Forum verslaving of; "Australië?". Toch niet weer!

[quote author=Koengaroo link=topic=2839.msg41146#msg41146 date=1135088822]
bedoel dit niet lullig Rene, maar je hebt altijd zoveel te melden dat ik eerst dacht dat je al gepensioneerd was...[/quote]

Niet gepensioeneerd, nee. :gramps: Gewoon vaak weinig werk (of werk gauw gedaan). Maar ik zie dit niet als lullig, hoor Koen.  

[quote author=Koengaroo link=topic=2839.msg41146#msg41146 date=1135088822]
Ga jij nog vrije dagen opnemen tussen Kerst & Nieuwjaar???[/quote]

Idd, ga verder werken thuis na de verbouwing. Er moeten nog een aantal dingen gedaan worden om alles een beetje toonbaar te krijgen.
Is ook leuk!!

En jij? Nog plannen voor de feestdagen??

@ Sara,

Jij werkt dus ook?? Ik ga niet vragen of jij ook met pensioen ben aangezien jij ook zo vaak reageerd. :rotflmao:

Rene
 
[quote author=Rene-L link=topic=2839.msg41149#msg41149 date=1135090203]
@ Sara,

Jij werkt dus ook?? Ik ga niet vragen of jij ook met pensioen ben aangezien jij ook zo vaak reageerd. :rotflmao:

Rene
[/quote]

Ik probeer hier wat te werken, maar ben al veel te veel in vakantiestemming ,dus het vlot niet echt! Op pensioen, dat ben ik nog een tijdje niet, vrees ik!  :wink:
 
@Rene,

Nee, wij hebben geen of weinig plannen, moet gewoon werken en we zijn nu bezig om alles nog een keer te controleren vwb de visum aanvraag, nog iets meer dan 2 weken en dan is het zover... begint nu toch eindelijk te kriebelen, zo van hebben we echt wel alles, niets vergeten... 'k wordt soms gek van mezelf. :w00t:  :rotflmao:

@Sara, wanneer vertrek je precie Sara? en gaat Hans ook mee of moet die op de dieren passen???
 
[quote author=Koengaroo link=topic=2839.msg41151#msg41151 date=1135090735]

@Sara, wanneer vertrek je precie Sara? en gaat Hans ook mee of moet die op de dieren passen???
[/quote]

Hans en ik gaan eerst het Nieuwjaarsweekend vieren in Zweden, waar onze beste vriend woont en dan vertrek ik de 7de januari twee weken met mijn moeder naar de Dominicaanse republiek. Lekker genieten van de zon, zee én de cocktails! Dat is iets wat mama en ik elk jaar een paar keer doen (lekker lui in luxe onder de stralende zongaan liggen  :cool: zaaalig!), dus Hans, die gaat niet mee......

Sara
 
Heel veel plezier Sara. Je hebt nog een paar dagen voordat je weggaat, maar ik heb begrepen dat het koud kan worden in Zweden. Je zal wel een aantal truien en zo meenemen, of niet?

Stuur maar een paar foto's van Zweden op als je daar bent.

Rene
 
Hoi Sara, Ik hoor het alweer.... je hebt werkpaarden en luxepaarden... en Hans is het werkpaard...... :rotflmao: :rotflmao:

He maar tof joh, dus je hebt een "white New Year" en een hot vervolg...... :happysun: :beach: :flipper: :surfer: ...Lekker hoor.... zeg mag ik niet mee als handbagage???? Vrijdags het visum krijgen en dan Zaterdag naar de zon.... lijkt me wel een goede deal... wat jou??? hahaha

Ik zou zo zeggen geniet er maar van, en denk af en toe nog eens aan ons wanneer je aan het bakken ben... :lol:

Groetjes,
Koen
 
Koen en Rene, ik zal zowel in de sneeuw in Zweden, als in mijn strandstoel onder palmboom in de Dominicaanse  :cool: , eens aan jullie denken en een cocktailtje op jullie gezondheid drinken!  :up:
Jullie ook veel plezier met de feesten en laat die kurken maar knallen!  :wink:

Sara
 
We'll do the best we can..... :up:

Al zal het niet zo denderend zijn als Zweden by candle light of de dominicase republiek by Sundown..... :-D

Gr.Koen

Trouwens... mocht ik nog mee als hadbagage??? lol :cool:
 
[quote author=Koengaroo link=topic=2839.msg41189#msg41189 date=1135149064]

Trouwens... mocht ik nog mee als hadbagage??? lol :cool:
[/quote]

Plaats genoeg in de koffer, ik neem toch enkel een BIKINI mee!  :lol:  :cool:
 
[quote author=Rene-L link=topic=2839.msg41195#msg41195 date=1135150004]
Als jij alleen een bikini mee neemt, wil ik ook wel mee :evil: :evil: :evil:
[/quote]

Oke, misschien neem ik ook wel zo'n heel kort jurkje mee om mee over straat te lopen, maar da's alles hoor!  :wink:  :evil:
 
Maak me gek.. :w00t: .. doe je haar los.....  :-D

Rene, we mogen mee... kan je gelijk je speciale broek meenemen.... :up:

Tof van je Sara... hoelaat waar en hoelang duurd de vlucht en hoe groot is de koffer????
 
