Gwen's Lastavaza

Gefeliciteerd, Gwen! Weer een enorme stap verder! Nu alleen nog een vliegticket voor Ferdie, een baan en een eigen huisje en dan ben je helemaal gesetteld.
 
Maaruh....waarom zit er geen koala of roo aan je autosleutel..... :D
Ik had jaren lang een kookaburra, maar die viel echt uit elkaar op het eind. Dus toen in Nederland ter vervanging maar het olifantje gekocht :oops::p
 
Thanks everyone! Ik kan niet wachten totdat Ferdie hier is. Inderdaad vliegticket, werk en huisje. En dan komen de nieuwe dromen weer om de hoek kijken.. Heb nu lang genoeg geoefend als Au Pair, op naar het echte werk ;) :p
:eek::eek::eek: Dit is een net forum hoor Gwen!

Maar eerst: gefeliciteerd!!! Wat heerlijk, en wat heb jij ervoor geknokt. Vier het maar uitbundig, en straks met Ferdie gewoon nog een keer die champagne open. :up::D
 
Gefeliciteerd! Na 49 pagina's:cool:
Maar goed, volgens mij ben jij in de tussentijd nog wel het meeste heen en weer geweest.

Succes daar, benieuwd naar dat 'echte werk'. Kangoeroe-boerin ofzo?
 
Wauw, proficiat! Heel veel bewondering hoe je dit traject hebt bewandeld en dat gescheiden van elkaar! Nu heerlijk samen de rest van dit pad bewandelen, genieten!
 
Wat is het plan voor Ferdie.. Heeft hij uitzicht op een vertrekdatum?
We hebben nog geen exacte datum omdat Ferdie nog even bij zijn afstudeerbedrijf moet bespreken of hij mogelijk 'vervroegd' kerstvakantie kan krijgen. Als hij 14 Dec vliegt scheelt het een paar honderd euro dan wanneer hij 15 Dec of later vliegt. En het ligt er ook aan of ik een baan als Harvest Casual krijg en tot welke datum zij mij nodig hebben. Maar ergens rond de kerst dus.. Voor vakantie. In Januari studeert hij af, dus ik gok dat hij begin Februari voor de echie komt.
 
Oh oh, ik ben echt te lang "weg" geweest. Gelukkig is je laatste bericht pas een dag of 5 oud, dus ik val nog ruimschoots in de "felicitatie-periode":D.

Congratulaaaaaaaaaaations Gwen! Lang gewacht, eindelijk gekomen.
Wat een heerlijk gevoel hé, nu je dat independent (!) visum eindelijk in handen hebt.

Is dat eigenlijk het vroegere 175 wat wij hebben.
Ben er helemaal uit wat dat betreft.

Geniet ervan en van het vooruitzicht dat jullie hier straks samen verder gaan.
See you!
 
Wat laat bij het feestje maar: PROFICIIIIIAAATTT!!!!! :D Super nieuws! Klinkt ook als mooie plannen, nog even en er begint een nieuw hoofdstuk in jullie leven ^-^.
 
Back
Top