Family Zwerver (Q, Aysha and Sam)

Kwam hier om even hetzelfde te vragen. Anyway, keep us posted! Fingers x-ed!
Wij vliegen morgen gewoon naar Brisbane en gaan vanaf daar dan de lockdown in. Huurauto zou geen issue moeten zijn, alhoewel het even de vraag is of onze eigen auto maandag wel geleverd gaat worden.
 
We zijn niet gek... helemaal niet... tot nu toe hebben we de rental nog niet kunnen bekijken... want de huurder zit in isolatie... Uuuhhhh... dat geldt alleen als hij covid heeft, anders zit ie in quarantine... dus RA, wat is er aan de hand?!
 
We zijn niet gek... helemaal niet... tot nu toe hebben we de rental nog niet kunnen bekijken... want de huurder zit in isolatie... Uuuhhhh... dat geldt alleen als hij covid heeft, anders zit ie in quarantine... dus RA, wat is er aan de hand?!
Wellicht zit hij in een ander soort isolatie?

1611290343575.png
Of bedoel je dat hij in isolatie zit IN het huis zelf?
 
Rare dingen gebeuren er toch als je er niet op voorbereid bent.

First things first, we zitten nu in een appartement op the South Bank, omdat ons nieuwe huurhuis nog niet klaar is. De oude was zo uitgeleefd dat we besloten hebben om daar maar niet mee door te gaan. Niet voor het geld wat ze er voor wilden hebben in ieder geval.

Ondertussen heb ik ook twee sollicitatiegesprekken gehad bij twee bedrijven. Eentje ken ik van mijn tijd in de UK (zij waren een klant van ons), de andere ken ik meerdere mensen van omdat ze in het verleden in mijn team gewerkt hebben. Maar nu komt de curve ball. Die tweede partij heeft aangegeven dat het formele gesprek een formaliteit is en dat ik de baan heb als ik ‘m wil hebben. En oh, hoe een 186 direct entry visa klinkt, want dat doen ze met de meeste mensen die ze aannemen als ze nog een op temp visa zitten.

Stof tot nadenken dus... Ondertussen is Q al begonnen in de PA hier en ze vermaakt zich heel erg, dus al met al staan de sterren goed (ofzo...)
 

With this visa, you can​

  • live, work and study in Australia indefinitely
  • sponsor eligible family members to come to Australia
  • apply for Australian citizenship, if eligible
klinkt als een: '...Ja, graag..' voor mij op het eerste gezicht. Maar begrijp dat er wat meer dingen meespelen... Het is een visum met wat haken en ogen.
 
Last edited:

With this visa, you can​

  • live, work and study in Australia indefinitely
  • sponsor eligible family members to come to Australia
  • apply for Australian citizenship, if eligible
klinkt als een: '...Ja, graag..' voor mij op het eerste gezicht. Maar begrijp dat er wat meer dingen meespelen... Het is een visum met wat haken en ogen.
Mjah ik kan die haken en ogen niet vinden eigenlijk? Er staat nergens dat je - zoals met de 482 - aan de werkgever vast zit, etc. Alleen mag je niet aan relatie beginnen als je in het traject zit, maar ik ga er vanuit dat als je al getrouwd bent er geen issue is?
 


OFX
Back
Top