perthpete
XPdite Sponsor
Het is maar goed dat het "munne vent" niet was, want dan had hij mooi uit mogen leggen waar hij zo vroeg naar toe ging.... :evil:
Oeps .. geef je mijn excuses door aan Dirk ..
Het is maar goed dat het "munne vent" niet was, want dan had hij mooi uit mogen leggen waar hij zo vroeg naar toe ging.... :evil:
Dirk heeft een nieuwe baan!!!!!!!
Over 2 weken gaat hij beginnen bij ASG, een integrator (eerst even netjes afronden bij z'n oude opdrachtgever). We zijn helemaal in jubel stemming, want het is niet alleen een baan waar hij weer dingen kan gaan opbouwen ipv afbreken, maar ook met veel meer doorgroeimogelijkheden en als extra nog een leuk financieel plaatje erbij! Daarnaast is het natuurlijk altijd goed voor je ego wanneer ze jou vragen als je niet eens opzoek was naar iets anders en dat terwijl we hier net een jaar wonen! Het is hier dus echt een dorp :grin:
Het enige pijnlijke aan de situatie is dat het via Randstad is... Dat was altijd mijn grote concurrent in Nederland... Maar daar kom ik dan wel weer over heen. Zolang hij maar geen papieren laat rondslingeren :roll:
Heb alle felicitaties doorgegeven en hij is er erg blij mee!
Hij gaat 17 oktober starten en waarschijnlijk voor het project van Western Power... Had je al geruchten gehoord Peter????
@Pete: Zoiets had ik al begrepen. Jij schijnt tegenwoordig om te tafel te zitten met een andere oud-forummer....
@Hummer: Hoe gaat het met je dozen? Ben je lekker aan het uitpakken?
@Pete: Zoiets had ik al begrepen. Jij schijnt tegenwoordig om te tafel te zitten met een andere oud-forummer....
Kort, krachtig en helaas nog even zonder foto, maar:
OUR SLAB IS DOWN!!!!