[quote author=Sacha link=topic=9733.msg142779#msg142779 date=1247236301]
Had bijna een kerst CD opgezet (nadat ik die had uitgepakt) :grin:
Het is helemaal geweldig, eindelijk weer mijn eigen spullen om mij heen. Het was maar 2,5 maand, maar toch...
De kinderen hebben al het speelgoed uit de dozen getrokken en overal tegelijk mee gespeeld. Maakt niet uit, mama ruimt het wel weer op.. Ach, het was toch al een zootje in huis, kan dat er ook nog wel bij :smile:
Maar Annemiek, het was inderdaad een klein feestje bij iedere doos die open ging: O ja... die hadden we ingepakt, o kijk nou wat er in deze doos zit!!!
We zijn alleen ons dekbed kwijt. Ik weet zeker dat ik het in een doos heb laten stoppen, maar heb geen idee waar het gebleven is.
Wel een klein beetje schade. Mijn prachtige pastaschaal heeft de reis niet overleefd en kon zo de vuilnisbak in. Jammer van de bijpassende borden. Verder heeft een beeldje van een hond die ik ooit van mijn opa heb gekregen ineens geen voorpootjes meer. Maar we denken dat nog wel vast te kunnen lijmen.
We zijn nog druk opzoek naar ons dekbed, maar ook naar de planken van een bepaalde kast. Geen idee waar ze zijn. Maandag komt de klusjesman van Crown om de laatste dingen in elkaar te zetten. De commode van Danielle en een kast uit de studeerkamer. Maar als we ons erg vervelen, doen we dat zelf wel. De mannen van Crown hebben zoveel mogelijk uitgepakt. Alles meubels zijn uitgepakt, Suzanne's kamer is in elkaar gezet, de bodem van ons bed (wilden ze eigenlijk niet doen, zat nog nieuw in de verpakking, hihi), alle tafels staan weer muv de eettafel. Er bleken bij het uit elkaar halen 2 schroeven dolgedraaid te zijn, dus we gaan morgen even naar Bunnings om 2 nieuwe te halen.
Gelukkig hebben van een een vriendin die hier vlakbij woont een dekbed en 2 kachels en een TV gekregen. Dan kan ik mij morgen druk maken om het kopen van nieuwe borden, glazen, bestek en pannen, nieuwe kussens en pads voor de Senseo. En nog even ons appartement schoonmaken... moet ook nog even gebeuren.!
[/quote]
Let wel op dat je hier pods gebruikt in je Senseo apparaat en geen pads
Ik denk dat mensen een beetje raar staan te kijken als je het hebt over maandverband in je koffie aparaat stoppen :lol:
P.S. Goeie dat je naar Bunnings gaat!!
En wat een prachtig stukje tekst over die regenbogen zeg! Kreeg bijna tranen in m'n ogen toen ik het las...