Go#verdomme......

Als ik hier dan G§"('§'!'è'§'('§' domme mag vloeken!

Waarom zijn er in Cairns GVD geen surfgolven!!!!

GVD x 10

das er ook weer uit!

Er was er eentje afgelopen Woensdag van 9.5meter hoog.
Waar was je ventje nu, <_< :smile:

Jack :evil:
 
OK, ik heb ook een vloek moment: In het kort te maken met ING.nl en ING klanten service .. *&*&^$*%#%%#.

Ik zet het hele verhaal op mijn laatste stand van zaken, maar kan hier tenminste effe lekker &*#%@$@%#&*$($)#U#(&^%$$#W#@@*@)@&^@%$^#&*#(*+_ ^%#&@*@*&@&%@*&@(&*@*@)@ .. (Zo, dat lucht effe op).

Oh ja, hier staat het verhaal: http://forum.xpdite.net/topic/2398-perthpete%c2%b4s-laatste-stand-van-zaken/page__st__675__gopid__163839#entry163839
 
Zo.... je kan het maar kwijt zijn...:rolleyes:

Doe ik er nog iets achter aan...

Die GVD-se hondbrutale bouwers. Gewoon een factuur sturen dat het brickwork klaar is en of ik dan even binnen 10 dagen de volgende instalment wil betalen. Ga ik kijken, blijkt het nog helemaal niet af te zijn. Ik mis nog altijd een Walk in Linnen, de kast in Suzanne's slaapkamer is half af, broddelwerk in de huiskamer en het raam in mijn WC zit nog altijd te veel naar links...

En als je dan belt, dan gaan ze het uitzoeken en je zo snel terug bellen... Heb in die tussen tijd Danielle ingeschreven voor zwemles, boodschappen gedaan, auto met benzine gevuld, naar de videotheek geweest, kinderen uit school gehaald, tikkertje gespeeld in de speeltuin, filmpje gekeken, eten klaar gemaakt en opgegeten, kinderen naar bed gewerkt, ..... geloof dat ze vandaag niet meer gaan bellen... EIKELS!!!! IK BETAAL GEEN CENT!!!! Ga ze nu een mailtje sturen...grom grom gvd gvd...
 
Ha Sacha,


Volgens mij is het hoog tijd dat er goeie nederlandse Bricklayers naar Oz komen :lol:
Aan ons zal het niet liggen !En mijn man weet zowaar hoe je een bouwtekening moet lezen ....



groetjes Chantal
 
It's all about the money.
Gewoon niet betalen wat ze ook zeggen.
Werk af ,netjes afgeborstelt en al hun eigen rommel opgeruimt en alle afmetingen voldoen zoals op tekening dan kan er betaalt worden.
Je kunt ze ook vragen dat er iemand langs komt van dat bricky bedrijf en dat die samen met jouw en de bouwtekeningen even alles naloopt zodat alles op maat en hoogte gedaan is.
Eenmaal betaalt en er staat een muur op 1500mm maar moet zijn 1800mm dan is het niet gemakkelijk om die lui terug te krijgen.
Staat er iets niet goed dan begint uiteindelijk de roofpeople ook te klagen omdat hun spant niet past kwa draagkracht.
En dan de ceilingmensen en dan de....en voordat je het weet krijg je een gevoel van, Had ik er maar nooit aan begonnen en had ik maar een bestaand iets gekocht.
Echt doen die gezamelijke inspectie en laat ze maar de tering krijgen we praten tenslotte over veel centjes waar jullie voor moeten zweten,
Scheelt jezelf een hoop koppijn en je houdt het gevoel van "dit is mijn huis en voordat er betaalt word wil ik zeker zijn dat alles okay is.
SO you're the boss Sacha.
Bellen ze niet , dan wacht je met betalen :grin:
Ga je lekker uiteten van het weekend ofzo

Oja, die G%^dv^*mmesse brickies denken alleen maar aan geld en naar de pub gaan dat ze maar hun werk afwerken met excelent resultaat.

Jack :evil:
 
Hoe loopt het met jullie huis Jack? Beetje animo?
Je ging toch terug naar Queensland als het verkocht zou worden? Gaan die plannen nog door na Yasi?

Groeten Steven
 
Hoe loopt het met jullie huis Jack? Beetje animo?
Je ging toch terug naar Queensland als het verkocht zou worden? Gaan die plannen nog door na Yasi?

Groeten Steven

We kregen veel te horen dat ze een shed met carport wilden...
so tikten we "all the boxes".
Dus tijdens christmas en newyear heb ik een shed van 6m x 10m gebouwt van 4m hoog.
Dezelfde stijl als het huis (in brick corefill).
Deze week terug op owner.com.au en realestate.com.au als ik geen reactie krijg van de mensen die afgelopen zaterdag zijn wezen kijken.


Plannen gaan door en zal rond byron bay - NSW worden.
Hou je wel op de hoogte via Jacks end topic of op dit godverdomme topic.
Yasi houd ons godverdomme niet tegen. :up:

CHeers,

Jack :evil:
 
Zijn nu veel op internet aan het kijken voor huizen in en om Darwin...maar wat zijn de huizen verschrikkelijk duur geworden de laatste 5 jaar. En daar komt nog eens bij dat er weinig aanbod is.
Voor een 3 a 4 slaapkamer vrijstaand huis met 400m2 grond betaal je al gauw $450.000 australian. En dan moet je eigenlijk alles udaten zoals badkamer enz.

Hoop dat je snel mag verkopen
afro.gif


Byron bay is ook echt laid -back and relax! Goeie keus!

Groeten Steven
 
Lokale bananen op de lokale markten (Rapid Creek, Parap, Nightcliff, Coolalinga) zijn maar $2.50!!!
 
Heeft iedereen alles onder controle.
Moet wel... kun je zien aan dit "Godverdomme" topic.

En zo hebben we het graag.
Het weertje is heerlijk.
Vanacht een bui .. vandaag heerlijk temperatuurje van rond de 30 beetje bewolkt maar toch laat het zonnetje zich voldoende zien.
Hoe is het 26000km verderop ( voor Nesje als ze dit niet snapt, hoe is het in Nederland en Belgie).

Ga even een banana shakeje maken ,hang on Krijg tijdens het schrijven van dit briefje een phonecall van Fol.

............................ :huh: :huh: wat zeg je :x :x :x Are you serious ... :angry: :angry: :angry:

GODVERDOMME ER ZIJN GEEN BANANEN
G^&DVER*(&ME F*&&#$ng de G&(R&()#%ME YASIIIIIIIIIIIII........

Jack :evil:
 
Bananen zijn zo 2010! Peanut butter Jelly is 2011, dat vinden zelfs de bananen...

 
Back
Top