Negen uur?????...  :w00t: ... man dat duurd wel lang hoor.. en dan ook nog eens in een koffer.... met Rene.....mmmmm.... ik weet het niet.....

Begrijp ik dus goed dat we dan niet in de handbagage zitten, dus niet de benen kunnen strekken en voledig afgesloten zijn van het Forum....( On Topic  :wink:).... 'k weet niet of ik dat wel kan hoor...

Rene zeg jij er eens wat van... :?

Gr.koen
 
I am inclined to agree with Koen. Negen uur zonder Xpdite?? Samengepropt met Koen in een kleine koffer? Daar kan ik alleen maar afkickverschijnselen mee krijgen.
Alhoewel de vooruitzichten zijn wel zo dat ik het met Koen in een klein koffertje misschien wel voor die tijd uit kan houden. (Sara in een minirokje en in een bikini!! :up:)

Koen, heb jij zweetvoeten? als dat zo is, dan moet Sara maar twee gaten knippen in die koffer, zodat je ze er uit kan laten steken.

Sara, kan je daar waar we heen gaan ook internetten? Ik moet na afloop wel even een verslag doen op het forum. Ik denk dat er misschien wel leden zulen zijn die willen weten hoe het was samen met Koen opgevouwen in een koffertje te zitten.

Yeah, bring on the suitcase, and let's go!!

Rene
 
Beste Rene,

I'm happy to inform you dat ik geen zweetvoeten heb.....!!!  :happy:

Ik ben ook zeer content met het feit dat de beloning de moeite waard is... Sara in kort rokje en bikini... :-D :naughty2:... however is het zowiezo een goed idee wanneer er gaten in de koffer gemaakt gaan worden zodat wij ook nog enig sinds kunnen ademen, ik denk namelijk dat er niet genoeg zuurstof in de koffer zal zijn for the two of us. En ben ik dus bang dat de  :gramps: van ons het niet zal halen. :cry:

Verder vind ik het een goed taak verdeling, jij doet het forum bij houden en ik vermaak Sara & haar moeder... :icecream: voor ze kopen, voor ze :Cooking: en natuurlijk  :drink: :drinking: voor ze halen voordat we ze in  :readinginbed: stoppen. Natuurlijk  :cheers:wij er ook een paar Rene...

Ik zie het best zitten.... Where is the suitcase???? Hurry lets go....! :-D

Koen
 
Zoetekes, mag ik jullie even informeren dat vooral het gedeeltje van het 'op onze wenken bediend worden' me erg bevalt!  :-D

Daarnaast heb ik wel mijn twijfels over het feit dat ik dan met zo'n zware koffer met twee Nederlanders erin moet sleuren!  :-o  Dat is niet mijn idee van 'het begin van een vakantie'!

In ieder geval zullen jullie wel goed op de bikini en het rokje moeten passen hé, in die koffer!  :wink:

Sara
 
Schoonheid,  Blij dat we je weten te bekoren,,, :blush:

Je laat ons toch gewoon door een chauffeur zeulen... dat ga je zelf toch niet doen.... en trouwens denk eens wat je er allemaal voor terug krijgt..... :lol1:

Hoezo moeten wij er op passen... die heb je toch al aan.... dat is toch het enige wat je mee neemt???  :-D

Rene.... let jij op het rokje???  Dan let ik wel op de bikini....hahaha lol
 
[quote author=Koengaroo link=topic=2839.msg41234#msg41234 date=1135162164]
Schoonheid, Blij dat we je weten te bekoren,,, :blush: [/quote]
[size=12pt]MIJN GOD KOEN, WAT BEN JIJ EEN SLIJMERT!![/size]

Wat jij allemaal niet wil doen voor een kort rokje en een bikini.
Ik denk bijna evenveel als ik om weer bij een computer te komen om weer naar Xpdite te gaan?

En Sara, je bent toch een grote meid om die twee Nederlanders mee te slepen in een koffer MET wieltjes! (Denk eens aan de trapjes die kan nemen!! :lol:)

Rene
Ps. Is dit nou wel of niet off topic??
 
Rene, volgen mij is dit wel on topic aangezien we nog steeds terug komen op het Topic... namelijk [size=16pt]FORUM VERSLAVING!!!!![/size].

Rene... laten we nou eerlijk zijn... wie wil er nu niet de kans krijgen Sara in een bikini en een kort rokje te zien????
verder ben ik van mening dat iedere gezonde (in de lente van zijn leven) man hier wel het een en ander voor over heeft. [size=16pt]Net zoals jij er alles aan doet om op HET FORUM te komen...!!!![/size] bij mannen die in de [size=12pt]Herftst[/size]  :gramps: van hun leven zijn... :rotflmao:... zie het maar als een verslaving....  :rotflmao: :rotflmao:

Echter blijf ik wel heel hollands ..... kijken, kijken en niet aankomen .....!!!!! :up:

Koen
 
Back
Top