De dingen gaan ineens super snel! Vorige zondag onze visum-aanvraag gedaan, vandaag al een request van de CO voor medicals, police check en helaas .. Form 80
Ik had heel hard gehoopt dat we dit niet zouden moeten doen, wat een puzzel! Ik heb hier dus wel een aantal vragen over, als iemand hiermee kan helpen ben ik jullie voor eeuwig dankbaar!
- ze vragen "have you ever had any previous passports?". Hier heb ik yes aangevinkt. Daarna vragen ze "do you have or remember, any of the document details?" Ik heb hier no aangevinkt, aangezien ik echt geen idee heb van data of passport numbers uit het verleden. Hopelijk vormt dit geen probleem, aangezien ik mij niet kan inbeelden dat veel mensen zich dit allemaal kunnen herinneren? En ze geven het hier ook echt als optie om "no" aan te vinken.
- Al je adressen van de laatste 10 jaar. Aangezien hier ook "places you resided for work/study" bij staat, ga ik er van uit dat dit ook studentenkamers etc zijn, plaatsen die nooit een officieel adres zijn geweest.
- bij alle international travel van de laatste 10 jaar, zet je hier ook daytrips bij? Een dagje Keulen, Amsterdam, ... Dit is op zich al een verschrikkelijke opdracht zonder daytrips erbij
Dit zal ook een best effort zijn, zeker met de data..
- en dan nog zo'n killer: employment history ...
Ik heb van mijn .. 19 tot 24e ofzo een studentenjob gehad bij een winkel, maar dit was echt heel willekeurige dagen.. Hoe vul je dit in? Of laat ik het toch maar weg?
- Dan vragen ze of je al een idee hebt van waar je naartoe gaat, wanneer, of je een adres hebt waar je zult verblijven, ... Zal dit in ons nadeel werken als we hier overal nee op antwoorden?
- en dan mijn laatste vraag
Ze vragen je alle keren dat je al in Australie geweest bent, met data. Mijn laatste reis-data weet ik nog perfect, en de eerste ook (dankzij hulplijn-mama
), maar van de 2 middelste reizen ken ik de data alleen ongeveer .. Zou dit een groot probleem zijn?
Ok that's it for now! Onze police checks zijn aangevraagd en de medicals doen we volgende dinsdag, super spannend allemaal!