Wouw Rene, ik moet zeggen dat je zeer goed het een en ander uit een kan zetten...
Maar ik zie niet helemaal je probleem, je kan hier toch je ei kwijt aangaande je voorliefde voor Australie???
Je hebt alleen grote kans dat er, vanwege verslavende factoren, uiteindelijk dus inderdaad over van alles en nog wat uit gaat komen.
Maar dat is heel simpel recht te zetten door gewoon weer over je liefde voor Oz te praten.
Ik denk persoonlijk dat je hier 2 dingen kan combineren, namelijk je verslaving aan Oz en je verslaving aan het forum, en laten we eerlijk zijn.... je verslaving aan posten....!
Je hebt natuurlijk niet voor niets al meer dan 1100 posts op je naam staan.
Als laatste wil ik nog even reageren op het volgende:
Ik ben daartegenover blij voor al die leden die (nog) normale vragen kunnen stellen over onderwerpen die hun aan het hart liggen.
Tevens ben ik blij te zien dat er zo veel leden zijn die een goed gevoel van humour hebben
Ik geloof dat als recht geaarde verslaafde , en iedereen die dat niet is, dit nog steeds kunnen doen en bovendien nog een beetje lol hebben ook.
En ook ik ben veel blij dat er zoveel humor is onder de mensen die dit forum bezoeken.