Go#verdomme......

Er was er eentje afgelopen Woensdag van 9.5meter hoog.
Waar was je ventje nu, <_< :smile:

Jack :evil:

:think: tja waar zaten wij, in het stomme belgië misschien!!!


:applaus: :applaus: :applaus: :applaus: :surfer: :dizzy:
 
blondie snapt het wel hoor!!!

pfffffffffffffffffffff...leedvermaak.....

Wel hier is het 11 graden (vinden wij momenteel al lekker) en het regent... het lijkt alsof het al terug avond is, het is eigenlijk alleen nog geen dag geweest. Grijs en donker...

En dan vraagt iedereen gé('§('!(ç(mme steeds waarom we hier toch zoooooooo graag weg willen!!!!!!!!!!!!!!!!!

waarom?! tja....deuh!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

We hebben hier trouwens bananen in overvloed...zo van die bananen die te vroeg geplukt worden, nog groen en onrijp...die dan weken in het ruim van schip zitten en bij aankomst hier met één of ander chemisch spul worden behandeld waardoor ze ineens rijp worden.


Geef mij dan maar geen bananen en living in Oz!

toedeloe!
 
Ik eet al lang geen bananen meer, te veel koolhydraatjes, ook GVD voor ons lijn... die als tie krom is ook wel een rechte is... GVD toch <_<
 
Iedereen weet de naam van "bananas".
Wereld wijd zeker als je bananen verkoopt weet je de naam van dit fruit soort.

Well.....bijna iedereen. <_<

curvedyellowfruit.jpg


:up: :up: :up:

Jack :evil:
 
even een grote GOD**&^%$&#DOMME van mij!

We zijn dus een huis aan het bouwen. dat gaat allemaal lekker en de bank was vrij makkelijk met een PRE-approval te geven. Aangezien we zelf 10% moeten betalen kon onze bouwer dus al beginnen voordat we het hele schip met geld binnen hadden. Ons kleine roeibootje had genoeg lading om de eerste dingen te doen.
Nu bouwen wij met een kleine locale bouwer die niet zo duur is als al die grote die dure autos met reclame enzo rijden. Daarnaast willen we nu ook nog geen geld uitgeven aan een dure landscaper. Dat doen we in de loop van tijd zelf wel.

Maar nu wil de Mortgage insurance over al een qoute voor hebben, dus voor de landscaping, de driveway, de window furnishing etc etc. Daar willen wij ons nog niet druk om maken, en daar willen we ook geen geld voor lenen.

nu MOETEN we dus GVD overal weer achteraan liggen vallen en na een maand is er nog steeds geen geld te zien.

Ik heb het idee dat hun ons opleggen wat wij met ons huis doen. Dat bepaald ik GVD zelf!
Dat was ie wel weer denk ik. Nu maar weer aan de foon om landscapers lastig te vallen voor een qoute die ze toch nooit zullen uitvoeren.
 
Jasses... snap je frustratie helemaal! Maar snap hun probleem helaas ook wel een beetje. Stel dat jij gisteren een ongeluk krijgt waardoor je niet meer kan werken en je dus gedwongen bent om je huis te verkopen. Dan verkoopt een huis dat af is nu eenmaal 10x beter/makkelijker dan een huis waar de tuin niet van afgemaakt is en waar alles binnen nog kaal is :( Er zijn tegenwoordig zelfs hypotheek verstrekkers die alleen een hypotheek verstrekken op een huis incl. vloerbedekking en gordijnen en anders geven ze geen hypotheek af.... Het probleem is dat ze jou gewoon niet kennen en niet weten dat je dat allemaal wel wil doen, maar niet nu gelijk :)
 
ok, hierbij ons beklag:

Rol GVD die pokkekarretjes bij het winkelcentrum naar waar ze horen en niet op een parkeerplaats, wat mij betreft in de berm of op de stoep, maar niet naast MIJN auto!!!!! ow ja en laat die klote karretjes buiten staan als je ergens anders heen gaat dan naar de supermarkt... de andere winkels gebruiken geen karretjes omdat DE WINKELS DAAR GEWOONWEG NIET VOOR GEMAAKT ZIJN!!!! en het dan verdorie ook doen tijdens de drukke kerstperiode....

Links houden?? NOOIT van gehoord!! Pleurt GVD naar links als er een auto aan komt rijden en je hebt zeeen van ruimte op de linkerbaan.... WHAT'S THE F*CKING USE!!!!! :x

Neem de bochten wat ruimer als je de bocht omgaat wat ruimer en snij niet af, aussies en rij niet in het midden van de weg!!!! waar hebben ze hier GVD auto leren rijden?? België??

zooooo dat lucht op !!! :up:
 
Back
Top