Margrietvk
Active Member
Wat super aardig dat nog steeds zoveel moeite doen ondanks dat ze je eigenlijk al 'binnen' hebben!Bijna omgekeerde wereld, normaal moet je bij betalen als je iets aan je reis verandert. Sympathiek hoor
Thanks voor de info! Ik was toendertijd ook erg tevreden over de Commonwealth bank, dus komt vast goed .Zo'n Travel Money Card is best handig! Mijn vriend had er ook een van de Commonwealth Bank toen hij afgelopen maand hier in Nederland was, kon hij vet goedkoop AUD van zijn account in euro's op de kaart zetten. Hij kon alleen niet overal pinnen, vb. bij restaurants. Maar daar zul je in Oz wel geen last van hebben.
Uhh.. Nee! Ik had al nooit echt veel met koninginnedag. Laatste jaren ook gewerkt. Extra ORT .Vind je het trouwens niet jammer dan je komende Koninginnedag mist?
Net even naar de CommonWealth Bank gebeld. Wat heerlijk om dat taaltje weer te horen!!! Mijn Engels ging gelukkig prima. Heb er wel eens last van dat ik niet goed uit mijn woorden kom als ik van NL ineens naar ENG moet. Als ik eenmaal omgeschakeld heb gaat het goed. Maar nu dus gelukkig ook goed.
Toen ik de vorige keer in oz was had ik een account geopend, maar vergeten te sluiten toen ik het land verliet. Echt dom! Ik heb nog steeds het....................................................................
Ik had al nooit echt veel met koninginnedag. Laatste jaren ook gewerkt. Extra ORT .
Haha ja dat heb ik niet gemist .Deze Koninginnedag gaat natuurlijk wel iets anders worden, zoals je ongetwijfeld gehoord hebt.
Net even naar de CommonWealth Bank gebeld. Wat heerlijk om dat taaltje weer te horen!!!
Haha jah ik kijk ook veel ozzie programma's op tv, maar vond zo aan de telefoon toch net even wat andersIk zet hier gewoon de tv aan. Begint 's ochtends met de Renovator ad op Tell Sell, 's middags McLeod's Daughters, Beauty and the Geek Australia, Bondi Rescue... You name it
Zelfde taaltje, net wat goedkoper dan bellen
Haha jah ik kijk ook veel ozzie programma's op tv, maar vond zo aan de telefoon toch net even wat anders
Ooh gaaf! dit keek ik eerst ook altijd. Ik had laatst nog op de site van BBC gekeken en daar stond het wel, maar kwam toch niet op de nl tv. Je weet dus zeker dat het op de nl tv komt..? Kun je me vertellen hoe laat en op welke dag(en)?Op de BBC hebben ze nu wanted down under.
Ooh gaaf! dit keek ik eerst ook altijd. Ik had laatst nog op de site van BBC gekeken en daar stond het wel, maar kwam toch niet op de nl tv. Je weet dus zeker dat het op de nl tv komt..? Kun je me vertellen hoe laat en op welke dag(en)?
Groetjes Gwen
(Ik zit bij Bettie, haha)
Volgens mij elke weekdag om 10u15 op BBC1
Even n kort berichtje, want zit op mn telefoon en dat gaat niet echt makkelijk.
Mij commonwealth account is geopend!! Dat betekend dat ik alvast wat geld over kan maken nu de koers goed staat. Happy!
Dat is geregeld. Eigenlijk meteen al wel. Maar ik acht de kans klein dat ik na dat half jaar terug kom, Hihi.Hi Gwen! Tussen de bedrijven door alweer veel geregeld dus. Mooi dat je vlucht ook weer goedkoper uitvalt, kan weer naar je spaarrekening (of naar de Commonwealth). Had je nou ook geregeld met je werk dat je op onbetaald verlof mag (ik dacht dat je daar nog mee bezig was..)?