Hans, Sara en Marcel wonen in Alice Springs!

Hans is er !! Hij zit in een Holiday park in Melbourne .... alles oke de vlucht ging erg vlot en nu ist wachten op de landing van Marcel, over een uurtje of 2 ....
Wat een opluchting zeg! Ook onze 20 dozen zijn met Worldwide bagage express vertrokken .... die komen op 16 augustus aan in Melbourne. EN Erna, nog eens bedankt dat we jouw adres mochten gebruiken hé, jij bent nu de trotse 'consignee' van één Franse bulldog en 20 dozen  :-D  :up:

Ga nu even bellen naar Spotswood, om te horen of ze al weten wanneer Cellie exact landt ....

Sara

Hi Sara!

Fijn om te horen dat Hans veilig is aangekomen, toch altijd weer een hele opluchting, nu alleen Marcel nog, jij er nog heen en jullie zijn weer fijn bij elkaar aan de start van een nieuw geweldig leven!

Nog even volhouden....  :up:

Groetjes,
Lela

oh wat spannend zeg. Ondertussen zal Marcel er ook wel zijn en lekker in zijn hok zitten.

Gary is trouwens vorige week even langs geweest in Spotswood om te zien waar onze dieren terecht komen en het ziet er allemaal erg goed uit met heel vriendelijk personeel.

Marcel is er ook!! Alles is goed gegaan, Hans gaat er straks bij. Van zodra ik hem gehoord heb, dan laat ik iets weten!!

Ben weer op kantoor nu .... wel effe wennen om nog 3 weken hier te zitten en 'normaal' te doen  :-D ... maar die zijn zo om!

Hans zit dichtbij Spotswood op een Big4 camping .... mét zwembad ... ma tis wat te koud zegt ie  :-D

Hey Sara,

Leuk dat Hans en Marcel goed aangekomen zijn, wat zal Marcel blij zijn om Hans weer te zien!

En je hebt gelijk, je 3 weken zijn zo om, geniet lekker van het terasjesweer daar in Antwerpen  :happysun:

Groetjes,
Susan

Genieten doe ik zeker! IK woon nu terug een paar weken bij mijn ouders, in mijn geliefde Brussel.  :up:

Sara

Spannend, spannend zeg Sara!!! Nog heeeeel even. Geniet van die laatste paar weekjes thuis. Gaat alles een beetje met je moeder? Is ze een (klein) beetje gewend aan het idee?

Sterkte in ieder geval :up:
Groetjes
Syl

Mijn mama heeft het nog érg moeilijk ma het doet haar duidelijk deugd om haar dochter nog eens dicht bij haar te hebben...  :-D  en ik vind het natuurlijk ook leuk. We zullen zien hoe het gaat, als de dagen korten en het vertrek dichterbij komt... IK spendeer zoveel mogelijk tijd met haar en ook met mijn papa. Kzal ze missen ....

Sara

Hey Beauty, I've tried to get a hold of you by phone, without suc6, kan je mij Hans zijn nummer geven zodat we hem kunnen opzoeken??? Per PM of zo?

Jou nummer is nog hetzelfde???

Hoop je gauw weer te horen....

Liefs, Koen & Katrina  :up:

Ook voor jou is het spannend de laatste weken.Heel veel sterkte en geniet nog van het mooie weer samen met je ouders.Ik zie je in Oz.

Grt
Rob

Hey Sara,

Veel plezier nog de laatste dagen in ons Belgenlandje!!!  Drink nog een lekkere frisse pint, eet een lekker pakje friet  :evil:

Ik ben ook bezig om alles in orde te krijgen & zo snel mogelijk te vertrekken naar ginder.  Normaal gezien heb ik werk in Sydney!

Just can't wait ........

Doeeeei!
Bert

Hoi Sara,

Goed om te lezen dat Hans & Marcel goed zijn aangekomen.

Geniet nog van de tijd met je ouders in Brussel, en zet de bloemetjes nog een goed buiten.

Als alles goed gaat zit ik Januari in Adelaide :happy: Kan niet wachten.

