Ik had jaren lang een kookaburra, maar die viel echt uit elkaar op het eind. Dus toen in Nederland ter vervanging maar het olifantje gekochtMaaruh....waarom zit er geen koala of roo aan je autosleutel.....
Dit is een net forum hoor Gwen!Thanks everyone! Ik kan niet wachten totdat Ferdie hier is. Inderdaad vliegticket, werk en huisje. En dan komen de nieuwe dromen weer om de hoek kijken.. Heb nu lang genoeg geoefend als Au Pair, op naar het echte werk
We hebben nog geen exacte datum omdat Ferdie nog even bij zijn afstudeerbedrijf moet bespreken of hij mogelijk 'vervroegd' kerstvakantie kan krijgen. Als hij 14 Dec vliegt scheelt het een paar honderd euro dan wanneer hij 15 Dec of later vliegt. En het ligt er ook aan of ik een baan als Harvest Casual krijg en tot welke datum zij mij nodig hebben. Maar ergens rond de kerst dus.. Voor vakantie. In Januari studeert hij af, dus ik gok dat hij begin Februari voor de echie komt.Wat is het plan voor Ferdie.. Heeft hij uitzicht op een vertrekdatum?
DunnoIs dat eigenlijk het vroegere 175 wat wij hebben.
Dunno