Griffin's path Down Under

Na lange tijd niet echt actief geweest nu wel weer. Mijn normale pc is namelijk 'weg' (naar moeders) en dan ga ik toch minder snel online en dus hier kijken (een schande eigenlijk).

@Skippie:
Natuurlijk ga ik definitief proberen. Maar het is voor mij gewoon even kijken hoe en wat het is, ik weet het namelijk allemaal niet zeker :p. En in de toekomst kijken is heel makkelijk, de vraag is alleen of het ook gaat gebeuren.

@Kathren:
Simsalabimbam. als het goed is heb je nu wel iets ;). En anders niet. haha


Wat betreft mijn voortgang, dit gaat goed.
- Feestjes gehad (voor familie en vrienden)
- Paar kleine dingentjes gekocht.
- Kamer verder afbreken en inpakken.
- papieren kopieren
- camera rugtas (tja fotograaf (amateur)) ingepakt
- laptop schoudertas inpakken
- trolly inpakken (mee begonnen).

Ik moet zeggen dat afscheid nemen van sommige familie leden en vrienden toch wel lastig is hoor, maarja hoort erbij. En gelukkig hebben we mail,skype, msn etc om in contact te blijven.

Wat nu nog te doen, aangezien ik dinsdag weg ga:
- bed afbreken
- trolly inpakken
- alles nog veel checken
- nog genieten van tijd hier met moeders
- nog wat regelen met Goudse verzekering (welke wel helemaal rond is maar mis 1 pasje)

Met andere woorden, nog maar paar nachtjes en ik zit in het vliegtuig :D...
Heb er echt zin in.
 
Sjeetje.... als je al zo veel te regelen hebt voor een WHV , dus max een jaar in Australie blijft, dan kun je straks je lol op als je voor je permanente visum zult gaan :wink:
Veel plezier , en dat gaat zekers lukken, en goede reis! :up:
 
Nu ben ik er echt dicht bij.
Morgen om 7 uur thuis wegrijden naar Schiphol. Hier ben ik dan wel te vroeg maar ga daar nog wel wat drinken.
11:30 vertrek ik en ben 16:30 op 4-aug in Sydney.

Heb er zin in, moet helaas wel mams achter laten maar die red zich volgens mij wel met alle vrienden en vriendinnen rond haar.
 
Prettige reis gewenst!! Hou ons op de hoogte van je belevenissen. Ben benieuwd te horen hoe OZ je bevalt.

Succes!
 
Eerste bericht uit Sydney!!!!
Eerste nacht was niet echt super maar we komen er. Nu even alles regelen wat betreft bank zaken.

het is een lekkere 18 graden ong.
 
Brrr.... 18 graden... da's koud! Was hier vandaag een heerlijke winterdag met 23 graden en een onbewolkte blauwe lucht .... :cool:

Veel plezier met dingen regelen!
 
Enjoy! Al het begin is even wennen, maar je zult je al snel thuisvoelen, I hope. Have fun!!
 
Het wennen gaat steeds beter. Zit er nu bijna 1 week (vanaf vanavond :p). Alles gaat goed en ben druk bezig met WWOOFing farm te vinden. Hoop vanavond meer te horen.
Verder vandaag denk ik maar gewoon eens lopen naar plekken die ik nog niet ken. Maarja aangezien ik hier vorig jaar ook was heb ik al een hoop gezien :p. We zien het allemaal wel.

Het weer mag alleen wel iets beter worden.. haha
 
Na lange tijd niets van me te laten horen (ja erg fout) nu toch even een berichtje.
Alles gaat erg goed. Ik ben nu in Broke (NSW) op een WWOOFing farm en heb al 2,5 weken achter de rug. Familie is erg aardig en mag lekker veel divers werk doen.
- Fotografie
- Trucks repareren
- verven / dingen maken
- in de vineyard werken.

maw... ik verveel me niet.

Check www.ferdydownunder.com voor wat fotos en verhalen ;)
 
Back
Top