AJ
XPdite Sponsor
En combineer dat met de rijvaardigheid van de gemiddelde Australier en dan is het wachten op ongelukken.
Daar kan ik een boek vol over schrijven.
En combineer dat met de rijvaardigheid van de gemiddelde Australier en dan is het wachten op ongelukken.
Daar kan ik een boek vol over schrijven.
Dus laten we dat niet hier doenOf een topic
Wat kan beter?
- We hebben twee kinderen (en zelfs al zou ik er vanaf willen, dat schijnt niet legaal te kunnen)
But.......we saved the planetAls we allemaal ophouden met kinderen krijgen, is deze discussie over 100 jaar overbodig .
Dat weet je niet zeker, want er is niemand om te controleren of dat zo isBut.......we saved the planet
Aanvulling op mijn eerdere post, Puntje 2; dat wet en regelgeving één van de weinige dingen is die het milieu een handje kunnen helpen.
Australian government must protect young people from climate crisis harm, court declares
Environment minister has 28 days to appeal historic ruling that carbon emissions from coalmine should not cause young people ‘personal injury or death’www.theguardian.com
Benieuwd hoe dit gaat uitwerken.
Typische streek van huidige kabinet dat zo gek is op kool, ze gaan in beroep. Te bizar voor woorden!
Australian government to appeal ruling that it must protect children from climate harm
Environment minister to challenge federal court judgment in a case against a NSW coalmine expansion brought by schoolchildren and nunwww.theguardian.com