Familie de Wit is heel gelukkig in Perth

Ik hoop echt dat jullie je huis snel verkopen.. het visum laat hopelijk ook niet al te lang meer op zich wachten! Zul je zien dat uiteindelijk toch alles op 't laatste moment nog op z'n pootjes terecht komt. Good luck with it!

Heb er ook al een nieuw draadje voor aangemaakt, maar toch: Zit in de finale van de Q-Music Skippiebal Race!!!!! Hoofdprijs: Een rondreis door Australie voor 2 personen!!!!!!!

Het geluk zit in de hele maand (nu maar hopen dat ik het niet opmaak...)

Ha, ha, zie mijn reactie in je zojuist aangemaakte andere topic... BTW: Rondreis voor 2 personen? Die moet je dan misschien wel weggeven aan een kinderloos stel? Want je hebt vast geen oppas wanneer je net hier bent????  :evil: :evil: :evil:

Ken hier nog wel wat mnsen die ik wil sponsoren met een reisje, anders komen ze nooit langs!

That's the spirit ja... Iedereen roept over het algemeen dat ze snel een keer langs komen, maar er zijn er maar verrassend weinig die het ook echt doen over het algemeen ;-).

BTW: Niet in de chatroom? (Oh nee, op je werk waarschijnlijk)

Whahaha Sacha!  :grin: Wat goed! In de finale  :up: You go girl!  :evil:

Hoop zo voor jullie dat het huis snel verkocht wordt. Zal een hele geruststelling zijn.

Groetjes,
Kathren

[quote author=Wilsil link=topic=9733.msg136252#msg136252 date=1239091868]
Anders doe jij toch oppassen Peter?
Voor een aardig uurtariefje uiteraard.
[/quote]

Ha, ha, ja hoor! Tegen een tarief wat aardig genoeg is ze ergens onder te brengen met wat professionele oppassers erbij  :evil:  :evil:  :evil:  :evil:

Even een update voor de duimagenda:

Donderdag om 11.00 uur weer een bezichtiging (we lijken ineens een populair huis te hebben)
Vrijdag van 16.00 tot 18.00 uur voor de Skippiebalrace

Het gaat maar door!!!!! Al dat duimen lijkt toch wel echt te helpen!

Hier nog een paar duimen erbij  :up: :up: :up:  1 voor het huis, 1 voor de skippie bal race en 1 voor de loterij  :smile:

Even weer een update, deze keer met noodkreet:

Het huis waar we 1 mei in zouden gaan, gaat dus niet door. We kregen vanochtend een sms-je (te bizar...) dat hij het toch niet zag zitten en gaan nu dus maar met spoed op zoek naar een andere betaalbare oplossing.

Dus als er nog iemand een huis weet in de regio Rotterdam voor de maand mei, dan houden wij ons aanbevolen!

Sacha

Het zit jullie niet echt mee! Is jullie huis dan al verkocht?  :? Maar goed.. zelfs als ie (nog) niet verkocht is hoop je dat dat voor 1 mei is gebeurd. Nog iets van jullie visum gehoord??

Hoi Sacha,

hoe is het afgelopen met de bezichtiging afgelopen donderdag? Waren ze enthousiast?

Jammer dat dat huis niet door is gegaan in zwammerdam. komen ze wel laat mee aan he? Kun je halsoverkop nog weerwat anders gaan zoeken. Misschien een vakantiehuisje op een bungalowpark die je per week kunt verlengen.

Heel veel succes met het vinden van een passende oplossing.

groetjes heidi

jeetje Sacha, wat rottig zeg!!!!!

Ik hou mijn oren open voor je.

Is lekker kort dag om af te zeggen zeg.

Veel goed nieuws en een dipje. Wat moet ik nou?
Feliciteren of sterkte wensen?

Laten we maar focussen op al het goed nieuws: Congrats!!

We mogen weer een klein beetje juichen  :cool:

Heb gisteren weer eens even met ASPC gebeld, kon niet worden door verbonden met onze CO, maar kreeg wel te horen dat als ik deze week nog niets van haar had gehoord, ik maandag toch zeker weer moest bellen. Dat klinkt positief, want ze blijven je in de standaard antwoordbandjes maar doorverwijzen naar de website en naar e-mailtjes.

En we hebben weer een woning! Er blijken dus toch nog mensen te zijn die hun hart op de juiste plaats hebben zitten. De thuiszorghulp van mijn oma heeft een nieuw huis gekocht, maar gaat hier zelf pas in juni in en wij kunnen er dus de hele maand mei in wonen!!!! Zaterdag hebben we een afspraak om het huis te bekijken en te zien wat we wel en niet mee moeten/kunnen meenemen. Een eengezinswoning in Capelle, dus lekker dicht bij mijn werk en dicht bij de school en creche van de kinderen. Wat willen we nog meer!

Ik kan weer lachen!!!! :lol:

Sacha

Back