Familie de Wit is heel gelukkig in Perth

Hi Tekkel, ja jullie wonen in Waikiki natuurlijk. Rockingham viel ons erg mee als ik het zo mag zeggen.
Aangezien je eerst door tig kilometer Botlek rijd vanuit Perth. Een huisje aan het strand bij Shoalwater, doet u maar! Echt wel een leuke stad. Niet super dichtbij CBD maar zeker goed te doen denk ik zo. Hoe is het in de spits?

Volgende keer score ik ff al jullie adressen en zo. Kunnen we rondje koffie doen!
Heb er nu al weer zin in (de regen klettert hier op mijn raam, de kachel staat te knorren)
Ja, het is best wel goed vertoeven in Boganville.
We hebben net voor een jaar de lease verlengd.
De spits richting de stad?? Ik ga al om 5 uur de deur uit, naar Malaga. En dan heb ik nergens last van.
Behalve van die motoragent vanmorgen; $300 en 3 bonuspunten :wall: :loudcry: :angry1: .
Ik ben nu dus een "Hoon" uit Boganville :wink:

Bart

Ja, het is best wel goed vertoeven in Boganville.
We hebben net voor een jaar de lease verlengd.
De spits richting de stad?? Ik ga al om 5 uur de deur uit, naar Malaga. En dan heb ik nergens last van.
Behalve van die motoragent vanmorgen; $300 en 3 bonuspunten :wall: :loudcry: :angry1: .
Ik ben nu dus een "Hoon" uit Boganville :wink:

Bart

Bummer zeg! :x

Dure hobby!

In de West Australian stond een artikel over spits rijden en dergelijke.
Even bewaard! Stonden de reistijden in vanuit Butler, Rockingham, Midland en Armadale.
Was ongeveer allemaal even lang rijden (niet even ver)

Boganville? Dat is ook in Rockingham?

P.S. Sorry Sacha voor je topic vervuiling ;)

Zoals beloofd nog een plaatje van St. George :) Beetje crea bea maar toch
Het is de groen/rode + witte krul rechts....

4127854293_995e7f8a47_o.jpg

Genomen vanuit het appartement tegen King's Park aan.

Wat gebeurd er hier allemaal????? Het is net het echte leven op mijn topic. De wereld draait door en ik ben er niet bij :grin:

@Afterbang: Wij kennen absoluut dat gevoel van weg vliegen uit Perth om naar Nederland te gaan en dan het gevoel hebben dat heimwee heet. Heimwee naar Perth.... Als er nog enige twijfel was om hier naar toe te komen, was die op dat moment ook verdwenen. Ik zou dus zeggen, stuur Rob maar ene mailtje of hij nog een klant kan gebruiken die geen haast heeft. Voor je volgende vakantie staat de koffie dan gewoon weer klaar. Quinns is inderdaad een hele leuke wijk, onze dochter gaat er naar school en ik ontmoet tot nu toe alleen maar vriendelijk mensen. Bijzondere foto trouwens, 't is dat jij zegt dat het Central Park is, zou het er zelf niet uit hebben gehaald.

@Tekkel: Knap waardeloos, die boete is niet zo erg maar die punten. Dirk is ook zijn eerste punten kwijt. Passeren van een doorgetrokken streep: AUD 150,- boete en 3 punten kwijt. Die baalde dus ook als stekker. Hier is de Senseo het mest gewaardeerde apparaat, Denk dat Dirk liever de BBQ inlevert dan zijn Senseo... Hij kon dus niet wennen aan de instant.

@Wilsil: Zand zit nog in de band, moet ik nog laten maken. Zand zit nu ook werkelijk overal. Telkens wanneer ik de airco aanzet, waait er weer zand naar binnen. Balen want ik had gisteren de hele auto schoongemaakt aan de binnenkant. Had ik dus beter nog even mee kunnen wachten :grin: . Maakt allemaal niks uit, want we hebben een geweldige leuke dag gehad en dat is veel belangrijker dan een beetje zand. We hebben de foto's trouwens op onze website gezet. Ook die van Suzanne met jullie meiden samen.
Nogmaals: Dankjewel vooor een geweldige dag en het heerlijke eten!!!!

Zo... We zijn weer bij....Jullie kunnen weer verder kletsen zonder mij :wink:

Nee niet teveel gedronken noch een aardbeving ;)
Had geen statief en kreeg dus geen enkele foto helemaal onbewogen.
Dan maar overdrijven dacht ik...

