Gwen's Lastavaza

Goed bezig!
Past denk ik wel heel goed bij jou, al zie ik jou natuurlijk al snel achter de pie-counter bij een truckstop, maar dat is geen WWOOF-woef.

Die schoenen zien er wel goed uit. Ik heb Redback schoenen (ongeveer zelfde model) als werkschoenen, die kun je ook met stalen neuzen krijgen. Proudly made in Australia natuurlijk, daarom draag ik ze ook:)

De 'zelfde' schoenen van Redback zijn pas vanaf maat 39.. En aangezien ik ieniemienie voetjes heb, ga ik daar niet inpassen. Vandaar de verplichte opstap naar een ander merk, haha.

De Pie-Counter bij een Truckstop vind ik ook prima!! Ik heb gewoon een WHV dus hoef niet perse te WWOOFen.. Betaalde baantjes zijn zelfs beter, haha. Zoiets zoek ik wel na deze WWOOF plek :).

Dat klinkt super!
Heb je toevallig een linkje naar die WWOOFFies? Je weet nooit waar ik het voor nodig kan hebben. Hier loopt een 11-jarige dierenvriend rond, die onlangs verkondigde toch echt dierenverzorger te willen worden.

Een stukje over het land: http://www.wildlifelandtrust.org.au/index.php/sanctuaries/western-australia/308-kenandra
Een stukje over de Kangoeroe opvang: http://www.lovelandforwildlife.com/

Edith, volgens mij gingen jullie nog even holiday-en richting Sydney? Stop dan even ten noorden van Pambula (tussen Eden en Bega) daar is de Potoroo Palace. Daar vangen ze allerlei dieren op. Roo's, Emu's, Wombat's, Echidna's, Flying Foxes, Dingo's en verder al het andere spul wat af en toe op de voorbumper afketst. We waren bang dat wellicht wat kinderachtig of commercieel zou zijn. Maar gewoon (weer) erg leuk voor zowel jong als oud!

Hé Afterbang, dank je voor de tip.
We komen tijdens ons vakantietripje vlakbij Pambula, dus dan is Potoroo Palace zeker een leuke optie om heen te gaan.

Ik denk dat er een Nationale versie moet komen. En die moet dan uiteraard in de capital komen ;)

Naast het National Arborerum is nog wel wat ruimte. Zitten we ook dicht bij de RSPCA

En weer even back to topic :p

Gisteren werd ik gebeld dat de schoenen in mijn maat binnen waren. Vandaag weeste passen, en ja hoor.. Ik heb werkschoenen!! Echte ozzie schoenen voor in de outback. Half hoog met elastiek aan de zijkant om snel in en uit te schieten :cool:. Weer wat erbij

Mooi hè!
Dat snel-in-en-uitschieten zal nog wel ietsje tegenvallen in het begin, maar na een poosje gaat dat beter. Ik heb zelf de redbacks (zonder stalen neus). Ik gebruik ze dagelijks intensief als werkschoenen. Gekocht in mei 2010 en nog steeds niet versleten. :):up:

Nog 2,5e maand werken en dan ben ik klaar om te vertrekken.. De tijd gaat niet langzaam, niet snel, maar gewoon goed voor mijn gevoel. Ook al zou ik het liefste morgen al gaan omdat ik er zo veel zin in heb, het voelt goed om nu nog bewust van de tijd hier te genieten en niet te haasten. Alleen op werk gaat het even wat minder. Afgelopen avond/nacht een crisis gehad die erg dicht bij mijn privé verleden kwam. Heb me dan ook naar aanleiding van de crisis ziekgemeld voor a.s. maandag omdat ik nog niet in staat ben om dan al weer alleen de slaapdienst te draaien. Ben erg moe de laatste tijd, maar ben dan ook wel bekend met de jaarlijkse winterdip. Ik hoop dat ik mijn werk deze 2,5e maand nog een beetje fatsoenlijk doorkom zodat ik alles goed af kan sluiten niet in de tussentijd overspannen raak.

Succes met je werk en alles wat er op je afkomt de komende 2,5 maandjes. Gelukkig heb je iets om naar uit te zien :)

Wat naar dat zoiets nu nog op je pad komt. Maar goed dat je je gevoel volgt, zodat je er straks weer sterker uit komt.
Kijk maar lekker uit naar wat je over 2,5 maand mag gaan doen. Hopelijk krijg je daar weer energie van.
Succes enne.....no worries, you'll be apples!

Winterdipje? Gelukkig worden de dagen al weer langer! Al mag die kou van mij wel weer voorbij zijn. Hou je taai die laatste paar weken. Je hebt wel een moeilijk beroep, maar daar zitten ook mooie kanten aan. Always look at the bright side.

Wat gaaf, zeg! Kangaroos verzorgen, dat lijkt me zo ontzettend gaaf om te doen. Prachtige beesten!!
Ik ga je LaStaVaZa zeker volgen :)

Net veel geld van mijn rekening van de ene bank (waar ik spaar) gehaald en gestort op mijn rekening van mijn andere bank. Nu kan het grote bedrag aan Australian Backpackers overgemaakt worden. Ik had ze net nog even gebeld om alles te verifieren, en dat was maar goed ook. De medewerkster had goedkopere klassen gevonden voor mijn vluchten. Die was ze al een tijdje voor me in de gaten aan het houden, maar eerst was het alleen de terugvlucht. Nu dus ook de heen vlucht.. Dus ze is een nieuwe factuur aan het maken, en dan kan ik het geld storten. Ben benieuwd hoeveel het gaat schelen. Maar alles is meegenomen op dit moment!! Zwaar veel minder uur op werk, dus ook minder financien, maar gelukkig kan ik zo af en toe een aantal uur voor mijn tante werken. Scheelt toch weer wat. Maar goed; echt fijn dat Australian Backpackers zo mee denkt!! Dik compliment.

Back