Hans, Sara en Marcel wonen in Alice Springs!

Hiya Sara

Wat zal het raar zijn zeg, je twee mannen al hier :) en jij nog in Belgie. Nog heel eventjes!!

Groetjes
Syl

Fijn te horen dat het zo goed met Marcel gaat. Tja, 't is niet echt kampeerweer in Melbourne nu :). Beetje fris wel.

Hé Sara nog een paar weken dan ben jij er ook. Sterkte nog met de laatste loodjes.

Groetjes,
Erna

Poeh he, ik heb het 's avonds al koud in mijn stenen huisje in Queensland. Wat zal die arme Hans het koud hebben in zijn tentje....
Gelukkig is het dan nu wel een 5* tent geworden!

Fijn dat het zo goed met Marcel gaat!! (Hoe zijn jullie eigenlijk op die naam gekomen? Dat hoor je toch niet vaak voor een hond).

[quote author=Lin link=topic=2514.msg65161#msg65161 date=1152534346]

Fijn dat het zo goed met Marcel gaat!! (Hoe zijn jullie eigenlijk op die naam gekomen? Dat hoor je toch niet vaak voor een hond).

[/quote]

Das een lang verhaal, ma eigenlijk begonnen met onze andere hond, Rudi. Ik ben sowieso wel al iemand die zijn dieren 'mensennamen' geeft, onze katten heetten Gerard, Frits, Floris, Kato en zelfs bij de konijnen Wouter, de kanarie Pieter en zo van die dingen  :-D .
Maar toen Hans en ik onze bullterrier gingen halen bij de fokker, wilden we eigenlijk een teefje, dus daar had ik op voorhand al een paar namen voor en dan terplekke zouden we de hond 'bekijken' en dan naam beslissen, maar het was uiteindelijk een reu die ons hart stal! Maar daar waren we ni op voorbereid! Dus hebben we de hele terugweg, een paar uur toch, zitten nadenken over een leuke 'mannennaam' die bij dat lieve koppie paste. En toen we bijna thuis waren, waren we de wanhoop nabij en zei ik "och, ik weet het ni, als we écht niks vinden noemen we hem Rudi of zo", eerder als grapje. En dat was zo leuk bij hem, dan we het op Rudi hielden.
Toen we dan een bulldoggetje erbij wilde, moest de naam wel bij Rudi passen hé, twaren dan toch "onze twee jongens". Dus het kon geen Blackie of zo worden. En zo'n klein, snurkend, schattig gedrocht  :-D had een stevige naam nodig, dus dachten we direct aan Maurice of Marcel. En Marcel ist geworden! Pastte goed bijeen: Rudi en Marcel! Hebben we in ANtwerpen en Brussel véél succes mee gehad, hier heten veel oude mensen Rudi of Marcel, dus regelmatig werden we nagekeken op straat!  :-D Maar nu is iedereen het gewend.

Overigens, ik ken nog een kleine Franse bulldog die 'Sexy' heet, is ook tof!  :lol:

...maar eigenlijk is het gezin Baes een beetje raar met namen .... wij hebben ooit een konijntje gehad dat "Valiesje" heette  :-D  :lol: omdat mijn broer (toen age 5) de naam mocht kiezen en hij had nét een nieuw woord geleerd.  :lol:

Sara

Leuke naam voor je konijn... 'koffer' ;)
Een kennis van mij heeft een labrador -> Karel, een kater -> Toon en een konijn -> Willem. Dat vind ik ook wel leuk. Van die 'ouderwetse' namen. Mijn tantes kat heette Gijs, maar dat kwam eigenlijk meer doordat hij bijna helemaal grijs was ;)

Fijn om te horen dat alles goed gaat met Marcel en met Hans :)

We hebben een auto !!  Hans heeft onder deskundige begeleiding van Koen en Katrina (thanks zoetekes  :up:  :up:  :up:  :up:  :up: ) een Toyota Landcruiser gekocht Turbodiesel. Bon, ik ken er ni veel van , ma hij heeft een snorkel  :-D en is volgens Hans een "groot monster" .

Onze outback car is er vanaf volgende week vrijdag klaar voor ... dan wachten op 4 augustusn als Marcel 'released' is en dan .... richting .... :cheer: Alice Springs  :cheer:

Gr,
Sara

PS Voor de automannen onder ons: "weet ik meer details? cilinderinhoud, PK's, ...." ?? euh ..... tis een rode   :-D  :-D  :-D

Hi Sara, Everything went well today, we hebben een rode TOYOTA Landcruiser op de kop getikt. Inderdaad met snorkel. Katrina en ik zouden hem graag hebben gekocht maar helaas was hij er nog niet toen wij opzoek naar een auto waren. :cry:
Auto is van '89 en heeft 290.000 gelopen (uit mijn hoofd), auto wordt afgeleverd met roadworthy  :up: Zodra hans het gebeld wordt ga ik mee om de auto op te pikken. Ik wil je echt even gerust stellen Sara, het is een goede auto voor de outback, en als je hem echt niet wilt.... dan ruilen we gewoon van auto... :-D :up: :wink:

Greetz,
Koen & Katrina

Hoi Sara,

Wens Hans veel plezier met jullie nieuwe auto :drive:, nog een paar weekjes dan zitten jullie samen in de auto met Marcel te genieten.

Groetjes,
Susan

Ik zal hem zéker de groeten doen!  :up:

Onze eerste afspraak is ook al gemaakt: met Koen en Katrina een pint gaan pakken  :cheers:     :evil:

jaja nog 5 weekjes en dan kom ik er ook aan! Woehoe!!

