Familie de Wit is heel gelukkig in Perth

Wat grappig dat het dekbed weer boven water is :) Volgens mij hadden wij ook zoiets. Dat er books op de doos stond, maar dat er helemaal geen boeken in de doos zaten :) Bijna al onze boeken zitten trouwens nog steeds in dozen vanwege het ontbreken van een boekenkast :)

Heel veel succes gewenst voor Drik en zijn gesprek. Ik zal ook hier eens gaan duimen :)  :up: :up:

:up: kunnen jullie weer lekker warm onder je dekbed kruipen! :up:
goeie tip,.. zou ik ook nooit gecheckt hebben als er books op stond....
gelukkig hoef ik geen zendingen meer te open met alle verassingen van dien.... :evil:

we duimen dat er wat goeds uit de gesprekken komt!
Arno is ook gebeld, hij is door naar de volgende ronde  :lol:

stuur je nog ff een mailtje met je contact gegevens?
thx

groetjes
Monja
ps. bij Harvey Norman in Belmont Forum zijn de kachels in de aanbieding... extra winkeltje paar duren verder dan de verbouwde winkel ....

[quote author=Wilsil link=topic=9733.msg143166#msg143166 date=1247644948]
Bijna al onze boeken zitten trouwens nog steeds in dozen vanwege het ontbreken van een boekenkast

Zit zeker in een doos met opschrift: bedlinnen?  :lol:
[/quote]

Hahahaaa :) Nee, we hebben er gewoon nog geen gekocht. Als ik die 'echte' baan weet te bemachtigen dan gaan we binnenkort maar eens naar IKEA :)

@Annemiek: Ken het gevoel... Zodra Dirk weer een betaalde baan heeft, ren ik inderdaad ook weer naar de IKEA om de andere spullen te halen die we nu nog missen. Meer lampen en gewoon die leuke hebbedingetjes die je huis zo leuk kunnen maken. Heerlijk om daar gewoon een ochtendje tussen rond te snuffelen

@Hummer: Zal ook meeduimen voor Arno, iedereen kan elk beetje geluk gebruiken!

@Alle andere die nu voor Dirk duimen: Dank jullie wel!
Heb hem net even gesproken, het eerste gesprek was goed gegaan. Er zijn nog 2 andere kandidaten in de race, dus hij heeft 33,3% kans.
Nu nog even wachten wat dat andere gesprek brengt. Zit hier ondertussen thuis met de billetjes samen geknepen van de spanning...

Het was even reuze spannend deze week. Dirk had een gesprek bij Westpac en al vrij snel hoorden we dat ze toch wel graag met Dirk in zee wilden gaan. Juich, juich, maar toen kwam het lange wachten op de benodigde handtekeningen...... :|

We zijn net gebeld, de handtekeningen zijn gezet en Dirk gaat maandag beginnen!!!!!!! Wat een geluk dat we net vandaag de motor hebben opgehaald. Alles is nu geregeld, morgen nog een handtekening van Dirk en klaar!
O ja, Suzanne gaat vanaf maandag ook eindelijk naar school, een half jaartje naar Quinns Rock om nog even te kleuteren en vanaf januari naar East Butler (bij ons om de hoek)

Eindelijk weer een regelmatig leven!!!! :up:

Gefeliciteerd!! Idd lekker om suzanne weer naar school te doen. Kijkt ze er tegen op om maandag naar school te gaan? Jullie andere dochter is dan nog thuis?? Succes!!

[quote author=Sacha link=topic=9733.msg143228#msg143228 date=1247728842]
Zodra Dirk weer een betaalde baan heeft, ren ik inderdaad ook weer naar de IKEA om de andere spullen te halen die we nu nog missen. Meer lampen en gewoon die leuke hebbedingetjes die je huis zo leuk kunnen maken. Heerlijk om daar gewoon een ochtendje tussen rond te snuffelen
[/quote]

Sacha...

Bel of mail je even van te voren dat je er weer aankomt? :grin:

Ikea Perth.....
Phone: (08) 9201 4532
Toll-free:1800 199 599 (regional only)

Fax: (08) 9201 4523
Email: info@perth.IKEA.com.au

Zag je berichtje dat Dirk weer een baan heeft....gefeliciteerd....das toch nog snel gegaan nietwaar?

Gefeliciteerd Sacha!!
Echt super.
Fijn voor jullie dat jullie nu weer een beetje een vast bestaan op kunnen gaan bouwen.

@Maluka:  :grin: Nog even en dan krijg ik daar mijn eigen parkeerplaats met VIP behandeling! Kan de weg er naar toe inmiddels al dromen!!!

Het is inderdaad heel snel gegaan met Dirk en zijn baan. Hij is toen op 1 juli gestart bij dat eerste bedrijf en zat op 8 juli weer thuis, nu na 3 weken gaat hij weer aan de slag. Ik mag niet klagen, want was uiteindelijk toch wel blij dat hij gewoon thuis was in die periode. Lekker dat hij voor de kinderen kon zorgen als ik door de IKEA liep of met de verhuizers bezig was. Er komt met zo'n verhuizing toch nog best wel veel kijken, telefoon aanvragen e.d. en dan is het toch wel makkelijk als je dat samen kan regelen, ipv dat ik in mijn uppie achter alles aan moet rennen en ook de kinderen nog moet vermaken....

Het had dus waarschijnlijk inderdaad allemaal een reden, want net nu het leven weer normaal word nu Suus terug naar school gaat, gaat ook Dirk weer aan de slag. Nu zelf nog een leuke bezigheid vinden. Ga me maar eens storten op Playgroups, kan Danielle ook andere kinderen leren kennen en een beetje Engels leren. Goed voor ons allebei, denk ik.

Zal alle felicitaties aan Dirk doorgeven, hij staat geloof ik weer te golfen op de Wii..... blijft hij lekker warm van  :lol:

Hoi Sacha,

Gefeliciteerd met Dirk zijn baan. Dat is ook wel weer snel geregeld.

Heb straks even gekeken  op googlemaps waar de school van Suzanne ligt tov van jullie huis. Het is er redelijk dichtbij. Het lijkt me ook een hele nieuwe school of niet, wel een aardige oppervlakte met sportveld enz.

Hopelijk krijgt ze het naar haar zin daar.

Een tijdje geleden liep er een draadje over een playgroep door Miranda Philipse of zoiets. Nu weet ik niet meer of dat in Perth was. Hopelijk is dat wat voor jou en Danielle.

Heel veel plezier daar.

groetjes heidi

Back