklist hebben (paspoort, geboorteregister, NL rijbewijs, bank statement)
Helpt dat?
Hier is onze ervaring met huizen
https://xpdite.net/forum/threads/thijs-stelt-zich-voor.13582/page-16#post-218219
Denk dat 1 wel relevant kan zijn. Juist omdat je huurt. Nog nooit op de huizensites hier gekeken? Hier zien ze er vaak uit of een bom ontploft is.
Dus als jij foto’s maakt ven een keurig opgeruimd huurhuis, waarom niet