Familie de Wit is heel gelukkig in Perth

[quote author=Sacha link=topic=9733.msg142779#msg142779 date=1247236301]
Verder heeft een beeldje van een hond die ik ooit van mijn opa heb gekregen ineens geen voorpootjes meer.
[/quote]
Je opa heeft het zo gewild. Nu kun je iig niet meer met hangende pootjes terugkeren naar Nederland  :wink: :up:
Betekend gewoon dat alles goed gaat worden in jullie leven in Oz  :cool:

Nu heb ik de laatste dagen ontzettend veel regenbogen gezien en dan moet ik altijd denken aan het volgende liedje dat bij mijn oom (zoon van die opa) op zijn begrafenis is gespeeld. Sindsdien geloof ik dat wanneer je een regenboog ziet, iemand die je heel dierbaar was even naar je komt kijken..

Look For Me In Rainbows
Vicky Brown

Time for me to go now
I won`t say goodbye
Look for me in rainbows
Way up in the sky
In the morning sunrise
Wen all the world is new
Just look for me and love me
As you know I loved you
Time for me to leave you
I won`t say goodbye
Look for me in rainbows
High up in the sky
In the evening sunset
When all the world is through,
Just look for me and love me
And I`ll be close to you
It won`t be forever
The day will come and then
My loving arms will hold you
When we meet again

Mooi Sacha.. Echt een liedje dat je raakt.
Hoop dat mijn grapje niet in het verkeerde keelgat is geschoten. Was natuurlijk niet beledigend, of respectloos over je opa bedoeld.

[quote author=Sacha link=topic=9733.msg142779#msg142779 date=1247236301]
Had bijna een kerst CD opgezet (nadat ik die had uitgepakt)  :grin:

Het is helemaal geweldig, eindelijk weer mijn eigen spullen om mij heen. Het was maar 2,5 maand, maar toch...
De kinderen hebben al het speelgoed uit de dozen getrokken en overal tegelijk mee gespeeld. Maakt niet uit, mama ruimt het wel weer op.. Ach, het was toch al een zootje in huis, kan dat er ook nog wel bij :smile:

Maar Annemiek, het was inderdaad een klein feestje bij iedere doos die open ging: O ja... die hadden we ingepakt, o kijk nou wat er in deze doos zit!!!

We zijn alleen ons dekbed kwijt. Ik weet zeker dat ik het in een doos heb laten stoppen, maar heb geen idee waar het gebleven is.
Wel een klein beetje schade. Mijn prachtige pastaschaal heeft de reis niet overleefd en kon zo de vuilnisbak in. Jammer van de bijpassende borden. Verder heeft een beeldje van een hond die ik ooit van mijn opa heb gekregen ineens geen voorpootjes meer. Maar we denken dat nog wel vast te kunnen lijmen.

We zijn nog druk opzoek naar ons dekbed, maar ook naar de planken van een bepaalde kast. Geen idee waar ze zijn. Maandag komt de klusjesman van Crown om de laatste dingen in elkaar te zetten. De commode van Danielle en een kast uit de studeerkamer. Maar als we ons erg vervelen, doen we dat zelf wel. De mannen van Crown hebben zoveel mogelijk uitgepakt. Alles meubels zijn uitgepakt, Suzanne's kamer is in elkaar gezet, de bodem van ons bed (wilden ze eigenlijk niet doen, zat nog nieuw in de verpakking, hihi), alle tafels staan weer muv de eettafel. Er bleken bij het uit elkaar halen 2 schroeven dolgedraaid te zijn, dus we gaan morgen even naar Bunnings om 2 nieuwe te halen.

Gelukkig hebben van een een vriendin die hier vlakbij woont een dekbed en 2 kachels en een TV gekregen. Dan kan ik mij morgen druk maken om het kopen van nieuwe borden, glazen, bestek en pannen, nieuwe kussens en pads voor de Senseo. En nog even ons appartement schoonmaken... moet ook nog even gebeuren.!
[/quote]

Let wel op dat je hier pods gebruikt in je Senseo apparaat en geen pads ;) Ik denk dat mensen een beetje raar staan te kijken als je het hebt over maandverband in je koffie aparaat stoppen :lol:

P.S. Goeie dat je naar Bunnings gaat!! :p En wat een prachtig stukje tekst over die regenbogen zeg! Kreeg bijna tranen in m'n ogen toen ik het las...

Heerlijk dat jullie je eigen spullen weer hebben (behalve de dekbed dan.  Was die met veren?  Misschien in beslag genomen), zo te lezen viel de schade ook mee.  Straks is alles op zijn plaats en kunnen jullie verder genieten in jullie nieuwe huis. 

