Jack
Well-Known Member
?..... schreef ik weer iets wat ik dacht.Dude....
Okay, sorry.
Jack
?..... schreef ik weer iets wat ik dacht.Dude....
Ohh tell me more!! Wonen jullie daar ergens?Gwen, mocht het op dat cattle station niet lukken, kun je altijd nog bij ons in de Lockyer Valley terecht!
Werk genoeg bij de farmers.
Wat doen die gasten daar allemaal?Gwen, mocht het op dat cattle station niet lukken, kun je altijd nog bij ons in de Lockyer Valley terecht!
Werk genoeg bij de farmers.
Wat doen die gasten daar allemaal?
Wat een enorme stukken grond rond de huizen!
Ziet er wel cool uit, maar niet voor sea-birds..
Super bedankt joh!!! Ik gok dat ik hier wel gebruik van ga maken.Ja, wij wonen in de Lockyer Valley en hebben een heleboel farmers om ons heen!
In Augustus nog een nederlands meisje (22) geholpen met van alles, baan zoeken en onderkomen voor der gezocht.
Ze had met der vriend "zo'n" busje gekocht maar was toch blij dat ze voor 185 dollar per week een fatsoenlijk bed had om in te slapen, hard werken, veel verdienen....
Als ik iets voor je kan betekenen, roept u maar. Altijd iets over voor een "mede" kruikezeiker
Wat is een "voorstel draadje"? Sorry ben blond
Aha! jullie kweken champignons, I guess?En ja wat doen we hier?....we farmen he? Gelukkig wijzelf niet op het "land" maar onze buren wel.
ennuh....Hardcore zo groot is "ons" stuk grond niet LOL....
Uhhhmmm.....Lockyer Valley is geen "plaatsje LOL "The Lockyer Valley is een gebied (3000 km2). Vandaar dat het er op google maps ook zo groot heeft uitgezien, alleen zullen er meerdere huizen hebben gestaan.Aha! jullie kweken champignons, I guess?
Met "die gasten" bedoelde ik inderdaad de bewoners van het lommerrijke plaatsje Lockyer Valley. Zoals op Maps kon zien is het daar behoorlijk ruim opgezet (which I like very much). Maarruh.. Jullie hebben niet zoveel, dat wil zeggen hectaartje of 2 à 3? Is het goed "boeren" daar?
Haha, die zou ik wel 100x willen "liken"! Volgens mij kun jij ons héél wat vertellen over het leven in Oz.Verder levensstijl? NOOIT en te NIMMER meer in nederland wonen!!
Super bedankt joh!!! Ik gok dat ik hier wel gebruik van ga maken.
Een voorstel draadje kun je zelf aanmaken en is een soort van ongeschreven regel op het forum. Als je op de homepage van het forum bent, zie je bovenaan het stuk 'even voorstellen'. Daar kun je een draadje aanmaken en jezelf voorstellen
Ohhh!! Ik zie het ja.. haha nooit berichtjes gezien.. Maar ook maar 36 in die 5 jaar en nu ineens heel veel, dus vandaarGwen, ze draait al mee sinds 2007 maar wellicht een her-voorstel draadje dan?
Ik zie dit nu pas!! Waar in Tilburg hebben jullie gewoond?Altijd iets over voor een "mede" kruikezeiker
Ik zie dit nu pas!! Waar in Tilburg hebben jullie gewoond?
Had bijna dezelfde vraag gesteld laatst. Maar dacht zal even een profiel check doenOhhh!! Ik zie het ja.. haha nooit berichtjes gezien.. Maar ook maar 36 in die 5 jaar en nu ineens heel veel, dus vandaar
Wat voor werk wil je zoeken dat je pasfotos bij je sollicitatie moet aanleveren?Meteen maar wat meer pasfoto's gekocht zodat ik een setje bij heb voor sollicitaties straks down under.
No idea yet. Maar vind een pasfoto bij je c.v. altijd wel passend. En wie weet wil ik nog wat korting pasjes o.i.d. aanschaffen waar een foto op moet. Alle kosten die ik nu maak hoef ik daar in ieder geval niet meer te maken .Wat voor werk wil je zoeken dat je pasfotos bij je sollicitatie moet aanleveren?