Familie de Wit is heel gelukkig in Perth

De dag is iets anders gelopen dan de bedoeling was. Ipv uitzoeken wat een broker is, hebben we alles afgebeld. Dirk zit even zonder werk. Soms heb je gewoon even pech dat je een slachtoffer wordt in een politiek spelletje volgens de man van Hays. Het zal wel. De plannen voor het huis staan dus nu in de vriezer. Niet letterlijk, want dan past de pizza er niet meer in :grin:

Maar we hebben nog wel een beetje geluk: We hebben $ 200 aan benzine gewonnen!!! Soms kan er toch echt nog iets uitkomen wanneer je die tevredenheidsonderzoekjes invult. We gaan ons dus nu maar verheugen op het telefoontje dat we deze week krijgen met een datum wanneer de spullen eindelijk in ons huis komen te staan. De container staat in quarantaine, maar moet gewoon naar Butler komen!!!!

Er zal wel een reden voor zijn, het ging ook allemaal wel ineens heel snel en lekker. We moesten waarschijnlijk gewoon weer even met de voetjes op de aarde neergezet worden.

Sacha

Da's mooi K.. voor jullie, spelletjes spelen over andermans rug, bastards!

Dan maar verheugen op de spulletjes.
Die van ons waren binnen een week na aankomst afgeleverd aan huis, dus het kan snel gaan :up:

Bart

Huh, Dirk zonder werk?
Hij is toch net begonnen? Of mis ik nu iets belangrijks?

Gefeliciteerd met jullie benzine...........dat scheelt weer!

groetjs, Marie

hoi Sacha,

Dat is dan mooi balen voor jullie dat hij nu naar 2 dagen al weer zonder werk zit. Het ging misschien allemaal net allemaal iets te snel maar het komt vast goed.

Niet te snel opgeven. Als deze of volgende week jullie spul binnenkomt dan heb je in ieder geval iets te doen.

Voor het eind van dit jaar heb je vast en zeker een huis(je met zwembad)voor jezelf.

groetjes heidi

Dat is idd lekker shit! Lekker dat politieke spelletjes over de ruggen van werknemers worden uitgespeeld! Maar geef de hoop niet op! Voor je 't weet heeft Dirk weer een nieuwe baan die vast en zeker beter is dan deze  :up:

Good luck!

hey Sacha,

Dat is echt wel pech!
Maar je blijft positief en that's the spirit!

Dirk zal wel vlug een nieuwe (betere) job vinden en jullie huisje komt er wel, daar ben ik zeker van!

Balen dat Dirk nu zonder werk zit.  Maar gezien jullie positieve instelling  :up: komt er vast wel iets nieuws.  Als het zo erg is daar waar hij gewerkt heeft kan hij misschien beter iets anders zoeken

Hopelijk hoor je ook snel wanner jullie spulletjes geleverd kunnen worden.

Lief dat jullie allemaal zo met ons meeleven.

We bekijken het nu gewoon van de zonnige kant: Nu hebben we de tijd om samen nog wat dingen te regelen. Onze rijbewijzen moeten nog worden omgezet en het is ook wel lekker dat Dirk er is wanneer de container aankomt.

Het is waarschijnlijk gewoon een teken aan de wand dat we nu nog geen huis moeten gaan kopen. Nu kunnen we tenminste ons huur huis een eerlijke kans geven en dat had het anders niet gekregen.

De meiden vinden het in elk geval heerlijk dat papa weer even thuis is. We hebben vanochtend enorm met z'n 4-en in bed uitgeslapen.... lekker!!!!!

That's the spirit!
het komt vast allemaal op zijn pootjes terecht  :smile:
lekker ff samen genieten van jullie " nieuwe plek "

en de koffie staat klaar hoor! was super gezellig laatst  :smile:

groetjes Monja & Arno

Hey Sasha, Dirk en de dames,

Ik moet altijd lachen om jullie verhalen en positieve instelling.
Het gaat zeker allemaal goedkomen met zo'n instelling, succes met alles  :up:

Voor zo ver ik weet krijg je makkelijker een hypotheek als je kunt aantonen dat je ergens drie maanden hebt gewerkt en nog werkt. Ze zien dat als een vaste aanstelling. Dus even geduld en dat stukje land komt er wel.

Groetjes Jolanda

He, dat is jammer joh! Hoe is Dirk eronder?
Dat jullie nu weer met zijn vieren kunnen wennen en straks de container
uitpakken is wel weer een prettige bijkomstigheid he?
en dat werk, dat komt vast wel goed!  :up:

groetjes, Marja

Zo.... had ook even een tijdje julie topic niet meer gelezen.... heel wat dingen gebeurd begrijp ik! Wel erg leuk om al julie ervaringen zo te lezen!
Wel flink balen van Dirk zijn baan! Maar met al zijn ervaring moet ie toch wel weer een nieuwe baan kunnen vinden? Al zijn het wel moeilijke tijden in deze "crisis" dagen!
Julie hebben in ieder geval nu een mooi huur huis(je)!