Groetjes,
Arnold

He fijn dat je mannen goed zijn aangekomen!! :up:
Geniet inderdaad lekker van je ouders, vrienden en natuurlijk van Brussel!

Heel veel sterkte, groetjes Lin :)

Hans zijn eerste Ozzie wapenfeit: hij heeft nu een Aussie gsm nummer, kan ik hem toch af en toe eens bellen. Wel raar: als ik met mijn gsm bel dan krijgt ie op zijn scherm 'onderdrukt gesprek' en kan hij me niet horen. Volgens de 'gsm-mensen'  :-D  ligt dat aan mijn gsm en inderdaad, vanop een ander nummer gaat het wel!  :lol: Zal mijn gsm eens moeten nakijken dan ....

Sara

Hoi Sara ,keineig dat Hans en Marcel al goed zijn aangekomen .Supperspannend en nu kort het voor jou ook af  :up: .
Ik ben wat minder vaak op het forum nu (seizoen = terrasweer + jobstudenten opleiden ) ,maar betekend zeker niet dat ik de verhalen niet volg .Wat nog toffer er aan is ,is dat we elkaar persoonlijk kennen (Antwerpen ,Amaretto cola  :-D )
Tom & ik duimen echt voor jullie en hopelijk kunnen we binnen een jaartje Antwerpen in het klein overdoen  :cool:

Groetjes Katja

[quote author=njusha link=topic=2514.msg64899#msg64899 date=1152261389]
Ik ben wat minder vaak op het forum nu (seizoen = terrasweer + jobstudenten opleiden ) ,maar betekend zeker niet dat ik de verhalen niet volg .Wat nog toffer er aan is ,is dat we elkaar persoonlijk kennen (Antwerpen ,Amaretto cola  :-D )

Groetjes Katja
[/quote]

Jaja dat vergeet mijn maag ook nooit meer!  :evil:  :wink:

Het zal inderdaad wel druk zijn bij jullie nu.. Als je binnenkort dan ook richting Oz gaat, kom dan eens in Alice een amaretto-cola drinken hé!  :up:

Sara

Jep ,deal  :lol: ,en moest er iets zijn dat je mist in Auzzie ,laat het ons weten ,dan brengen we dat mee .Mis je Belgisch eten ?No problems ,Tom is kok hé  :wink: .

Profiteer van "la Belgique" nog een beetje .Ne goeie friet met mayonaise en een lekkere suikerwafel ,zeker in Brussel mmmmmmmm  :wink:
Groetjes Kat

[quote author=njusha link=topic=2514.msg64919#msg64919 date=1152275212]
Jep ,deal  :lol: ,en moest er iets zijn dat je mist in Auzzie ,laat het ons weten ,dan brengen we dat mee .Mis je Belgisch eten ?No problems ,Tom is kok hé  :wink: .

Profiteer van "la Belgique" nog een beetje .Ne goeie friet met mayonaise en een lekkere suikerwafel ,zeker in Brussel mmmmmmmm  :wink:
Groetjes Kat
[/quote]

Jaja als echte Brusselaar ga ik nog effe van Brussel genieten. En zeker nu dinsdag, den 11de juli, lekker Grote markt op en feesten hé. De Franse Brusselaars nog eens pesten :p hihi  nee zenne, zo erg ist ni maar wel leuk als je stad voor één dag eens vervlaamst!  :up:
Ik ga 'mijn' Brussel enorm missen! Dus zometeen, na kantoor, nog even de stad induiken...om er maandagochtend vroeg weer uit te komen en opnieuw naar kantoor te strompelen ....toch zwaar leven hoor  :wink:  :wink:  :evil:

Goe weekend!
Sara

Effe een update: Hans had het wat frisjes in Melbourne en heeft voor in zijn tent een verwarmingselement en lampje gekocht. Het is nu een echt 5-sterrentent!  :-D
Met Marcel alles oke, Hans mag (maar  :-( ) twee keer per week op bezoek en hij doet het goed. Cellie slaapt op een tshirt van Hans, dan heeft ie toch 'onze' geur wat rond hem en eet goed. HIj lijkt toch op zijn gemak te zijn daar.

Groetjes,
Sara

Back