Hans, Sara en Marcel wonen in Alice Springs!

Zo'n hond gaat in de dik 24 uur dat hij in de kennel zit toch poepen en plassen. Een mens houdt dat volgens mij ook geen 24 uur op. Misschien weet je dierenarts wel een goede oplossing? Ik geloof dat ze in het vliegtuig ook eten en drinken krijgen.

6 weken zonder je Hans... Weet niet of ik dat wel vol zou kunnen houden hoor... 6 weken zonder lief ;)
Veel succes met de laatste loodjes he.

Thanks voor de reacties! IK weet nog niet goed wat ik moet doen met dat 'eetprobleem'. Maar eten krijgt ie niet op het vliegtuig hoor, vanaf de verzegeling op SChiphol gaat de kist 40 uur niet meer open tot hij int Quar.station in Melbourne is. Er zit wel een bak water in de kist. Ik vind het ook ni erg dat ie geen eten krijgt, hij verslikt zich snel en echt honger zal hij ni hebben, te veel zenuwen.
Ik ga eens mailen naar AQIS en de vervoerfirma, misschien hebben zij daar ervaring mee.

Sara

Ach gos, 40 uur is lang. Maarrrrrr daarna gaat hij een geweldig leven tegemoet in Oz!!!!

Komt goed!!!

[quote author=Lin link=topic=2514.msg63423#msg63423 date=1150788519]
Ach gos, 40 uur is lang. Maarrrrrr daarna gaat hij een geweldig leven tegemoet in Oz!!!!

Komt goed!!!

[/quote]

Yep!! We hebben er zin in!! Effe doorbijten .... :cheer:

Sara

Als je hem de dag van te voren ook al niets laat eten... zit hij dan niet te lang zonder eten? Kan me goed voorstellen dat hij (dik) 2 dagen zonder eten ook niet erg leuk zou vinden...
Maar... wat is lichtverteerbaar voor een hond? Ik zou het niet weten.

Annemiek, ja, daarom twijfel ik hé ...zo lang zonder eten..... anders geef ik hem gewoon wat kipfilet of zo de dag ervoor en dan de dag van vertrek niks ...... misschien is dat beter ....

Sara

Vandaag de airwaybill voor onze hond gekregen. Die moet om 06.45 op Schiphol zijn, voor ons zo'n 2.5uur rijden. Nu moet je weten dat wij vanaf woesndagavond 28 juli tot maandagochtend 3 juli op Rock Werchter zitten, een muziekfestival. Diezelfde maandagavond vertrekt Hans en enkele uren later moet ik dan vanuit Antwerpen vertrekken naar Schiphol met Marcel. De dagen zullen vliegen!
Het huis begint stillekesaan leeg te geraken .... nu de vrachtbrief nog deftig maken, dozen nummer, ... en thesisverdediging maken.

Nu ist aftellen écht begonnen!!

Sara

[quote author=sarabaes link=topic=2514.msg63542#msg63542 date=1150875848]
Nu moet je weten dat wij vanaf woesndagavond 28 juli tot maandagochtend 3 juli op Rock Werchter zitten
[/quote]

Knap ;)
Ben er in 2001 geweest en het was er super! Ik wil erg graag nog naar een festival voordat ook wij vertrekken, maar dat moet wel goed komen. Alleen nog wel mensen vinden die mee willen, want alleen ga ik natuurlijk niet ;)

Nu begint het kamperen in eigen huis dus ook voor jullie ;) als het huis al leeg begint te raken...
Tjeempie! Wat moet je vroeg vertrekken zeg om Marcel weg te brengen!!

Hoi Hans en Sara,

Gaaf dat jullie naar rock werchter gaan, veel pezier daar :tent:
Als je marcel de dag voor het vliegen een bak met eten geven en kijken wat hij op eet tot jullie naar schiphol rijden, en
vanaf dat moment tot in Melbourne geen eten.
Het is lang, maar marcel heeft de helen dag goed kunnen eten.

