Forum verslaving of; "Australië?". Toch niet weer!

[quote author=Koengaroo link=topic=2839.msg41256#msg41256 date=1135166406]

Echter blijf ik wel heel hollands ..... kijken, kijken en niet aankomen .....!!!!! :up:

Koen
[/quote]

Weet je hoe wij in Brussel zoiets zeggen, als je wel mag kijken maar niet aankomen omdat je al bezet bent? (Wel int Frans, dus ik vertaal even)

"Het is niet omdat je al gegeten hebt, dat je niet meer naar de menu mag kijken hé. "  :-D
 
Das een hele goeie Sara, vrij plesant om het zo maar uit te drukken....haha

En hoe vind je dat nou dat je zomaar opgescheept wordt met 2 Nederlandse mannen...?
 
@ Koen

Wie is dan die  :gramps: waar je het over hebt?? Toch niet ik? :baby: Ik kom net kijken!

@ Sara
[quote author=sarabaes link=topic=2839.msg41259#msg41259 date=1135167280]
"Het is niet omdat je al gegeten hebt, dat je niet meer naar de menu mag kijken hé. " :-
[/quote]

Ik houd het gewoon op "Window shopping"! :clap2:  :roll: :loldevil:
Maar die twee mannen zijn een hand vol hoor!! :naughty2:

Rene
 
Rene en Koen, jullie vergeten dat ik ben opgegroeid tussen de paarden: ik heers met harde/rechtvaardige/strenge hand en als het even tegenstribbelt/tegenzit.....dan haal ik mijn ZWEEP boven!  :-D
Maar eigenlijk ben ik een liefje hoor!  :wink:

Sara
 
@Rene,  het is jammer dat je het nu al vergeten bent.... zoals je kon zien was het hele berichtje aan jou gericht..!
Ach ja, je ziet het hè.... gebreken komen met de jaren.... :rotflmao:

Maar die twee mannen zijn een hand vol hoor!!
Ik ben bang dat ze aan 1 hand niet voldoende heeft Rene.... ze zal haar beide handen al vol hebben aan jou ben ik bang van.....  
Ik kom net kijken!  :baby:
, luiers verschonen... b.... voeding geven.... in slaap wiegen....
En dat allemaal terwijl ze juist met vakantie is..... weg van haar verslaving....!

:rotflmao: :lol1: :rotflmao: :lol1: :rotflmao: :lol1:


@Sara,  ik ben eigenlijk wel benieuwd.... eigenlijk zouden we dit moeten testen... of je ons wel aankan.... :-D
Wat stel je voor...? :lol1:
 
Klinkt goed Sara.... maak me gek.... hahahaha....... 't is maar goed dat ik ook met paarden gewerkt heb....hahaha... ik ken het klappen van de zweep..... :whip: :whip:
 
[quote author=Koengaroo link=topic=2839.msg41267#msg41267 date=1135168380]

@Sara,  ik ben eigenlijk wel benieuwd.... eigenlijk zouden we dit moeten testen... of je ons wel aankan.... :-D
Wat stel je voor...? :lol1:

[/quote]

Ik zal eens nadenken....wie weet wat er allemaal kan op ons België-uitje ! Ik moet er toch wel voor zorgen dat jullie een positieve indruk hebben over België hé!  :wink:

Sara
 
:lol1: :lol1: :lol1: Sara je moet wel oppassen met wat je zegt hoor.....:lol1: :lol1: :lol1: dit kan zo dubbelzinnig op gevat worden... :rotflmao: :rotflmao: :rotflmao:


Maar ik ben erg nieuwschierig naar wat je gaat verzinnen voor ons..... moet ik de honden riem meenemen...:lol1: :lol1: :rotflmao: :rotflmao:
 
Ja, onze mede-forummers die na hun werk vanavond even wat willen lezen, zullen zeggen.... 
:-o  :-o  :-o

Ma bon, wij hebben plezier gehad vandaag op het verslavende forum!  :wink:

En je weet, Brusselse vrouwen zitten ALTIJD vol verrassingen!!!  :-D

Sara
 
Dit loopt helemaal uit de hand. Wiens fout is dit nu?  Sara, omdat ze het over minirokjes  en bikini's had, Koen omdat hij graag Sara in een minirokje en/of bikini ziet, of Rene, omdat ie graag zichzelf hoort praten?

Ik weet eigenlijk niet meer hoe het begonnen is, of wie hierover begonnen is.
Ik weet alleen dat het vandaag bijzonder druk hier is, vergeleken met gisteren. En ik moet nog zoveel doen voor dat ik naar huis mag!!

It was/is funny though!! Effe stoom afblazen!!

Rene

Wie volgt??
 
Het ging eigenlijk vooral om VAKANTIE....en dat we daar allemaal erg dringend ZIN/NOOD in/aan hebben!!!!  :up:

Anyway, het was weer leuk. Kga nu weer even wat verder werken, want die bikini moet wel BETAALD worden natuurlijk hé!!  :lol:

Sara
 
Zo.......ik heb een behoorlijk gezellige draadje gemist zoëven.....is dit goed volgens de nieuwe spelling?

Leuke verhaaltjes over minirokjes, bikini's, zweepjes etc.
Sara.........je was weer aardig op dreef.
Jij brengt Koen en Rene helemaal in verwarring en het hoofd op hol.
Die 2 kunnen straks niet meer normaal functioneren hoor.

Maar.............dan zitten ze straks waarschijnlijk te wachten tot jij echt met de zweep erover gaat  :-D :-D

Ben ik nu TE off topic?

Bert
 
@ Bert.
Oude spelling! [quote author=TheBroute link=topic=2839.msg41279#msg41279 date=1135172391]
Zo.......ik heb een behoorlijk gezellige draadje gemist zoëven.....is dit goed volgens de nieuwe spelling?[/quote]
Nieuw spelling: Zo-even  :rotflmao:

[quote author=TheBroute link=topic=2839.msg41279#msg41279 date=1135172391]
Die 2 kunnen straks niet meer normaal functioneren hoor.[/quote]
We hebben nooit normaal kunnen functioneren!! :evil:

[quote author=Koengaroo link=topic=2839.msg41277#msg41277 date=1135170909]
Werkse,[/quote]

Fon mie oak!! An alle!!

:gramps:
 
:w00t: ja wat Rene zegt ja..... nooit.... hoe dat ... " normaal"?.... geweest.. :w00t:

En wij nederlanders zijn wel wat gewend toch???

Ben ik nu TE off topic?
weet je wat nu het mooie van een Forum verslaving is..... DAT JE ZO VERSLAAFD BENT DAT JE ALTIJD MOET REAGEREN..... :w00t: :w00t:

Dus zolang het over Forum Verslaving gaat ben je on-topic...!

'k Ben bang dat bij Rene, Sara en ik "zei de gek" zo erg is dat we er alles aan doen om maar te kunnen reageren...:w00t:
 
@ Koen

:lol1: :lol1: :lol1: :lol1: :lol1: :lol1:
:loldevil: :loldevil: :loldevil: :loldevil: :loldevil: :loldevil: :loldevil:
:rotflmao: :rotflmao: :rotflmao: :rotflmao: :rotflmao: :rotflmao: :rotflmao:

Ik kan het niet anders verwoorden!!

:gramps:
 
  :lol1: :lol1: :rotflmao: :rotflmao:

Man, man, man , wat zie ik hier weer af vandaag! Wat is dat forum toch LEUK!

Sara
 
:lol1:  :rotflmao: Hoe noemen ze dit ook al weer.... we are here to please..... :lol1:  :rotflmao:

Gr.
Koen
 
Back
Top