Beebmeep
XPdite Sponsor 2024
Echt jammer Ik had het graag een keertje meegemaakt om tussen miljoenen cuttle fish te snorkelen of te duiken. Hopelijk vinden ze ergens weer een vaste stek! Helaas Janka, voor de dolfijnen kom ik niet naar Whyalla die hebben we nl ook in Wallaroo Als ik van de zomer een keer stoer genoeg ben spring ik in t water als ik ze weer zie. Ben stiekum een klein beetje huiverig sinds we 'mr taxman' (die witte haai) hebben gezien daar
Wallaroo... Ken ik alleen van de reclame op TV Ideetje om eens wat foto's te plaatsen?
Hier komen de dolfijnen met de bootjes de jachthaven in, maar naar mijn idee is het een beetje een ongeschreven regel, dat we er niet bij in duiken en ze niet (veel) voeren. Opnieuw was de vraag: maken we er een attractie van?
Ik heb wel van mensen gehoord die met ze in de Spencer Gulf gezwommen hebben of ze aangeraakt hebben, maar meer ook niet.
Haaien zijn hier ook gespot. Word je inderdaad een beetje huiverig van....
En vorig jaar zaten hier heel veel kwallen. Van die kleintjes. Roze en blauwe geloof ik. Wel mooi om te zien, maar niet om mee te zwemmen!