Gwen's Lastavaza

Yay! Gefeliciteerd!! WHV wordt misschien niet zo snel afgewezen maar een reactie terugkrijgen met verzoek extra medicals is ook niet echt leuk

Yay! Gefeliciteerd!! WHV wordt misschien niet zo snel afgewezen maar een reactie terugkrijgen met verzoek extra medicals is ook niet echt leuk
Nee precies. Voor mijn vorige visum moest ik ook al x-rays laten maken :confused:

Congratulations!!

Alle reden dus om een nieuwe postzegel te gebruiken op het forum!
(nice one, by the way)
Nu nog even je signature aanpassen!

Gaaf hoor, wat een heerlijk vooruitzicht.
Enne....mocht je toevallig in de buurt van Bendigo, VIC komen.....wij Dutch Ozzies kunnen hele lekkere koffie zetten ;-).

Zijn er ook backpack baantjes op internet te vinden?

Niet veel, ik ken er eigenlijk één, en dan nog moet je daar binnenlopen om het zeker te stellen. The Job Shop heeft een stek in Perth en in Brisbane als ik mij niet vergis, en ze adverteeren jobs op Facebook. Ik denk dat ze je zelfs zullen beantwoorden zou je een berichtje naar ze toesturen. Jobs bemachtigen zal in het begin een beetje stressen zijn...

Gaaf hoor, wat een heerlijk vooruitzicht.
Enne....mocht je toevallig in de buurt van Bendigo, VIC komen.....wij Dutch Ozzies kunnen hele lekkere koffie zetten ;-).
Aah super lief!! Maar ik lust geen koffie :rolleyes: Hihi

Geen koffie, maakt niet uit, je bent toch van harte welkom.
Thee, warme chocolademelk :), een glaasje water, een borreltje.....you name it! Ast mar gezellig is hé :)

Eeej,..Een borreltje zou der wel ingaan! (beetje stoffig hier):)

Cheers mate!
Van harte welkom hoor! Bendigo ligt wel mooi centraal in Victoria voor een Victoriaans forum uitje hè. Dus kom je in de buurt, just let us know :D

We duimen verder in de tussentijd hoor!

Nog 3,5 maand..

Vandaag druk bezig met alles inpakken voor de verhuizing. Zondag komt de verhuiswagen en dan ga ik nog 1 maandje terug naar mijn ouders, 1 maandje opa & oma en nog 1 maandje ouders.. En dan ga ik!!
Inpakken om voor lange tijd op te slaan is toch wel heel raar :confused:. Echt al een beetje mijn eigen leventje opgebouwd en nu gaat alles in dozen en achter het schot voor minimaal 9 maanden.. Ik weet waar ik het voor doe :) maar wel veel rare gevoelens.

Back