Sara

We zien er al naar uit..... :up:

Kan je me misschien eindelijk laten zien hoe het met die wallibi klootjes gaat... wallebies genoeg hier...  :-D

Groeten,

Koen

Hans heeft net effe gebeld ... hij is momenteel op 4x4 cursus en heeft het érg naar zijn zin   :-D . Het verzet zijn zinnen een beetje, want we hebben de voorbije dagen wat problemen gehad: eerst hebben we ontdekt dat Hans zijn getuige geld heeft gestolen van ons en nu blijkt er geknoeid te zijn met onze visakaart .... die zou nagemaakt zijn, er is bijna 600 euro mee afgehaald ....  :| de kaart is nu geblokkeerd .... maar ja, dat betekent dat Hans ook geen geld heeft hé!!  :cry:  :cry:

Enfin, om een lang verhaal kort te maken, ik heb geld overgemaakt op onze nagelnieuwe Ozzie bankrekening en vrijdag heeft ie dat ......  :-D .  Tot dan kan ie terecht bij Koen en Katrina (thanks again  :up: ). Ik moet zeggen, het doet me deugd dat ik weet dat zij in zijn buurt zijn, heeft ie toch een 'safety net' en is zijn vrouwtje hier in Brussel ook gerust  :-D . Ik ben nog elke dag blij dak dit forum ontdekt heb en zoveel leuke mensen heb leren kennen. Je volgt elkaars verhaal, geraakt betrokken en wordt echte vrienden van elkaar.  Als ik ooit iets voor iemand kan doen, laat maar weten: zowel hier in Brussel als later in ALice. Koen, Katrina, Erna ..... mercikes nog eens.  :up:  :up:

Jonge jongen wat een avontuur !! Maar och, tis een kleine tegenslag, ook weer geen ramp. Hans en Marcel zijn veilig en gezond, dus het valt allemaal wel mee.  Hans moet gewoon een paar dagen wat minder eten  :-D  :evil: .

Morgen ga ik naar het Rythm en blues festival in Peer .... zal ook wel leuk zijn en denk ik effe aan wat anders. OP die manier is 16 aug toch weer een dagje dichterbij.

Sleep well guys,
Sara

Jeeh, Sara wat een slecht nieuws! Daar wordt je niet vrolijk van! Is je visakaart verzekerd tegen dit soort dingen? Krijg je je 600 euro terug? I'll keep my fingers crossed voor jullie.... Nou fijn he, dat er mensen zijn op wie je terug kan vallen. Zelfs aan de andere kant van de wereld. Het forum heeft ons ook al heel wat vriendschappen gebracht... Mensen van wie wij het niet verwacht hadden die zonder meer voor ons klaar stonden toen wij het even moeilijk hadden... :)

Ik hoop dat Hans tot vrijdag kan leven op oud brood met vegemite, dat is niet zo prijzig :wink: Gelukkig zijn daar nog Koen en Katrina die hem vast wel van een maaltje willen voorzien! Jij heel veel plezier morgen op het rythm en blues festival, geniet ervan! Het is zó 16 augustus!!

Groetjes Lin

Hey Sara,

Wat lullig allemaal zeg, kl*te met die visakaart. Ze zijn wel handig maar dat iemand anders er dan mee loopt te rotzooien is niet grappig. Ik hoop dat die € 600,00 inderdaad verzekerd is. Zonde geld anders.

Succes verder en geen dank, is al goed. Je bent op de wereld om elkaar te helpen toch?

Erna

Sara, It will all be alright, We'll take care of Hans for you  :wink:

And you know when ever you need us we'll be there for you know matter what.  :up:

We are confident that you'll be there as well if we needed you  guys. And as Erna said, we here for eachother to support. No worries.  :-D

I'll send you the details later on, and we'll say hi to Hans for ya when we see him tomorrow morning.

By for now.

Greetz,

Koen & Katrina

Hoi Sara,

Net je update gelezen, triest dat iemand zoiets kan doen  :-( 

Gelukkig zijn er nog genoed goede mensen in deze wereld. 

Ik hoop dat je je vermaakt hebt op de festival.

Groetjes,
Susan

Thanks everybody!  :up: Ik mis mijn gezinnetje en gebruik het forum een beetje als 'instant family'  :wink:  :-D . Daarnet is de auto in pannen gevallen. Stond ik daar langs de A12 net voor Brussel, op de gloeihete tarmac, met mijn slippertjes aan  :-D . Enfin, auto weggetakeld, vervangwagen gekregen ..... denk dak de kapotte auto maar direct aan de garage verkoop, dan moet ik hem ni laten maken én ben ik direct van de auto af  :-D . Eerst effe zien hoeveel ze er nog voor geven...

Groetjes,
Sara

Jeee Sara,

Volgens mij is dit een gevalletje Murphys law, alles wat tegen kan zitten zit ook tegen.
Ik denk dat je Hans inmiddels al hebt gesproken, we hebben afgesproken dat hij ons van de week het tegoed cash terug geeft, dit scheelt jouw weer geld/provisie voor het overmaken naar het buitenland.  :up:

Succes daar in het Belgie, en wees er in ieder geval zeker van dat wij wel een beetje op Hans passen. :-D

Groeten, en kop op meid, nog een paar weekjes en dan ben je ook hier  :wink:

Gr. Koen :bye:

Back