Succes met alles
Groetjes,
Arnold

Hoi Sara,

Ben een tijdje offline geweest.  Wordt inderdaad spannend nu, maar zo te lezen komt het allemaal goed, ook met Marcel!

Ondanks de drukte wens ik jullie veel plezier met alles de komende weken  :)

Groetjes,
Susan

Effe een snel berichtje: het is erg hectisch nu .... nog maar een paar dagen en de helft moet nog ingepakt of weggegooid worden. Zoals altijd zijn we veeel te laat in gang geschoten ...  :oops:  :-D
We vertrekken woensdag naar Rock Werchter en dan direct nadien vertrekt Hans. Als ie weg is, dan ga ik bij mijn ouders logeren .... dus dan ben ik weer online. Iedereen bedankt voor de steun, het is allemaal erg emotioneel .... maar we zijn er bijna ....

Tot volgende week  :up:

Sara

Een van de berichtjes die zijn verdwenen was er 1 van mij.

Ik vroeg me af waarom Marcel 40 uur in zijn kennel moet zitten Sara? met wie vliegt hij?

Misschien kun je de dag voor de vlucht een zakje lichtverteerbaar voedsel geven. Ik heb er laatst 2 gekregen bij de DA dan hoef je niet meer zon hele zak te kopen.

Succes met de laatste dingen.

Hoi Sara,

Heb  een tijdje niet gevolgd wat jullie allemaalaan het doen zijn maar vandaag even de laatste stand van zaken bekeken, jullie staan zo te zien al met 1 been in Oz. SPANNEND!
Wel lekker dat straks alles opgeruimd, ingepakt of weggegooid is, dan heb je dat gehad. Wij moeten dat in de komende 2 maanden nog zien te regelen en ik zie er best wel tegenop, het lijkt me heerlijk alsalles uiteindelijk geregeld is.

Veel plezier in Werchter, hou het droog daar.
Succes met de laatste loodjes,
Sybille

Hoi Zoeteke, ook mijn berichtje is verdwenen, maar goed ik bel je van het weekend wel even, suc6 met de laatste loodjes en veel plezier op het festival.  :up:

Gr.Koen  :-D

[quote author=Inge link=topic=2514.msg63951#msg63951 date=1151341575]
Een van de berichtjes die zijn verdwenen was er 1 van mij.

Ik vroeg me af waarom Marcel 40 uur in zijn kennel moet zitten Sara? met wie vliegt hij?

Misschien kun je de dag voor de vlucht een zakje lichtverteerbaar voedsel geven. Ik heb er laatst 2 gekregen bij de DA dan hoef je niet meer zon hele zak te kopen.

Succes met de laatste dingen.
[/quote]

Voor zover ik weet wordt je dier op Schiphol door de dierenarts daar in de kennel gezet en die wordt afgesloten en verzegeld. Ze hoeven dan niet direct het vliegtuig in. Kan nog wel even duren. Ze zitten dus vanaf de verzegeling bij de dierenarts op Schiphol tot dat ze aan komen bij het quarantainestation in de kennel die ondertussen niet open mag. Pas bij het quarantainestation mag de verzegeling verbroken worden.

Hier ben ik weer!! We hebben het gehaald: Hans is op dit moment nog in de lucht en onze hond zit ook opt vliegtuig. Die laatste dagen waren érg emotioneel en spannend, maar nu Hans er (bijna) is, komt toch ook de opluchting. Nu ik hier nog 6 weekjes blijven en dan volg ik hem ook. Mogren heb ik wat meer tijd en mail ik het hele verhaal .... ma dan weten jullie nu dus toch al iets hé!  :wink:

Oh meid,

Wat een emoties de laatste weken!
Nu misschien moeilijk, maar je zult zien, die zes weken zullen omvliegen.

Geniet nog maar effekes van je geliefde brussel en van je familie en vrienden.
Ga nog maar een pintje pakken en neem op je gemak afscheid van je geliefde plekjes.

En groei maar lekker naar de hereniging toe! :up:

Groetjes, Mariette

Back