It's all about the money.
Gewoon niet betalen wat ze ook zeggen.
Werk af ,netjes afgeborstelt en al hun eigen rommel opgeruimt en alle afmetingen voldoen zoals op tekening dan kan er betaalt worden.
Je kunt ze ook vragen dat er iemand langs komt van dat bricky bedrijf en dat die samen met jouw en de bouwtekeningen even alles naloopt zodat alles op maat en hoogte gedaan is.
Eenmaal betaalt en er staat een muur op 1500mm maar moet zijn 1800mm dan is het niet gemakkelijk om die lui terug te krijgen.
Staat er iets niet goed dan begint uiteindelijk de roofpeople ook te klagen omdat hun spant niet past kwa draagkracht.
En dan de ceilingmensen en dan de....en voordat je het weet krijg je een gevoel van, Had ik er maar nooit aan begonnen en had ik maar een bestaand iets gekocht.
Echt doen die gezamelijke inspectie en laat ze maar de tering krijgen we praten tenslotte over veel centjes waar jullie voor moeten zweten,
Scheelt jezelf een hoop koppijn en je houdt het gevoel van "dit is mijn huis en voordat er betaalt word wil ik zeker zijn dat alles okay is.
SO you're the boss Sacha.
Bellen ze niet , dan wacht je met betalen :grin:
Ga je lekker uiteten van het weekend ofzo
Oja, die G%^dv^*mmesse brickies denken alleen maar aan geld en naar de pub gaan dat ze maar hun werk afwerken met excelent resultaat.
Jack :evil: