Familie de Wit is heel gelukkig in Perth

Dirk heeft een nieuwe baan!!!!!!!

Over 2 weken gaat hij beginnen bij ASG, een integrator (eerst even netjes afronden bij z'n oude opdrachtgever). We zijn helemaal in jubel stemming, want het is niet alleen een baan waar hij weer dingen kan gaan opbouwen ipv afbreken, maar ook met veel meer doorgroeimogelijkheden en als extra nog een leuk financieel plaatje erbij! Daarnaast is het natuurlijk altijd goed voor je ego wanneer ze jou vragen als je niet eens opzoek was naar iets anders en dat terwijl we hier net een jaar wonen! Het is hier dus echt een dorp :grin:

Het enige pijnlijke aan de situatie is dat het via Randstad is... Dat was altijd mijn grote concurrent in Nederland... Maar daar kom ik dan wel weer over heen. Zolang hij maar geen papieren laat rondslingeren :roll:

He Fam. de Wit gefeliciteerd met Dirks nieuwe job!
Goed bezig daar in het Westen. Ik merk het hier ook, het duurt ff voordat je ergens binnen bent, maar als ze eenmaal zien dat je goed werk aflevert (en dat doen natuurlijk alle Nederlanders vergeleken bij die lazy Ozzies, oeps vooroordeeltje) dan komen er snel nieuwe kansen.
Dus niet meer bij St. George/Westpac, da's ook wel weer jammer want er zijn wat geruchten dat Westpac een nieuwe klant van me kan worden, hadden we halve collega's kunnen worden ;)

suc6 Dirk, wanneer ga je beginnen?

groeten uit het verre Oosten, Jeroen & Ray

Dirk heeft een nieuwe baan!!!!!!!

Over 2 weken gaat hij beginnen bij ASG, een integrator (eerst even netjes afronden bij z'n oude opdrachtgever). We zijn helemaal in jubel stemming, want het is niet alleen een baan waar hij weer dingen kan gaan opbouwen ipv afbreken, maar ook met veel meer doorgroeimogelijkheden en als extra nog een leuk financieel plaatje erbij! Daarnaast is het natuurlijk altijd goed voor je ego wanneer ze jou vragen als je niet eens opzoek was naar iets anders en dat terwijl we hier net een jaar wonen! Het is hier dus echt een dorp :grin:

Het enige pijnlijke aan de situatie is dat het via Randstad is... Dat was altijd mijn grote concurrent in Nederland... Maar daar kom ik dan wel weer over heen. Zolang hij maar geen papieren laat rondslingeren :roll:

He, gefeliciteerd hoor! Ben ik benieuwdop welk account hij aan de slag gaat voor ASG:). Ik zal geen namen noemen, maar mogelijk gerelateerd aan een energie bedrijf???

Peter

Wow, gefeliciteerd zeg, wat gaaf! Heerlijk dat het al na een jaar zo goed gaat, ook daarmee! Feliciteer je Dirk van ons?

Groet,
Annemarie

Kijk dat is pas mooie stappen vooruit zetten! Gefeliciteerd en succes :cool:

Heb alle felicitaties doorgegeven en hij is er erg blij mee!

Hij gaat 17 oktober starten en waarschijnlijk voor het project van Western Power... Had je al geruchten gehoord Peter????

Heb alle felicitaties doorgegeven en hij is er erg blij mee!

Hij gaat 17 oktober starten en waarschijnlijk voor het project van Western Power... Had je al geruchten gehoord Peter????

Haha, geen geruchten nee, maar ik weet wel waar al die providers zo'n beetje mee beizg zijn :).
Een van de grotere projecten is de afsplitsing van Western Power in een aantal andere bedrijven. Een daarvan (Verve) heb ik meet te maken (maar dan vanuit mijn werkgever)...

@Pete: Zoiets had ik al begrepen. Jij schijnt tegenwoordig om te tafel te zitten met een andere oud-forummer.... :)

@Hummer: Hoe gaat het met je dozen? Ben je lekker aan het uitpakken?

@Pete: Zoiets had ik al begrepen. Jij schijnt tegenwoordig om te tafel te zitten met een andere oud-forummer.... :)

@Hummer: Hoe gaat het met je dozen? Ben je lekker aan het uitpakken?

yep, eindelijk hebben we alles thuis :smile: nu is Nederland weer een stukje afgesloten :lol:

Gefeliciteerd nog (beetje late reactie :wink: !

Leuk ook dat je je LaStaVaZa zo up to date houdt Sacha, wij lezen ijverig mee!
Wat super dat alles zo lekker loopt voor jullie, houdt ons ook positief :up:http://

groetjes Chantal1

Hey Sacha en Dirk

proficiat hoor. Gaat lekker zo. Hopelijk bevalt het hem daar net zo goed als op zijn vorige job. Is het ook in het centrum van Perth?

grtjs
Denise

@Jerden: Voorlopig blijft hij nog in het centrum werken, maar ze verhuizen binnenkort naar een bedrijvenpark net aan de andere kant van de rivier. Dat zal voor hem op de motor geen verschil in reistijd zijn, dus dat is goed.

@Pete: Het is hier inderdaad een heel klein dorp... zeker die IT wereld hier :)

Back