Forum verslaving of; "Australië?". Toch niet weer!

[quote author=Rene-L link=topic=2839.msg36952#msg36952 date=1132249073]

In de tussentijd help ik jullie NT te promoten.

[/quote]

En dat wordt zéér geapprecieerd hoor!  :up:

Sara

O ja, en dat van die supersonische, speciale zwembroek...dat moet dan toch eens in ons zwembad uitgeprobeerd worden!  :wink:
 
supersonische zwembroek? Is dat er een met straalaandrijving? Zal lekker warm worden in je kruis dan :p
 
Ik denk dat Rene-l een gaat dragen (die supersonische ) met de vlag van QLD .Ook bijhorende slippers natuurlijk :-D.

Groeten Katja
 
[quote author=Maluka link=topic=2839.msg36980#msg36980 date=1132254061]
supersonische zwembroek? Is dat er een met straalaandrijving? Zal lekker warm worden in je kruis dan :p
[/quote]
[quote author=njusha link=topic=2839.msg36981#msg36981 date=1132254475]
Ik denk dat Rene-l een gaat dragen (die supersonische ) met de vlag van QLD .Ook bijhorende slippers natuurlijk :-D.
Groeten Katja
[/quote]

ZEKER EN VAST!!! BLIJFT ALTIJD DRIJVEN!! MET INGEBOUWD LUCHTKUSSEN!!

R
 
[quote author=sarabaes link=topic=2839.msg36994#msg36994 date=1132256066]
Joepie...al meer dan 500 berichtjes!! :lol:

Sara
[/quote]

:congrats:

Weer zo'n zinnig berichtje om mij ook eerder bij de 500 te brengen
:lol1: :lol1: :lol1:

Op naar de volgende 500 :wink:

Groetjes,
Mel
 
Ja Sara,

Als ik 200 berichtjes van geen of enigerlei waarde stuur naar mijzelf, kom ik ook aan mijn 1000!!
 
:-o oh Rene-l foei ,gij durft. wij zijn ook zo .Hopelijk is dat typisch voor Queenslanders ,anders zitten we dik in de problemen  :-D
Katja
 
[quote author=Jean76 link=topic=2839.msg36218#msg36218 date=1131885751]
Sorry voor mijn wat late reactie, Mel. Ik wil je er succes mee wensen en houd ons ook vooral op de hoogte  :wink: .
[/quote]

Ondanks dat ik af en toe ietsje te veel aanwezigheid was op het forum heb ik m'n tentamen gehaald :cheer:.
En een goed begin is het halve werk :)

Mel
 
@ Mel,

Dat is idd een extra drankje waard op de 3e, en zullen we dit heugdelijk feit ook extra aan de aandacht moeten brengen!!!

GEFELICIEDINGES ENZ!!!!!!!!!!111 :up: :up: :up: :up:

Rene
 
EINDELIJK!!!!!!!! Ik ben weer terug. Heb vanaf donderdag niet op internet gekunt. En nou en of dat ik heb gemerkt dat ik verslaafd ben zeg!!! Wat een afkickverschijnselen had ik. Ik ben dus op Center Parks geweest en ik heb echt prachtige dagen daar gehad. Alles was aanwezig om het tot een waar festijn te maken. Maar drie maal raden wat er ontbrak?!!! Ja dus; geen internet; grrrrrrrrrrrrrrr. Af en toe was het gewoon superirritant en ik merkte echt hoe afkickverschijnselen voelden  :|

Mel, hartstikke tof dat je het gehaald hebt  :up: .
Kom jij nu wel of niet trouwens op 3 december?
 
@ Jean,

Ik ga de derde alleen even naar Marina. Mijn weekend is verder helemaal volgeboekt :|.
De laatste meeting (15 oct) was erg gezellig, dus ik vind het wel jammer om er niet bij te zijn.
Ik hoop dus dat er ergens rond januari nog een meeting komt. Wil wel weer eens zien welke "nieuwe" forummers er zijn. Vond het toen al leuk om veel in levende lijve te zien :).

Jemig trouwens, een lang weekend geen internet. Dan mis je echt een hoop en ben je zeker wel een dag bezig om weer up-to-date te raken.
Succes er maar weer mee, dan...

Groetjes,
Mel
 
Ik zit thuis vandaag met een keelontsteking, tot donderdag, maar ben toch even de zetel uitgekomen om het forum te checken!
Goe werken vandaag hé guys!  :wink:

Sara
 
ach het maakt niet veel uit of ik thuis zit of hier; volgens mij betalen ze mij hier aanwezigheidspremie ofzo.... :lol:
Ook niet veel te doen dus....
Beterschap met de keel he!!!  :cold:
 
[quote author=marina link=topic=2839.msg37470#msg37470 date=1132653221]
Beterschap met de keel he!!!  :cold:

[/quote]

Dank je Marina, de thee met citroen (en een scheutje citroenjenever erin  :wink: ) staat hier bij me!  :up:
 
OOOWW!! Lekker zeg! daar heb ik ook wel zin in haha!
Zit nu dicht tegen de verwarming aan in mijn klein hokje van een kantoortje hier....
Tis flink koud. De jongste van mij is zijn stem helemaal kwijt... hij heeft ook weer last van zijn astma... Dus mamma lekker niet slapen he....  :-( Hij houdt me lekker wakker....
Gelukkig hoef ik mijn hoofd er niet echt bij te houden nu.... Maar gauw die tickets ophalen en dan gauw naar Ozzie! Dan drogen die snottebellen bij hem ook wel op hoera!!!
 
Het moet inderdaad vreselijk moeilijk zijn om je op 'werk' te concentreren terwijl je eigenlijk in je hoofd al duizenden kilometers verder zit! Ik heb het nu soms al moeilijk en ik vlieg pas in augustus!
 
....slik...zit een beetje in zak en as. Heb zojuist een gesprek gehad op mijn stage en er werden wat lichte twijfels uitgesproken over me. Het betreft meer de werkzaamheden opzicht en niet bijvoorbeeld dat ik hier op internet (en veelal op Xpdite) zit. Gelukkig speelt dat geen parten. Maar moeilijk blijf het wel.....  Gelukkig bevalt de opleiding me wel, maar over deze stage heb ik toch wel een onbestemd gevoel gekregen  :|
Tsja; het is wel een beetje offtopic eigenlijk, maar goed; wilde het toch even kwijt....
 
Back
Top