@Maluka: :grin: Nog even en dan krijg ik daar mijn eigen parkeerplaats met VIP behandeling! Kan de weg er naar toe inmiddels al dromen!!!
Het is inderdaad heel snel gegaan met Dirk en zijn baan. Hij is toen op 1 juli gestart bij dat eerste bedrijf en zat op 8 juli weer thuis, nu na 3 weken gaat hij weer aan de slag. Ik mag niet klagen, want was uiteindelijk toch wel blij dat hij gewoon thuis was in die periode. Lekker dat hij voor de kinderen kon zorgen als ik door de IKEA liep of met de verhuizers bezig was. Er komt met zo'n verhuizing toch nog best wel veel kijken, telefoon aanvragen e.d. en dan is het toch wel makkelijk als je dat samen kan regelen, ipv dat ik in mijn uppie achter alles aan moet rennen en ook de kinderen nog moet vermaken....
Het had dus waarschijnlijk inderdaad allemaal een reden, want net nu het leven weer normaal word nu Suus terug naar school gaat, gaat ook Dirk weer aan de slag. Nu zelf nog een leuke bezigheid vinden. Ga me maar eens storten op Playgroups, kan Danielle ook andere kinderen leren kennen en een beetje Engels leren. Goed voor ons allebei, denk ik.
Zal alle felicitaties aan Dirk doorgeven, hij staat geloof ik weer te golfen op de Wii..... blijft hij lekker warm van :lol: