alieNL
Well-Known Member
Vandaag terug uit Dubai, even geslapen en mn mail etc maar eens gaan bekijken.
Zie ik een mooie mail van Singapore Airlines dat ik 35KG ipv 25KG mag meenemen. (op het ticket staat 20KG, ze hebben voor alle reizigers 5KG soorte van extra waar ze niet moeilijk over doen. En ik krijg 10KG extra omdat ik een one way ticket heb en een visum kan aantonen. Echt lekker).
Verder heeft afgelopen 2 - 3 weken het plannen even stil gelegen maar vanaf morgen (denk ik ) ga ik weer van alles regelen zoals zorgverzekering en uitschrijven gemeente etc. Ik lig echt goed op schema, nog 3 maanden (damn over 3 maanden en 1 dag vlieg ik) en niet meer veel te regelen.
Lekker!! Wel wat tips: als je veel wilt rondreizen en je hebt geen auto dan is 35 kg erg onhandig.. (maar volgens mij wou jij gewoon 6 maanden ergens werken en dan naar het volgende bedrijf, of heb ik het mis?). Mocht je ooit een binnenlandse vlucht (moeten) nemen, dan is het wel max. 20 kilo. Ook als je uit een backpack leeft (dus in hostels zit, geen auto hebt) is 35 kilo veel omdat je echt je tas niet telkens ondersteboven gaat halen.
Succes!