Mooi stukje over de regenboog, wel een leuke manier aan de dierbare te denken  :smile:

[quote author=Annemiek link=topic=9733.msg142830#msg142830 date=1247296308]

P.S. Goeie dat je naar Bunnings gaat!! :p [/quote]
Doen wij (bijna) elk weekend, meestal tegen lunchtijd (kunnen we gelijk een hotdog voor een fundraiser scoren).  :grin:

Bart

Ik heb de zoektocht naar het dekbed opgegeven. Er staan nog 3 dozen met boeken en 2 met computerspul en de rest is uitgepakt. Geen dekbed. Ook geen handdoeken meer trouwens, zaten waarschijnlijk in dezelfde doos. En in die doos zullen dan ook de houders van de Senseo hebben gezeten....

Had Dirk een lekker senseotje beloofd, dus even snel bij Coles een lading pads gehaald.... Kunnen we die houders nergens meer vinden... :x
Straks maar eens proberen of we die niet gewoon kunnen bestellen. Zou toch te gek zijn, Senseo mee de halve wereld over, maar dan nog niet kunnen gebruiken  :grin:

Nog even een doos met spelletjes uitpakken, dan kunnen de liefhebbers van Colonisten van Catan (of risk of triviant...) zich binnenkort bij ons melden, de tafel staat er weer klaar voor!!!!

[quote author=Sacha link=topic=9733.msg142860#msg142860 date=1247321390]
Had Dirk een lekker senseotje beloofd, dus even snel bij Coles een lading pads gehaald.... Kunnen we die houders nergens meer vinden... :x
Straks maar eens proberen of we die niet gewoon kunnen bestellen. Zou toch te gek zijn, Senseo mee de halve wereld over, maar dan nog niet kunnen gebruiken  :grin:

[/quote]
Jullie mogen hier ook een Senseotje komen halen hoor.
Miranda en Boris zijn de hele week thuis (ja, zij wel  :x) en je hebt ons nummer.

Bart

Misschien leuker om af te spreken als jij ook thuis bent (of wil je ons zelf liever niet zien  :lol:)

Ik zal je inderdaad morgen bellen om wat af te spreken (moet even weer graven naar je telefoonnummer :roll:)

Ik zou toch even aan de verhuizers vragen waar die spullen zijn.
Hadden jullie een lijst met doosnummers met wat er in zat?
Dan kunnen jullie het laten zien: we missen nummer x.

Als er iets uitgehaald is door de douane dan hoor je dat van ze. Je hebt dan de mogelijkheid om het te laten behandelen of te laten vernietigen.

[quote author=Sacha link=topic=9733.msg142860#msg142860 date=1247321390]
Zou toch te gek zijn, Senseo mee de halve wereld over, maar dan nog niet kunnen gebruiken  :grin:
[/quote]
Ik moest hierom lachen Sacha, inderdaad gek als je de Senseo niet kunt gebruiken!  Hopelijk kunnen de verhuizers de houders en de andere gemiste dingen nog vinden.

We hebben het zoeken maar opgegeven. Er ontbreken geen dozen volgens de telling, dus heb echt geen idee waar mijn dekbed dan gebleven is. Ben allang blij dat we die van Suzanne als bagage hadden meegenomen. Ook de padhouders zijn Missing In Action. We hebben ze tot het laatst gebruikt in Nederland, want verhuizers kunnen niet zonder koffie. De senseo ging dus ook pas in een doos toen de rest al in de container zat, dus het zal daar wel fout gegaan zijn. Gelukkig kunnen we ze gewoon bestellen en door laten sturen. Kan op de punten van de DE, dus heeft mijn schoonmoeder weer een doel voor haar punten (heb tenslotte jaren meegespaard).

We kopen gewoon een nieuw dekbed, de oude was al weer 3 jaar oud...

Maar we gaan nog wel proberen of we iets kunnen claimen bij Crown. Voorlopig zit ik nog te wachten op de klusjesman. We hebben alles dit weekend zelf al in elkaar gezet, maar hebben de kast voor hem laten staan, anders komt hij voor niets  :evil:

Hij zal vast blij zijn dat je alles al gedaan hebt.
Een biertje drinken in de backyard en je hebt er een 'Mate' bij.

:lol: Het dekbed is gevonden!!!!!!!!!!!!!!!!!! :lol:

Er stonden in de logeerkamer een aantal dozen met een label "books". Ga er dan dus ook vanuit dat er boeken in zitten.  :blond: Een dekbed valt ook onder de categorie boeken volgens de inpakkers..... In de laatste doos zaten dus niet alleen een stapel boeken, maar ook onder in de doos ons dekbed!!!! Wat een giller!

