Forum verslaving of; "Australië?". Toch niet weer!

Ik kan in dit topic dan ook wel echt m'n ei kwijt.
Het mag overal over gaan zolang het maar on-topic is.

Om het nog verwarrender te maken.......je bent dus in dit topic on-topic wanneer je een echte forum junk bent.


Ja Sara.........dit topic is echt LEUK  :lol: :lol:

Bert
 
Eigenlijk heeft dit (bikinis en/of minirokken) totaal geen f*ck en geen r**t met het idee van waarom dit forum en dit draadje op gezet is!! De bedoeling was om te kijken hoe mensen tegen het feit op zien hoe hun naasten omgaan met hun (toekomstige) verhuizing en hun voorliefde (lees verslaving) aan Australië.
Nu begint het een beetje het idee te krijgen van een chat room.

Ik heb wel de grootste schik in de ontwikkelling van hoe dit draadje is veranderd. Er wordt te kust en te keur gereageerd hier.
Dit is dan ook een "Forum verslaving".

Maar ik blijf natuurlijk wel zitten met het probleem dat ik (heel vaak) nergens mijn voorliefde voor Australië kwijt kan.
Ik ben daartegenover blij voor al die leden die (nog) normale vragen kunnen stellen over onderwerpen die hun aan het hart liggen.

Tevens ben ik blij te zien dat er zo veel leden zijn die een goed gevoel van humour hebben.
 
Wouw Rene, ik moet zeggen dat je zeer goed het een en ander uit een kan zetten... :up:
Maar ik zie niet helemaal je probleem, je kan hier toch je ei kwijt aangaande je voorliefde voor Australie???
Je hebt alleen grote kans dat er, vanwege verslavende factoren, uiteindelijk dus inderdaad over van alles en nog wat uit gaat komen.
Maar dat is heel simpel recht te zetten door gewoon weer over je liefde voor Oz te praten.

Ik denk persoonlijk dat je hier 2 dingen kan combineren, namelijk je verslaving aan Oz en je verslaving aan het forum, en laten we eerlijk zijn.... je verslaving aan posten....!

Je hebt natuurlijk niet voor niets al meer dan 1100 posts op je naam staan.

Als laatste wil ik nog even reageren op het volgende:
Ik ben daartegenover blij voor al die leden die (nog) normale vragen kunnen stellen over onderwerpen die hun aan het hart liggen.
Tevens ben ik blij te zien dat er zo veel leden zijn die een goed gevoel van humour hebben

Ik geloof dat als recht geaarde verslaafde , en iedereen die dat niet is, dit nog steeds kunnen doen en bovendien nog een beetje lol hebben ook.

En ook ik ben veel blij dat er zoveel humor is onder de mensen die dit forum bezoeken.
 
Nou, als dit geen toppunt van verslaving is.....ik arriveer op kantoor rond 07.15....zet mijn pc aan, doe mijn jas uit en haal thee (in die volgorde)....ik log mezelf in en start dus Internet explorer op.....check EERST Xpdite en doe pas nadien mijn Mail en zo open......en nu, nu het hier op kantoor zo ongelooflijk stil is en ik hier toch nog (enkele dagen) moet zitten....doe ik hier bijna niks (in tegenstelling tot anders 'toch wel iets')...behalve Posts lezen en reply'en.. !  :wink:

In mijn hoofd ben ik al op vakantie en daarom kan ik er niks aan doen, ik MOET op Xpdite! Dus: forumverslaving? JA!

Sara
 
Goh Sara,

Bij mij is het bijna het zelfde, ik kom tussen 06:30 uur en 06:45 uur binnen op het werk na eerst een uur in de auto te hebben gezeten (werk in eindhoven), wanneer ik aankom doe ik eerst de pc aan dan mijn jas, vervolgens log ik aan en open IE om gelijk naar Xpdite te gaan, dan pas start ik mijn werk applicaties op om vervolgens eerst de nieuwe posts telezen , en gelijk te reageren.

Aangezien de meeste mensen niet voor 08:00 uur beginnen met werken heb ik lekker een uur en een beetje om alles te lezen op Xpdite, pas wanneer mijn colega's binnen komen ga ik pas aan het werk, maar dan nog controleer ik om de 10 minuten of er weer nieuwe posts zijn... :lol: :-D

Dus ik heb nu het vermoeden dat ik me ook kwalificeer als forum verslaafde... :up:

Gr.Koen
 
Ik had ook al zo'n vermoeden dat jij redelijk verslaafd was, Koen...ik zie hier 's ochtends inderdaad vooral jouw reacties voorbijkomen!  :wink:

Sara
 
Het jaar is bijna om en misschien kan iemand die goed op de hoogte is een grafiek maken van de meest verslaafde , een top 10 of een top 20 of een top 30 of
do you understand what i mean,

Outback Jack, :evil:

enne Rene-l wie zou er toch op nummer 1 staan
 
Ik denk inderdaad dat Rene op vakantie is, volgens mij heeft hij daar ook wat van gezeg vorige week zo vlak voor kerst.

