Wij vliegen morgen gewoon naar Brisbane en gaan vanaf daar dan de lockdown in. Huurauto zou geen issue moeten zijn, alhoewel het even de vraag is of onze eigen auto maandag wel geleverd gaat worden.Kwam hier om even hetzelfde te vragen. Anyway, keep us posted! Fingers x-ed!
Gelukkig maar!Wij vliegen morgen gewoon naar Brisbane en gaan vanaf daar dan de lockdown in. Huurauto zou geen issue moeten zijn, alhoewel het even de vraag is of onze eigen auto maandag wel geleverd gaat worden.
Right... aangekomen in Brisbane en staan nu op de parkeerplek van de supermarkt. Beter nu even boodschappen doen dan straks weer terug moeten.
Wellicht zit hij in een ander soort isolatie?We zijn niet gek... helemaal niet... tot nu toe hebben we de rental nog niet kunnen bekijken... want de huurder zit in isolatie... Uuuhhhh... dat geldt alleen als hij covid heeft, anders zit ie in quarantine... dus RA, wat is er aan de hand?!
Dat laatste.Wellicht zit hij in een ander soort isolatie?
View attachment 1354
Of bedoel je dat hij in isolatie zit IN het huis zelf?
Ik heb een volg-verzoek ingediend2 weken nu in Queensland, dus tijd voor wat foto’s.
Login • Instagram
Welcome back to Instagram. Sign in to check out what your friends, family & interests have been capturing & sharing around the world.www.instagram.com
Mjah ik kan die haken en ogen niet vinden eigenlijk? Er staat nergens dat je - zoals met de 482 - aan de werkgever vast zit, etc. Alleen mag je niet aan relatie beginnen als je in het traject zit, maar ik ga er vanuit dat als je al getrouwd bent er geen issue is?With this visa, you can
klinkt als een: '...Ja, graag..' voor mij op het eerste gezicht. Maar begrijp dat er wat meer dingen meespelen... Het is een visum met wat haken en ogen.
- live, work and study in Australia indefinitely
- sponsor eligible family members to come to Australia
- apply for Australian citizenship, if eligible
South Bank (en West End) is wel leuk... heel wat anders dan de gemiddelde suburbFirst things first, we zitten nu in een appartement op the South Bank,