Heb Rob al weer even gemailed met wat kleine vraagjes. Met nadrukkelijke uitleg dat tie eerst de klanten helpt die nu klem zitten met visa e.d.
Alleen echt ja zeggen is wel heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeel spannend he :mellow:

Je krijgt (ik dacht) 12 punten. Ben je alle 12 punten kwijt dan moet je je rijbewijs inleveren. Ik weet niet na hoeveel tijd je je punten (if) terugkrijgt.

Wikipedia weet te melden:

AustraliaTraffic laws are the responsibility of the State and Territory Governments. Demerit points are used in all states and territories, and road authorities share information about interstate offences.

In all states, drivers holding a full, unrestricted licence will be disqualified from driving after accumulating 12 demerit points or more within a three-year period. The minimum suspension period is three months, plus one further month for every extra four demerit points beyond the licence's limit, with a cap in most states of five months (for 8 points or more over the suspension trigger; eg. 20 points or more on a full licence). An alternative to initially accepting the suspension, a driver can apply for a "good behaviour" period of 12 months. In most states, drivers under a good behaviour period who accumulate two further points (except Victoria does not allow any further offences) have their licence suspended for double the original period.

Most states also provide for immediate suspension of a licence, instead of or in addition to demerit points, in certain extreme circumstances. These generally include offences for driving under the influence of alcohol or drugs, or for greatly excessive speed.

He ik zie dat je de titel veranderd hebt.

Ook ik heb punte, al wel 4.
Tijdens een public holiday zijn de demerit points double!
Ik reed iets te hard, dat met een vol geladen 4wd en dus 4 punten. Bij mijn weten blijven de punten 2 jaar, dan verdwijnen ze.
Je krijgt een hele mooie foto thuis gestuurd met je tronie erop en dan moet je zeggen: ja, dat ben ik. Of nee, dat is mijn broer. :lol:

Enne, ik doe liever de senseo weg dan de bbq.
We hebben nog een echte koffie zet apparaat......

Geen punten kwijt, wel 75 dollar lichter... Dom, dom, dom....had geen erg in de tijd en reed door een schoolzone met een rustig gangetje. Heb nog geprobeerd om het op Dirk af te schuiven.. maar ik was het echt zelf, zonnebril en al <_< :cool:

@Wilsil: Da's valsspelen.....Als je kiest voor de BBQ, dan moet ook het koffiezetapparaat weg!!! En het was inderdaad tijd voor een nieuwe titel, we wonen hier tenslotte al weer een paar maanden, dus even aangepast

@Afterbang: Lekker hier komen motor rijden. Alleen oppassen voor doorgstrokken strepen, niet te hard rijden en officieel mag je hier ook niet tussen de stilstaande auto's doorrijden in de spits. Dirk heeft voor dat laatste een waarschuwing gehad, waarschijnlijk van een agent met een vrouw die ongesteld is, want dit was de eerste keer dat hij daar op gewezen werd. Andere politiewagens hebben hem altijd gewoon door laten rijden, maakten zelfs plaats voor hem.
En dat Ja zeggen, doet misschien heel even pijn.. maar in Nederland blijven wonen terwijl je hart in Australie ligt dat doet veel meer pijn :evil:

Ga nu weer lekker genieten van de doos met lekkere dingen die mijn moeder heeft opgestuurd: Chocolade kruidnootjes, pepernoten, strooigoed, letters.... YUMMIE!!!
Wel nog even de kado's voor de meiden verstoppen tot 5 december!

Geniet van het sinterklaas snoepgoed! Leuk is dat he, zo'n pakketje krijgen. Dat kreeg ik ook toen ik het jaar backapacken deed en ik heb iedereen hier al laten weten dat ik daar vlg jaar ( dan zitten we er ) zeker een paar dozen verwacht :grin:

Leuk om zo'n doos toegestuurd te krijgen. Geniet ervan. Een beetje Nederland in Perth (is toch beter dan een beetje Perth in Nederland ;)).

Het is inderdaad een klein feestje wanneer je zo'n doos krijgt. Veel leuker dan naar Guildford rijden.... ik ga eens proberen of ik kan overleven zonder de Dutch Shop. De laatste voorraad vlokken staat stof te vangen in de kast, want de kinderen hebben er niet meer zo'n behoefte aan. Voor de zoethout thee heb ik ook een alternatief gevonden. Ben nu alleen nog aan het experimenteren met een mayonaise die ik echt lekker vind. Maar we hebben de tijd, hoef nergens meer naar toe :lol:
En drop.. ach.... :|

Back