@Jack volgens mij kan je dat zelf ook halen uit de statistieken, die staan onderaan de pagina, en dan moet het linkje meer statistieken aanklikken... :up:

Gr.Koen
 
Ik ga me best doen maar waar kan ik die karaktestieken vinden.

Toch gewoon bij je naam of ook nog ergens anders.

Jack :evil:
 
Top 5 Forum Verslaving op dit moment.

Op no 5 meer dan 15 maal                   Bawurra
Op no 4 meer dan 20 maal                   Jean 76
Op no 3 meer dan 30 maal                   Rene-l
Op no 2 meer dan 40 maal                    Koengaroo

En de verslaafde van deze topic meer dan 55 MAAL  SARABAES
:congrats: :eat: :clap: :clap: :blahblah: :blahblah: :balloons: :balloons: :bis: :bangcomputer: :flowers: :flowers: :cake2: :cake: :clap2: :dancing: :drinking: :error: :error: :win1: :win1: :win1: :win1: :win2: :win3: :win2: :win1: :win1: :win2: :win3: :yellowcard:
 
Hey wat heb ik nu weer gedaan?! :x :p

Beetje roddelen waar ik niet bij ben :police: :redcard:.

Verslaafd?! Ik?!...
Ben echt niet zo verslaafd, hoor, dat lijkt alleen maar :p.
Gelukkig zijn er mensen hier die er nog erger aan toe zijn, en ik noem geen namen, dat heeft Jack al gedaan :loldevil:
 
Just to let you know I'm still around!!

Valt me nog mee; op de 3de plaats van forum verslaving. Maar ook op de 3de plaats van aantal replies. Dat is nogal wat! Maar Sara steekt met kop en schouders boven ons allen uit!! Maar ja, ze gaf haar verslaving al aan.
Volgend jaar wordt het voor mij wat anders; Een nieuwe functie en niet echt veel toegang naar het forum. :cry:

Ja, ben een beetje bezig geweest de laatste paar dagen. Wel even snel gekeken, maar geen replies geplaatst. Heb nu even tijd om eea door te lezen, voordat ik weer aan de gang moet met wat werkzaamheden.

En Mel, je bent niet echt verslaafd hoor. Dat zeggen ze alleen maar.

:gramps:
 
[move][size=14pt]:cheer: :cheer: Go SARA, NT, GO SARA :cheer: :cheer:[/size][/move]


Way to go Sara..... ik wist wel dat je het in je had.... :lol1:

Ik moet zeggen dat ik tamelijk verbaasd ben dat ik meer posts op dit topic heb dan Rene..... :?
Ik ben wat laat ingestapt met postings.... maar ja dat hing ook een beetje van de omstandigheden af, ik zit nu op een job waar het heel rustig is en dus veel forum tijd kan maken... :up:

@Rene, Het klinkt alsof je niet echt helemaal blij bent met je nieuwe functie, of heeft dat met je verslaving te maken?? In ieder geval  :congrats: met je nieuwe functie.

Gr.Koen
 
Thanks allemaal , het is een dubieuze eer maar ik ben er wel erg blij mee!  :up:  Mijn baas waarschijnlijk wat minder, maar dat trekken we ons dus niet aan vandaag  :evil:

En Rene, zo druk bezig geweest? Ben je niet blij met je nieuwe fucntie?

Sara
 
[quote author=sarabaes link=topic=2839.msg41827#msg41827 date=1135839238]
En Rene, zo druk bezig geweest? Ben je niet blij met je nieuwe fucntie?
[/quote]

Nee, ik ben niet echt blij met mijn nieuwe fucntie(?) Ik krijg tè weinig on-line tijd. Ik moet een nieuwe groep van zo'n 15 man begeleiden en coachen aan een lopende band opstelling. Ik zal waarschijnlijk pas 's avonds aan mijn verslaving kunnen werken.
Maar ja, een nieuwe fucntie(?), een nieuwe baan, een nieuwe salaris groep.

:gramps:
 
Maar ja, een nieuwe fucntie(?), een nieuwe baan, een nieuwe salaris groep.

:gramps:

EEN NIEUWE COMPUTER..... DIE NOG SNELLER IS OM OP DE XPDITE.NET TE CHATTEN;

:thinking: :humble: :computer: :computer: :computer: :humble: :thinking:


hm hm hm hm heb je hem heb je hem snap je hem Rene think think,

Oke, :up:


Outback Jack :evil:
 
Nieuwe computer?? Dan kan ik alleen nog maar sneller fouten maken. En fouten maken met een 2,5 Gh computer is ook niet moeilijk hoor! :oops:

Maar met een 3,2 Gh MET ADSL ipv ISDN zou ik sneller kunnen reageren op jullie opmerkingen! :up:

:gramps:
 
Back
Top