Maar alles is uitgepakt, de telefoon wordt morgen aangesloten (stuur ff een pm-tje, dan krijg je ons vaste nummer) en de internet verbinding is aangevraagd. Duurt een paar dagen, dan nog een paar dagen wachten op het modem en dan hebben dat ook weer via een vaste verbinding ipv prepaid. Inboedelverzekering geregeld, spaarrekening geopend (moeten toch ergens dat geld vast kunnen zetten nu ons huis verkocht is en we nog niets in Australie gaan kopen). Nu alleen nog de rijbewijzen overzetten, een bankstel kopen bij IKEA en een school regelen voor Suzanne voor de komende paar maanden en dan is al het geregel klaar. Eindelijk.

De kinderen beginnen eindelijk weer aan een normaal leven te wennen. Nu we niet meer uit ons te kleine appartement hoeven te vluchten, worden ze een stuk rustiger. We eten weer op normale tijden, slapen weer op normale tijden en ook meestal in ons eigen bed. Dat laatste is vooral voor Suzanne weer even wennen. We hebben er de laatste weken iets te makkelijk over gedaan wanneer ze 's nachts bij ons in bed kroop. Daar worden we nu dus nog voor gestraft, want mevrouw denkt dat het nu dus normaal is geworden. Jammer, gewoon terug naar haar eigen bed, dan maar traantjes.

Dirk heeft a.s. donderdag weer een sollicitatiegesprek, dus er mag weer geduimd worden! Verder heeft bij ook nog een telefonische sollicitatie gesprek gehad dat ook goed verlopen is. Dus het leven gaat weer de goede kant op.

Maar moet nu snel weer van de laptop vandaan, want hij wil nog even verder met solliciteren en dan zit ik in de weg....

[quote author=Sacha link=topic=9733.msg143102#msg143102 date=1247578595]
:lol: Het dekbed is gevonden!!!!!!!!!!!!!!!!!! :lol:

In de laatste doos zaten dus niet alleen een stapel boeken, maar ook onder in de doos ons dekbed!!!! Wat een giller!
[/quote]

Zo zie je maar, echt alles komt een keer terrecht. (alhoewel, alles... liggen de koffiepad houders ook niet onder in die doos????) :D

Er stonden in de logeerkamer een aantal dozen met een label "books". Ga er dan dus ook vanuit dat er boeken in zitten.  :blond: Een dekbed valt ook onder de categorie boeken volgens de inpakkers..... In de laatste doos zaten dus niet alleen een stapel boeken, maar ook onder in de doos ons dekbed!!!! Wat een giller!
[/quote]

Waarschijnlijk dachten ze van.. uhm zou wel eens een probleem kunnen worden bij het invoeren. Ach laten we aardig zijn en er 'books' op zetten..  :donttell: inderdaad een giller  :lol1:

Dirk heeft a.s. donderdag weer een sollicitatiegesprek, dus er mag weer geduimd worden! Verder heeft bij ook nog een telefonische sollicitatie gesprek gehad dat ook goed verlopen is. Dus het leven gaat weer de goede kant op.
[/quote]

Hier de eerste paar alvast  :up: :up: :up: :up: :up: :up: :up: :up: :up:

[quote author=stefmar link=topic=9733.msg143103#msg143103 date=1247578750]
Zo zie je maar, echt alles komt een keer terrecht. (alhoewel, alles... liggen de koffiepad houders ook niet onder in die doos????) :D
[/quote]

Helaas.... Niet meer gevonden. Mijn schoonzusje nog gemaild met de vraag of ze daar nog in de kast lagen, maar ook niet. Dus dan maar nieuwe bestellen en nog even doorbijten met de oploskoffie.... Komt hij ook wel weer over heen. Misschien een extra motivatie om weer snel aan het werk te zijn, kan hij 's ochtends even bij de Dome binnen lopen voor een lekkere bak koffie  :grin:

:clap: Well done!

Zo zie je maar, alles komt op z'n pootjes terecht!

Dirk succes met je interviews.

En veel plezier in jullie huisje.  :smile:

Marie

Goed te lezen dat het weer goed gaat.
Nu weer rustig in het normale ritme komen en dan komt de rest wel weer.

Wanneer is de house warming party???????

Housewarming???? Nu, gelijk.... Het zal best lekker zijn in de zomer, dat het zo'n koud huis, maar nu vriezen 's avonds mijn vingers vast aan het toetsenbord  :grin: :grin: :grin:

Zodra we een bank hebben en een BBQ, zullen we een datum prikken voor een fatsoenlijk inwijdingsfeest. We moeten tenslotte ook Dirk zijn verjaardag nog vieren. Vind persoonlijk dat bij 40 worden een goed feestje hoort!!!

En Dirk heeft nog een uitnodiging binnen voor een gesprek voor a.s. donderdag of vrijdag!!! Lekker!!!!!!!!

Back