We wensen jullie hier vanuit het natte Nederland heel veel succes en plezier toe!!

Groeten,

Leon en Chantal

Het is feest bij Familie De Wit...... Nee, geen nieuwe baan, maar we kregen vandaag een telefoontje dat ze morgen de spullen komen afleveren!!!!!!!!!!!!! Wij hadden gerekend op ergens in de loop van volgende week, maar als we morgen de sleutel krijgen van ons nieuwe huis, dan staat de verhuizer al op ons te wachten om alles naar binnen te brengen.

Wat een geluk dat Dirk nu morgen en de komende dagen lekker thuis is. Kunnen we lekker even een paar dagen met z'n allen keutelen in ons eigen huisje. Kunnen we rustig naar IKEA om nieuwe borden en pannen te halen en kan hij tenminste ook rustig verder zoeken naar een motor. Zo zie je maar: alles heeft een reden! Zoals het er nu dus bij staat, lig ik morgen avond eindelijk in mijn nieuwe bed dat ik 3 maanden geleden al had gekocht!

Hey Sacha,

Dat sluit lekker op elkaar aan dan. Morgen is het dus pakjes avond dag.

Veel plezier met jullie eigen spullen uitpakken!

Everything happens for a reason...

Ik denk ook zo...

veel plezier met het inrichten van jullie nieuwe plekje en goed shoppen!

:beach:

Super nieuws  :up:  Heel plezier met alles uitpakken en jullie huis inrichten.  De kinderen zullen het geweldig vinden om hun spullen weer te zien  :smile:.

Jullie hebben dus ook een aardig tijdje zonder spullen gezeten. Het is zo fantastisch als je dan alles weer uit kunt pakken. Ik ben benieuwd of jullie ook nog zoiets zullen gaan zeggen als: "He? Hadden we dit ingepakt!?" of "Oh ja!! Deze hadden we ook nog!" Daar hadden wij nogal last van na ongeveer 7 maanden zonder spullen ;)

Had bijna een kerst CD opgezet (nadat ik die had uitgepakt)  :grin:

Het is helemaal geweldig, eindelijk weer mijn eigen spullen om mij heen. Het was maar 2,5 maand, maar toch...
De kinderen hebben al het speelgoed uit de dozen getrokken en overal tegelijk mee gespeeld. Maakt niet uit, mama ruimt het wel weer op.. Ach, het was toch al een zootje in huis, kan dat er ook nog wel bij :smile:

Maar Annemiek, het was inderdaad een klein feestje bij iedere doos die open ging: O ja... die hadden we ingepakt, o kijk nou wat er in deze doos zit!!!

We zijn alleen ons dekbed kwijt. Ik weet zeker dat ik het in een doos heb laten stoppen, maar heb geen idee waar het gebleven is.
Wel een klein beetje schade. Mijn prachtige pastaschaal heeft de reis niet overleefd en kon zo de vuilnisbak in. Jammer van de bijpassende borden. Verder heeft een beeldje van een hond die ik ooit van mijn opa heb gekregen ineens geen voorpootjes meer. Maar we denken dat nog wel vast te kunnen lijmen.

We zijn nog druk opzoek naar ons dekbed, maar ook naar de planken van een bepaalde kast. Geen idee waar ze zijn. Maandag komt de klusjesman van Crown om de laatste dingen in elkaar te zetten. De commode van Danielle en een kast uit de studeerkamer. Maar als we ons erg vervelen, doen we dat zelf wel. De mannen van Crown hebben zoveel mogelijk uitgepakt. Alles meubels zijn uitgepakt, Suzanne's kamer is in elkaar gezet, de bodem van ons bed (wilden ze eigenlijk niet doen, zat nog nieuw in de verpakking, hihi), alle tafels staan weer muv de eettafel. Er bleken bij het uit elkaar halen 2 schroeven dolgedraaid te zijn, dus we gaan morgen even naar Bunnings om 2 nieuwe te halen.

Gelukkig hebben van een een vriendin die hier vlakbij woont een dekbed en 2 kachels en een TV gekregen. Dan kan ik mij morgen druk maken om het kopen van nieuwe borden, glazen, bestek en pannen, nieuwe kussens en pads voor de Senseo. En nog even ons appartement schoonmaken... moet ook nog even gebeuren.!

Hoi Sacha,

Veel plezier met jullie eigen spulletjes om je heen. Het sluit allemaal wel mooi op elkaar aan. Wat zullen de kinderen goed slapen in hun eigen bed  vanavond.

groetjes heidi.

Back