Go#verdomme......

heej je vergeet er nog een, aussies hebben ook nog nooit van afstand houden gehoord 1x remmen en ze zitten in je achterkant.

Moon
 
1 troost, ze rijden hier net zo
grin.gif
 
Allereerst om in de sfeer te komen"

http://www.youtube.com/watch?v=SEg4nO0pT-o

Mijn dochter viert vandaag haar 15 jarig verjaarsfeessie en heeft 40 ! vrienden/innnen uitgenodigd,

geeft niet , bere gezellig, maar hoe groot moet de taart en hoeveel cola moet een mens binnenslepen GVD, als dat maar goed gaat.

Jack, gezellie dat je op mijn facebook bent nu, maar hou je het netjes GVD, er lezen kinderen mee :lol:

spreek je daar en als ik ff wil godverren kom ik lekker hier :up:

een gadvergemusse dikke knuf
Liz
 
Ik bewaar je liedje even.. zit op de laptop te lezen en de kinderen kijiken ondertussen Playschool. Heb zo het idee dat de combinatie niet zo goed zal zijn hahaha!

Je hebt toch wel de juiste cola gehaald? Coca Cola en Pepsi en dan de light, Max en Zero varianten...:lol:
 
een gadvergemusse dikke knuf
Liz

Krijg het idee dat je de coca cola , pepsi max zero en light van Sach samen hebt gemixt met stiekem een beetje rum erdoor voordat je deze clip had uitgezocht.
Blijft dat liedje ....wat het ook mag zijn, niet hangen?.

Een dikke knuf okay.... maar wat is een gadvergemusse <_<

Bedoel je deze rakker?......... :mellow: :mellow:
musje10.jpg



Jack :evil:
 
Ik heb tijdelijk dit draadje op slot gezet en ben bezig met het opschonen.

Ik zou alle betrokkenen willen vragen het goede voorbeeld te geven door "de andere partij" te negeren. Als er dingen gezegd worden die niet door de beugel kunnen, klik dan op de "report" knop in het betreffende bericht en gooi geen olie op het vuur. Het zou vervelend zijn als ik naar de ban knop moet grijpen.


dito, het lijkt GVD wel eem kleuterklas...

Je hebt gelijk! Misschien dat dit beter werkt:
Tip, tap, top,
Mijn geduld is op
 
Het draadje is opgeschoond en het slotje is er weer vanaf.

Hou het AUB netjes.

Misschien dat AUB vervangen moet worden door een ander 3-letter acroniem. Dan is mijn post i.i.g. on-topic.
 
GVD, zoek ik in de winkel uit hoe duur de bananen in de aanbieding zijn. Poetst meneer mijn post weg, kan ik weer naar de winkel!! :grin:
 
GVD, zoek ik in de winkel uit hoe duur de bananen in de aanbieding zijn. Poetst meneer mijn post weg, kan ik weer naar de winkel!! :grin:
HIP HAP HOP het topic is er weer op <_<

Waar waren we gebleven....kidding.

Jack :evil:
 
:up: Ik mis de joppie chips in die doos! Die ga ik missen! :grin:

(Ik ben niet de enige XPditer op facebook!! :wink:)
 
Back
Top