Mijn eerste WWOOF plek is geregeld!!
Toen ik een hele tijd terug bij de bijeenkomst van Australian Backpackers was, lag er een boekje met alle WWOOF adressen. Ik heb daar even doorheen gebladerd en mijn oog viel op iets waarvan ik snel even de website opgeschreven heb. Het is een boerderij in Jurien Bay, boven Perth, die wees- en zieke/gewonde kangoeroes opvangen. Het leek me zo gaaf om hier voor een kort tijdje mee te lopen dat ik hun meteen een mailtje gestuurd heb. Een vriendelijke mail teruggekregen dat ze mij even ingepotlood (hihi, penciled in) hadden voor volgend jaar april en dat ik zo'n 4 maanden voor vertek nog maar eens moest mailen. Dat heb ik gisteren gedaan (3 maanden voor vertrek) en opnieuw weer heel vriendelijke emails terug gekregen. Ik ga rond de 26e april naar hen toe met het OV vanuit Perth voor 2 tot 3 weken. Ik moet nog wel schoenen met stalen neuzen kopen.. Nou had ik ooit al eens ergens gelezen dat instap schoenen een goed idee zijn voor op de boerderijen omdat je vaak binnen niet met schoenen mag lopen. Ik heb even zitten googelen, en denk dat ik deze
http://www.deklompengigant.nl/2work4-lucy-zwart-s3-boot-instap.html# ga bestellen.
Op een of andere manier trekt dit mij zo, dat ik dacht, dit MOET ik alvast geregeld hebben voordat ik ga, anders zitten ze straks al vol. Na dit WWOOF plekje heb ik nog niets gepland, en dat wil ik ook zo laten.