even een grote GOD**&^%$&#DOMME van mij!
We zijn dus een huis aan het bouwen. dat gaat allemaal lekker en de bank was vrij makkelijk met een PRE-approval te geven. Aangezien we zelf 10% moeten betalen kon onze bouwer dus al beginnen voordat we het hele schip met geld binnen hadden. Ons kleine roeibootje had genoeg lading om de eerste dingen te doen.
Nu bouwen wij met een kleine locale bouwer die niet zo duur is als al die grote die dure autos met reclame enzo rijden. Daarnaast willen we nu ook nog geen geld uitgeven aan een dure landscaper. Dat doen we in de loop van tijd zelf wel.
Maar nu wil de Mortgage insurance over al een qoute voor hebben, dus voor de landscaping, de driveway, de window furnishing etc etc. Daar willen wij ons nog niet druk om maken, en daar willen we ook geen geld voor lenen.
nu MOETEN we dus GVD overal weer achteraan liggen vallen en na een maand is er nog steeds geen geld te zien.
Ik heb het idee dat hun ons opleggen wat wij met ons huis doen. Dat bepaald ik GVD zelf!
Dat was ie wel weer denk ik. Nu maar weer aan de foon om landscapers lastig te vallen voor een qoute die ze toch nooit zullen uitvoeren.