Forum verslaving of; "Australië?". Toch niet weer!

[quote author=Rene-L link=topic=2839.msg36226#msg36226 date=1131897956]
[size=14pt]

@ Jean76
Nee, nog NET geen afkick verschijnslene, maar wel kantje boord.

[/quote]

Alles nog onder controle, Rene?!!!  :wink:
 
OFF TOPIC!!

Nee, ik zit te stressen vanwege een telefoon die ik niet door kan schakelen van thuis naar een andere tel.

Maar dit is OFF TOPIC!!! dus ga ik er niet verder op in.

Maar toch bedankt for you concern.

Rene
 
Telefoon doorschakelen doe je met:

*21*(nieuwe tel)# dus stel naar je mobiel 06-12345678

vanaf de lijn die je wilt doorschakelen: *21*0612345678# en je legt de telefoon neer.

Er zit verschil in de telefoon een aantal keren laten overgaan en dan pas doorschakelen of direct doorschakelen.

Succes :p
 
Tsjonge jonge; ik ben weer aan het 'sneaken' op mijn stageplaats. Moet maar gauw even weer foetsie gaan, anders wordt het echt te gek. Ik blijf hier aardig plakken.....  :later:
 
Haha; nee Mel; helaas niet in......  :roll:
Gewoon hier in NL te Groningen  :-( (met baggerweer  :cry:)
 
Hmmm; beetje teveel gesurft  :oops: . Ik zou om 13.00 uur al naar huis moeten omdat ik nog flink aan de slag met mijn toets moet (morgen  :oops: ), maar ja; had nog wat werk liggen.....  :-(
 
[quote author=Rene-L link=topic=2839.msg36495#msg36495 date=1132064778]
@ Jeroen,

Overtijd aan het maken ten koste van Xpdite???

Rene
[/quote]

Hahaha; daar leek het vandaag wel even op ja.
 
[quote author=sarabaes link=topic=2839.msg36496#msg36496 date=1132065501]
Hey Rene, hoe was de cursus?  :wink: Goed te zien dat je hier alweer terug bent!  :lol:

Sara
[/quote]

Was heel even op het forum na afloop van de cursus om te vragen of Jeroen overtijd aan het maken was, toen de baas binnen kwam. Moest toen heel snel van scherm wisselen, en had daarna weinig tijd om verder te gaan.

Maar ben nu even terug om even snel wat door te nemen, voordat ik verder moet met administratie thuis.

Ik kom straks wel weer terug.

Rene
 
Ik ben bang dat ik ook besmet ben met het forumfever! Ik print wat info uit en neem het mee naar mijn werk..dit is natuurlijk niet de bedoeling en mijn chef is er niet blij mee..hahahaha!
 
Wat mijn hum :lol: verslaving betreft ,denk dat ik in de cathegorie hoor van Rene -l.Moet ik effe naar boven (beneden is de zaak ,boven privé) ,vlig klikken op de pc en effe chekken .
Wat mij opvalt ,dat sinds we gaan emigreren ,ik veel meer over Australie tegenkom .Op TV ,op de radio,onverwachte dingen eigenlijk .
Ja zal wel helemaal  :lol: worden zeker .
Ook kan ik niet stoppen met op ninemsn naar rentals en homes for sale te kijken ,wordt er soms depri van  :cry:.Nog 2 jaar max hoop ik .
Groeten Katja
 
Hey Njusha!

Dat valt mij ook al op dat je steeds meer over Australie hoort..van mij mag het.
Welke site is dat van die homes for sale? Lijkt me ook al leuk om naar te kijken.
Eerst checkte ik altijd mijn email eerst maar nu eerst hier ff kijken.

:lol:
 
[quote author=barbarozzie link=topic=2839.msg36843#msg36843 date=1132223657]
Welke site is dat van die homes for sale? Lijkt me ook al leuk om naar te kijken.[/quote]

Voorkeur voor een State???

Ik heb leuke links voor Qld.

Rene
 
Hoi Barbarozzie,
wij kijken altijd op ninemsn,de Australische msn .Vind je vanalles ;jobs ,nieuws ,weer ,....

Hoi Rene-l stuur die links maar door over Qld .Ga je ook in de buurt van Brisbane ?
Ga nu nog eens kijken :p ,der is daar een eiland in de buurt (Maclay island) .Wreed schoon dingen te koop of te huur  :lol:.
Doei ,Katja
 
[quote author=njusha link=topic=2839.msg36914#msg36914 date=1132243179]
Hoi Rene-l stuur die links maar door over Qld.[/quote]

Pmmetje verstuurd.

Ga je ook in de buurt van Brisbane?

Wij zitten meer te denken in de buurt van Cairns, of er iets onder. We weten het nog niet helemaal. De volgende vacantie zal (waarschijnlijk) uitkomst bieden.

Rene
 
[quote author=Rene-L link=topic=2839.msg36928#msg36928 date=1132247193]

Wij zitten meer te denken in de buurt van Cairns, of er iets onder. We weten het nog niet helemaal. De volgende vacantie zal (waarschijnlijk) uitkomst bieden.

Rene
[/quote]

Nee joh, ik weet een vééél betere regio voor jullie!  :wink:  :lol:
 
[quote author=sarabaes link=topic=2839.msg36945#msg36945 date=1132248696]
Nee joh, ik weet een vééél betere regio voor jullie!  :wink:  :lol:
[/quote]

En nu ga je me vertellen dat er maar een state in Oz is en dat dat

:cheer: :cheer: :cheer: YEAH, GO, NT :cheer: :cheer: :cheer:

is, of niet??

En met een hoofdzaak The Alice?

Ja, hoor, we komen koffie bij jullie drinken en gebruik maken van jullie zwembad met mijn "waterproof swimming trunks"!!

Maar daarna weer terug naar QLD!!

Rene

In de tussentijd help ik jullie NT te promoten.
 
Back
Top