Het probleem is echter dat ik niet meer giga veel tijd heb om mijn farmwork te doen, en ik hoopte om in mijn 1e jaar mijn 'thuis' te vinden. Dan kon ik in het 2e jaar ga settelen op die plek. Dus als ik voor WA kies dan zsl ik in mn 2e jaar nog moeten gaan reizen om t allemaal te zien. Maar ik denk dat ik toch maar voor de zekerheid ga en voor WA kies. Maar dan wil ik wel graag in t zuiden werker ivm iets minder hete zomer + ik ben nog nooit in t zuiden geweest. Dus mss ligt mijn plekkie daar zelfs nog wel..Je kan ook eerst je bankrekening een beetje spekken in WA en dan als nog door vliegen richting NSW of QLD.
Het probleem met de harvest is dat je eigen acc en auto moet hebben.. en heb beide niet.
Jah dat zou mooi zijn, maar helaas niet. Het is echt een eenmanszaak, die het ontzettend goed doet, maar dus alleen in WA zit. En heb nog geen enkele agency in NSW of QLD kunnen vinden die op deze zelfde manier werk voor je vind. Er zijn nog wel wat websites waar backpacker vacatures op staan, maar dan moet je vaak weer een membership kopen van $$$$..Heeft die job agency geen branch in NSW zitten misschien? Of kun je een andere agency vinden in NSW?
als je nu voor WA kiest, dan heb je dat 2e jaar om de rest te zien. Plus dat je dan wat extra centjes hebt om het op je gemakje te doen. Ik snap dat dat niet is wat je van plan was, maar misschien is het geen ramp om dat plan een beetje aan te passenHet probleem is echter dat ik niet meer giga veel tijd heb om mijn farmwork te doen, en ik hoopte om in mijn 1e jaar mijn 'thuis' te vinden. Dan kon ik in het 2e jaar ga settelen op die plek. Dus als ik voor WA kies dan zsl ik in mn 2e jaar nog moeten gaan reizen om t allemaal te zien. Maar ik denk dat ik toch maar voor de zekerheid ga en voor WA kies. Maar dan wil ik wel graag in t zuiden werker ivm iets minder hete zomer + ik ben nog nooit in t zuiden geweest. Dus mss ligt mijn plekkie daar zelfs nog wel..
Yep, Zuid-West is super mooi. Daar zou ik zo kunnen wonen.Zuid WA is wellicht de most underrated regio van Australia. Ga er heen!