Gwen
XPdite Sponsor
Gezellig!Kijk maar hoe het uitpakt en ja een terrasje pakken ergens in Augustus staat genoteerd! xxx
Gezellig!Kijk maar hoe het uitpakt en ja een terrasje pakken ergens in Augustus staat genoteerd! xxx
Jeetje.. Dat klinkt goed. Maar dat ga ik vast niet meer halen voor April, en daar naast kost dat weer een hele hoop meer.. En zit nu al heel moeilijk met de financien.
En de rest.... Ik heb de balans nog steeds niet op durven maken. Zal het binnenkort eens doenDat wordt inderdaad krapjes kwa tijd. Hoewel het hele proces maar een paar maanden hoeft te duren. Financieel gezien is het echter minimaal 3500 - 5000 euro (imho).
Jah, als ik nou binnenkort de lotto win ofzo, dan is dat makkelijk te doen, haha. Maar nu zit ik al even te kijken hoe ik mijn financiele plaatje voor mijn backpack trip rond kan krijgen... Ik houdt niet echt van geldzorgenDat wordt inderdaad krapjes kwa tijd. Hoewel het hele proces maar een paar maanden hoeft te duren. Financieel gezien is het echter minimaal 3500 - 5000 euro (imho).
Dat dacht je! Niet dus . Heb alles al uitgezocht, maar helaas pech. Zelfde probleem had ik de vorige keer dat ik in oz zat. Dus dat is gewoon een half jaar telefoonrekening betalen voor niks.Telefoonabb had mn zusje tijdelijk overgenomen, maar tegenwoordig kun je er makkelijk een pauze opzetten.
Wel engels praten hè!Gwen komt straks een tijd bij een heel normaal Nederlands maar zeer ingeburgerd gezin in huis, kan ze heeeel goed ervaren hoe het hier is
Vandaag mijn verjaardag gevierd
Hou ons vooral op de hoogte enne, Whyalla ligt niet echt op de reguliere toeristische route, maar mocht je een grotere 'rural' plaats willen bezoeken: geef maar een gil
Janka
Is dat zo?! Was idee van mn moeder, haha. Alles te maken met weer... Eind september is het weer hoogstwaarschijnlijk niet meer goed genoeg om te gaan picknicken en moet je toch iedereen thuis uitnodigen. Op zich ook heel gezellig, maar een studio moet echt iedereen een voor een komen. Maar zoooo ver vanteovoren is het toch niet.. 18 dagen maarJe weet dat het ongeluk brengt om je verjaardag te vieren voor je werkelijk jarig bent??? En zeker als jet het zo ver van te voren doet
Janka waar zijn de Cuttle Fish? Weet jij meer als 'whyalla-er'?? Vorig jaar wilde ik al naar de migratie gaan om te duiken/snorkelen maar blijkbaar waren ze er ineens niet en dit jaar wilde ik weer gaan en weer zijn ze er niet
We hebben wel dolfijnen in de jachthaven. Ideetje?
Janka